Master of Science i organisatorisk ledelse og læring
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
15 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.510 *
Ansøgningsfrist
12 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. enhed
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- Omkostninger: $ 1,365 pr. Enhed
- Enheder: 32 enheder
- Betingelser: Efterår, forår
- Længde: 20 måneder
- Sted (er): Online, West LA
- Format: 100% online eller hybrid
Vores MS i organisatorisk lederskab og læringsprogram er beregnet til personer, der søger at lede læring og talentudvikling i private og offentlige organisationer, private uddannelser, non-profit, NGO'er, sundhedsvæsen, trosbaseret og erhvervsuddannelse.
- Relevante og nye områder med stærkt vækstpotentiale og attraktive lønninger.
- Udbydes i et online hybridformat med en weekend ansigt til ansigt i Los Angeles pr. Periode.
- Robuste onlinemoduler med engagerende synkrone og asynkrone læringsoplevelser.
- Præsenter dit arbejde på nationale og globale konferencer med fakultetsstøtte og coaching.
- Studerende kan modtage op til 9 timers kredit til jagten på en doktorgrad ved School of Education.
- En retfærdig optagelsesproces, der overvejer din evne og engagement til at lykkes frem for at score på standardiserede tests.
Programdetaljer
- Nye kohorter begynder hver september og januar.
- De fleste kurser gennemføres 100% online med synkrone og asynkrone sessioner.
- En lørdag/søndag weekend af klasser hvert semester med fleksibilitet til at deltage online eller personligt, foruden synkrone kursusmøder i løbet af løbet.
- Initial Welcome Immersion Experience Lørdag/søndag, på campus i West LA og Malibu i begyndelsen af det første semester anbefales stærkt, men ikke påkrævet.
Programfordele
- Onlineformatet er praktisk for professionelle og fuldtidsstuderende med robuste online-moduler og engagerende synkron og asynkron læring.
- Weekendoplevelsen er en mulighed for at deltage i meningsfuld fællesskabsopbygning med jævnaldrende og programledere på campus i West Los Angeles i begyndelsen af det første semester. Selvom det er valgfrit, anbefales denne personkomponent stærkt, da den tilføjer en personlig/praktisk tilgang, relationel interaktion med din kohorte og øget læringskvalitet.
- Kohorte model designet til at bygge videre på lederevner, støtte og livslange relationer med kolleger.
- Som en af Pepperdines progressive uddannelser kan studerende optjene kredit til en doktorgrad, samtidig med at de afslutter denne kandidatgrad. Op til 9 timers kredit kan anvendes til en doktorgrad på School of Education, så kandidater kan reducere omkostninger og spare tid til at gennemføre begge grader.
- Delt grundlæggende kurser giver mulighed for at ændre dit studieforløb til et af tre andre MS-programmer inden for læringsdesign og teknologi, lederskab inden præ-12 uddannelse eller ledelse i videregående uddannelse.
Programudfald
GSEP er forpligtet til en elev-centreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der tager eksamen fra programmet, forventes at nå. Den viden og færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. På andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet understreges de værdier og dispositionelle egenskaber, der er vigtige for personer, der går ind i erhvervet.
Kandidater fra MS i organisatorisk lederskab og læringsprogram forventes at nå følgende mål:
- Udvikl og øv klare, overbevisende og datastøttede fortællinger, der fremmer initiativer og præsenterer dem ved hjælp af avancerede transmedier
- Udvikle og levere læringsoplevelser ved at integrere og anvende læringsteori og teknologiske værktøjer og vurdere resultaterne af disse bestræbelser
- Integrer personlige, organisatoriske og samfundsmæssige værdier i ledelsesinitiativer og fremfør dem i hele organisationer
- Integrer, syntetiser og anvend ledelses- og administrationsteorier, der understøtter styring af alle funktioner i den lærende organisation
- Undersøg, integrer og anvend teorier, der fremmer organisatorisk teamwork og samarbejde i lærende organisationer
Curriculum
Kernekurser
- MSED 601 - Kritisk tænkning og kommunikation (3)
- MSED 602 - Virtual Learning, Collaboration and Transmedia (3)
- MSED 603 - Etik, værdier og inklusion (3)
- MSED 604 - Programdesign og evaluering (3)
- MSED 605 - Anvendt analyse og datavisualisering (3)
- MSED 606 - Entrepreneurial Leadership for Innovation and Change (3)
- MSED 680 - Moderne emner i ledelse (1)
- MSED 681 - Samtidsemner i læring (1)
- MSED 699 - Capstone Integration Experience (1)
Programspecifikke kurser
- MSOL 651 Håndtering af teams og samarbejde (3)
- MSOL 652 Organisationsdesign og kultur (3)
- MSOL 653 Organisationsledelse og stewardship (3)
Adgangskrav
For at ansøge om dette program, send venligst:
1. Din ansøgning om optagelse med et ikke -refunderbart behandlingsgebyr
Udskrift (er)- Officielle studenterudskrifter fra de regionalt akkrediterede gymnasier eller universiteter, der tildelte din bacheloruddannelse, kan sendes via et af følgende:
- Elektronisk udskrift (e) blev sendt til os
- Officielle afskrifter kan også sendes fra et af følgende godkendte virksomheder:
- National Student Clearinghouse
- pergament
- eSCRIP-SAFE
- Udskrift (er) i papirkopi, i en forseglet og stemplet konvolut, sendt til os.
2. Bed om, at alle transskriberinger sendes til os.
3. To faglige anbefalinger ved hjælp af anbefalingsafsnittet i vores online applikation. Mens du udfylder din online ansøgning, angiver du dine anbefalere, og der sendes en e -mail med anmodning om et brev til dem. Anbefalinger skal vidne om dine kompetencer, karakter og potentiale for programmet. Derudover kan anbefalere også udfylde denne formular og sende den direkte til os via e -mail.
4. En 1-2 siders erklæring om uddannelsesformål, der adresserer dine faglige og personlige mål, og hvordan gennemførelse af denne grad vil muliggøre disse mål, sendt til os, hvis de ikke er inkluderet i din online ansøgning.
5. (Valgfrit) Hvis din bachelor- eller kandidatgrad GPA er lavere end 3,0, eller du søger en undtagelse fra vores GRE- eller TOEFL -testkrav, skal du udfylde denne undtagelsesanmodningsformular og sende den til os via e -mail.
6. (Valgfrit) Dit professionelle CV eller genoptag e -mail til os.
Internationale Studiekrav:
I øjeblikket tilbydes dette program ikke til internationale ansøgere på grund af Department of Homeland Security's Student Visa -begrænsninger
Indlæggelser
Læreplan
Kernekurser
- MSED 601 - Kritisk tænkning og kommunikation (3)
- MSED 602 - Virtuel læring, samarbejde og transmedier (3)
- MSED 603 - Etik, værdier og inklusion (3)
- MSED 604 - Programdesign og evaluering (3)
- MSED 605 - Anvendt analyse og datavisualisering (3)
- MSED 606 - Entrepreneurial Leadership for Innovation and Change (3)
- MSED 680 - Nutidige emner i ledelse (1)
- MSED 681 - Nutidige emner i læring (1)
- MSED 699 - Capstone Integration Experience (1)
Program-specifikke kurser
- MSOL 651 Håndtering af teams og samarbejde (3)
- MSOL 652 Organisationsdesign og -kultur (3)
- MSOL 653 Organisationsledelse og forvaltning (3)
Programresultat
GSEP er forpligtet til en elevcentreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der dimitterer fra programmet, forventes at nå. Den viden og de færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. I andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet fremhæves de værdier og dispositionsegenskaber, der er vigtige for personer, der kommer ind i erhvervet.
Kandidater fra MS i programmet for organisatorisk ledelse og læring forventes at nå følgende mål:
- Udvikle og praktisere klare, overbevisende og dataunderstøttede fortællinger, der fremmer initiativer og præsenterer dem ved hjælp af avancerede transmedier
- Udvikle og levere læringserfaringer ved at integrere og anvende læringsteori og teknologiske værktøjer og vurdere resultaterne af disse bestræbelser
- Integrer personlige, organisatoriske og samfundsmæssige værdier i ledelsesinitiativer og fremme dem i hele organisationer
- Integrere, syntetisere og anvende ledelses- og administrationsteorier, der understøtter styring af alle funktioner i den lærende organisation
- Undersøg, integrer og anvende teorier, der fremmer organisatorisk teamwork og samarbejde i lærende organisationer
Galleri
Programundervisning
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.