Master of Science i spildesign og udvikling

Generelt

Program beskrivelse

39323_39224_colorful_campus_photo.jpg

Oversigt

I spillet design og udvikling mestre, studerende udforske underholdningsteknologi landskabet samt andre relaterede områder. Programmet dækker samtidig bredden af spillet design og udvikling landskab gennem undersøgelse i emner som computer grafik, spilmotorer, interaktiv fortælling og spil verdens design. Programmet er præget af et tydeligt fokus på udvikling, men uddanner også udviklere i designprocessen. Graden er beregnet specielt til studerende, der ønsker at holde karriere inden for professionel spilindustrien eller et beslægtet felt som simulering, edutainment eller visualisering.

Programmets læseplan består af obligatoriske kurser, et valg af fem avancerede valgfag og en capstone oplevelse. Dette er et toårigt campus-kohortbaseret program, hvor eleverne indlægges gennem en porteføljeovervågningsproces. I løbet af andet år danner elever udviklingshold, der opbygger en arbejdsmiljø og software titel som programmets capstone oplevelse. Dette krav omfatter både individuelle og koncern forventninger. Kapstenen kulminerer i et forsvar før programfakultetet samt en offentlig udstilling. Kombineret giver disse krav en unik og omfattende pædagogisk oplevelse for personer, der stræber efter en karriere i spiludviklingsbranchen.

Capstone oplevelse

I løbet af andet år gennemfører eleverne en teambaseret capstone-oplevelse, hvor eleverne præsenterer og forsvarer deres arbejde. Denne præsentation omfatter en fakultetsrevision, som udgør hovedstenforsvaret, en offentlig præsentation og en demonstration.

Industries

  • Internet og software
  • Elektronisk og Computer Hardware
  • Film, tv og musik
  • Forsvar

Typiske jobtitler

  • Spiludvikler
  • Game Designer
  • Mekanisk Designer
  • Level Designer
  • programmør
  • Modeler
  • Audio programmerer
  • Producent
  • Kvalitetssikringstester
  • Teknisk kunstner
  • Bruger Interface Programmer
  • Værktøjsprogrammer
  • Netværksprogrammerer
  • Grafikprogrammerer
  • Artificial Intelligence Programmer
  • Lederprogrammerer
  • Udvikler
  • Software ingeniør
  • Mobile Engineer
  • Interaktiv udvikler

Curriculum

Spil design og udvikling, MS grad, typisk kursus rækkefølge

Første år

  • IGME-601 Game Development Processes
  • IGME-602 Game Design
  • IGME-603 Gameplay og prototyping
  • IGME-695 Colloquium i spildesign og udvikling
  • IGME-795 Spilindustriets temaer og perspektiver
  • Avancerede valgfag

Andet år

  • IGME-788 Capstone Design
  • IGME-695 Colloquium i spildesign og udvikling
  • IGME-789 Capstone Development
  • Avancerede valgfag

39324_39225_real_aerial_of_campus_with_river.jpg

Adgangskrav

For at blive anset for optagelse til MS i spildesign og udvikling skal kandidaterne opfylde følgende krav:

  • Udfyld en kandidat ansøgning.
  • Hold en baccalaureate grad (eller tilsvarende) fra et akkrediteret universitet eller college på et relevant område som informationsteknologi, datalogi, software engineering eller computer grafik. Studerende med bachelorgrader i beslægtede discipliner som digital medier eller human-computer interaktion kan overvejes.
  • Indsend officielle transkripter (på engelsk) af alle tidligere afsluttede kandidat- og kandidatuddannelser.
  • Har en minimum GPA på 3,25 (eller tilsvarende) eller en førsteklasses international grad med sondring.
  • Indlevering af en portefølje og / eller scoringer fra Graduate Record Exam (GRE) er påkrævet. Hvis du vælger at indsende en portefølje, skal den indeholde bevis for individuelle og gruppeprojekter (tydeligt markeret som sådan) relevant for det område, du ønsker at studere inden for uddannelsen.
  • Internationale ansøgere, hvis modersmål ikke er engelsk, skal indsende scoringer fra TOEFL, IELTS eller PTE. En minimum TOEFL score på 88 (internetbaseret) er påkrævet. En minimum IELTS score på 6,5 er påkrævet. Det engelsksprogede testkrav er frafaldet for engelsksprogede eller for de indleverede transkripsjoner fra grader tjent på amerikanske institutioner.
  • Internationale ansøgere skal indsende scoringer fra GRE.
  • På grund af programmets kohorte karakter, er de studerende optaget til efterårssemesteret. Adgang til programmet er yderst konkurrencedygtig. Mens GRE-scoringer ikke er nødvendige for indenlandske ansøgere, kan eleverne indsende scoringer for at styrke deres ansøgning. De ansøgere med en GPA under 3,25 er forpligtet til at indsende GRE scoringer.

Forudsætninger

Studerende forventes at have mindst et års betydelig programmeringserfaring i et nuværende objektorienteret sprog - helst C eller Java - og et solidt kendskab til websiteudvikling og interaktive multimediekoncepter. Hvis eleverne ikke har disse forudsætninger, kan yderligere kursusarbejde anbefales til at bygge bro over eventuelle uddannelsesmæssige huller.

Senest opdateret Juli 2019

Om skolen

With more than 80 graduate programs in high-paying, in-demand fields and scholarships, assistantships and fellowships available, we invite you to take a closer look at RIT. Don't be fooled by the word ... Læs mere

With more than 80 graduate programs in high-paying, in-demand fields and scholarships, assistantships and fellowships available, we invite you to take a closer look at RIT. Don't be fooled by the word "technology" in our name. At RIT, you will discover a university of artists and designers on the one hand, and scientists, engineers, and business leaders on the other – a collision of the right brain and the left brain. Minimer