Master of Science in Civil Engineering (MSCVE)
Milwaukee School of Engineering MSOE
Nøgleinformation
Campus placering
Milwaukee, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 - 5 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 865 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MSOE's Master of Science in Civil Engineering (MSCVE) -programmet er designet til at udstyre de studerende med den avancerede viden og færdigheder, der er nødvendige for professionel praksis.
Master of Science in Civil Engineering giver eleverne mulighed for at få dybde i et af tre specialiseringsområder: konstruktionsledelse (ConM), miljø- og vandressourceteknik (EWRE) og konstruktionsteknik (StrE).
ConM -specialet tilbyder en blanding af kurser med vægt på avancerede emner inden for byggeledelse, suppleret med forretningsadministrationskurser og marketing- og strategiske ledelsesprincipper. EWRE -specialiteten giver eleverne avancerede kurser i planlægning af faciliteter, miljølovgivning og livscyklusvurdering. StrE -specialet fokuserer på emner i analyse og design af konstruktionssystemer til bygninger og broer.
Om MSOE
På MSOE finder du drømmere, tænkere, beslutningstagere og gørere. Det er det foretrukne universitet for dem, der søger et fællesskab af eksperimentelle elever, der er drevet til at løse de komplekse udfordringer i dag og i morgen. MSOE fakultet er studerende-fokuserede eksperter, der bringer den virkelige verden ind i klasseværelset. Denne tilgang til læring gør vores elever klar nu, såvel som forberedte på fremtiden. Partnerskaber med erhvervs- og brancheledere gør det muligt for studerende at lære sammen med professionelle mentorer. Vi udfordrer vores elever til at gå ud over, hvad der er muligt.
Som et højt rangeret ingeniøruniversitet i USA fokuserer MSOE på laboratorieerfaring og karrierepraksis. MSOE udfordrer eleverne til at tænke ud af boksen og anvende en praktisk tilgang til at løse problemer.
MSOE-studerende er hårdtarbejdende, kreative og har et ønske om at vide mere. Vores sammenslutning på kun 3.000 studerende giver mulighed for at arbejde hånd i hånd med klassekammerater og professorer og giver eleverne mulighed for at bringe praktisk viden til klasseværelset. Samlet set er MSOE det foretrukne universitet for studerende, der ønsker at forfølge deres lidenskaber og udfordre standarden. MSOE vil sætte standarden for at forberede ledere til at løse de forskellige tekniske udfordringer i det 21. århundrede.
Læreplan
Format for læseplan
MSCVE-uddannelsen kræver, at man gennemfører 45 universitetspoints. Mindst 36 af disse point skal tages fra kurser inden for den studerendes valgte speciale; op til 9 point kan tages fra kurser inden for andre civilingeniørspecialer eller fra kurser, der udbydes af andre institutter.
I løbet af det sidste år af den studerendes kandidatuddannelse skal den studerende gennemføre enten (a) et Capstone-projekt på ni kreditter og tre kvartaler bestående af CV-800, CV-890 og CV-892, eller (b) en Capstone-rapport på tre kreditter og et kvartal bestående af kun CV-800. Førstnævnte er velegnet til studerende, der ønsker at udføre forskning på kandidatniveau til personlig berigelse eller som forberedelse til efterfølgende kandidatstudier; sidstnævnte er velegnet til studerende, der ønsker at tage yderligere kursusarbejde som forberedelse til professionel civilingeniørpraksis.
Mange af kurserne afholdes om aftenen, så de studerende kan deltage i undervisningen, mens de arbejder i branchen. Master of Science in Civil Engineering-programmet forudsætter, at den studerende har gennemført en bacheloruddannelse, der opfylder ABET-programspecifikke civilingeniørkrav.
Master of Science in Civil Engineering giver de studerende mulighed for at få dybde i et af fire specialiseringsområder: byggeledelse (ConM), miljø- og vandressourceteknik (EWRE), strukturel teknik (StrE), og transportteknik (Transpo).
Specialet byggeledelse tilbyder en blanding af kurser, der lægger vægt på avancerede emner inden for byggeledelse - herunder byggedrift, lean construction og byggedatastyring - suppleret med kurser i virksomhedsadministration som f.eks. projektindkøb og forretningsudvikling samt markedsføring og strategiske ledelsesprincipper.
Specialet miljø- og vandressourceteknik giver de studerende avancerede kurser i emner, der er vigtige for begge underdiscipliner - herunder planlægning af anlæg, miljølovgivning og livscyklusvurdering - samtidig med at der tilbydes en bred vifte af tekniske kurser til at tage fat på specifikke interesseområder.
Specialet strukturteknik fokuserer på avancerede emner inden for analyse og design af strukturelle systemer til bygninger og broer. De tilbudte kurser i strukturel konstruktion omhandler avanceret konstruktion af strukturelle stålelementer og -systemer, lette metalelementer og -konstruktioner, armerede betonelementer og -konstruktioner, trækonstruktioner, murværkskonstruktioner, fundamenter og valg af strukturelle systemer; de tilbudte kurser i strukturel analyse omhandler anvendelse af finite elementmetoden, strukturdynamik og strukturel stabilitet og giver en bredere teoretisk baggrund for strukturel konstruktion.
transport ingeniørspecialet fokuserer på avancerede emner inden for design af veje, transportsystemer, trafikanalyse og trafiksikkerhed.
Den studerende har to muligheder for at afslutte programmet - Capstone Report Track eller Capstone Project Track. Capstone Report Track fokuserer på kursusarbejde og er designet til den studerende, der forventer at arbejde som praktiserende civilingeniør og ikke forventer at tage en ph.d.-grad. Capstone Project Track har større fokus på forskning og er designet til at forberede den studerende på et ph.d.-program. En studerende, der vælger Capstone Report Track, skal gennemføre 7-10 obligatoriske civilingeniørkurser og 5-8 valgfrie kurser, afhængigt af det valgte speciale. Den studerende skal også gennemføre et litteraturgennemgangsprojekt på et kvart, tre kreditter, om et civilingeniøremne.
En studerende, der vælger Capstone Project Track, skal gennemføre 7-10 obligatoriske civilingeniørkurser og 3-6 valgfag inden for civilingeniørvidenskab. Den studerende skal også gennemføre et tre kvartaler langt, ni kreditter langt projekt, der fokuserer på et specifikt emne inden for civilingeniørvidenskab. Projektet giver den studerende mulighed for at integrere de begreber, han/hun har lært i klasseværelset, i en specifik anvendelse. Projektet kan fokusere på designspørgsmål, forskning inden for et område af civilingeniørvidenskab eller andre relaterede emner med godkendelse fra direktøren for Master of Science in Civil Engineering-programmet. Når projektet er afsluttet, skal der afholdes en omfattende præsentation (mundtlig og skriftlig) for et bedømmelsesudvalg.
Kurserne undervises af lærere med omfattende praktisk erfaring og akademiske kvalifikationer. Kursusarbejdet er planlagt med henblik på at vise praktiske anvendelser af teorien om civilingeniørarbejde. Mange af kurserne afholdes om aftenen, så de studerende kan deltage i undervisningen, mens de arbejder i branchen. Master of Science in Civil Engineering-programmet forudsætter, at den studerende har gennemført en bacheloruddannelse, der opfylder ABET-programspecifikke civilingeniørkrav. Programmet tilbydes i øjeblikket som enten et fuldtids- eller deltidsprogram og kan afsluttes på fem år eller mindre ved at tage mindst ét kursus pr. kvartal.
Programresultat
Uddannelsesmål for programmet
Programmets uddannelsesmål er brede udsagn, der beskriver, hvad dimittenderne forventes at opnå inden for få år efter endt uddannelse, og som er baseret på behovene hos programmets deltagere. Master of Science i civilingeniøruddannelsen vil producere kandidater, som vil
- være autoriserede professionelle ingeniører
- at være ledende ingeniør på komplekse tekniske projekter
- have en ledende stilling i et fagligt selskab eller i en samfunds-/borgerorganisation, som har gavn af en professionelt uddannet ingeniørs viden
Resultater for studerende
Studieresultater er mere snævre udsagn, der beskriver, hvad de studerende forventes at vide og være i stand til at gøre, når de har afsluttet deres uddannelse. De studerendes resultater af Master of Science in Civil Engineering-uddannelsen er, at hver studerende på tidspunktet for afslutningen af uddannelsen vil være i stand til at:
- analysere et komplekst problem inden for et civilingeniørspecialområde ved hjælp af avancerede begreber og principper
- design flere løsninger på et komplekst problem inden for et specialområde inden for civilingeniørarbejde i overensstemmelse med gældende standarder, specifikationer og udvalgte økonomiske, sociale og miljømæssige begrænsninger, hvor det er relevant
- effektivt at formidle resultaterne af analysen og designet af et komplekst problem inden for et civilingeniørspecialområde både a) mundtligt og b) skriftligt
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.