Master of Undervisning
Taylor’s University
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Første undervisning og læring masteruddannelse i Malaysia
Master of Undervisning og Læring (MTL) fra Taylor University er den første af sin art i Malaysia. Denne postgraduate kurs er trianguleret af tre områder af viden: kernepædagogisk viden, læringsområde studier og reflekterende praksis kurser At give eleverne grundlæggende teorier i undervisning og læring, denne mester grad også udsætter pædagoger til klasseværelset praksis, så de kan deltage, reflektere og forhøre teorier med professionel udvikling på stedet.
Oplysninger om benchmarkede standarder
mål
Master of Teaching and Learning (MTL) sigter mod at udvikle lærere, der ønsker at forbedre deres undervisningsevner, udvide deres intellektuelle og faglige forståelse ved at indbyrdes forbinde undervisningsteori og praksis for at fremme livslang læring og opretholde deres engagement som instruktionsledere. Det opfylder behovet for at udvikle kompetente lærere og producere kvalificerede kandidater, der kan øge støtten til det malaysiske uddannelsessystem.
mål
Programmets mål er:
- At producere kandidater, der er i stand til at fungere effektivt i progressive og dynamiske skoleindstillinger.
- At udvikle menneskelig kapital, som kan omdanne Malaysiens økonomi til højindkomststatus.
- At forbedre forskning og udvikling kapacitet Malaysia's menneskelige kapital til at imødegå udfordringen med k-økonomien.
- At udvikle innovative kapacitet hos den malaysiske arbejdsstyrke for at forbedre dens konkurrenceevne.
LæringsresultaterEfter vellykket gennemførelse af programmet vil Taylor's postgraduate studerende kunne:
- Anvend deres forståelse af læseplaner, undervisning og læring, og vurderingsteorier og praksis til et fagindlæringsmiljø.
- Retfærdiggøre de kritiske roller, der spilles af fagets læseplan, undervisning og læring og bedømmelsesprincipper.
- Opretholde praksis til fremme, styrkelse og vedligeholdelse af fagets læring og forbedring af undervisningen efter læringsområderne.
- Anvend problemløsende og kritiske tænkningsfærdigheder i forhold til undervisnings- og læringssammenhæng.
- Kunne udtrykke idéer tydeligt og forholde sig til andre i overensstemmelse med den sociale kontekst.
- Udvikle faglige egenskaber, vidensfærdigheder og kompetencer gennem systematisk undersøgelse og refleksion i egen praksis.
- Udvikle en dyb forståelse af lærerhvervet, som sætter elevernes interesse i hjertet af lærerens arbejde.
- Kunne tilpasse og imødekomme de krav, der stilles ved at ændre globalt miljø i transformation af undervisning og læring.
- Udvikle iværksætterkundskaber og færdigheder i overensstemmelse med markedets behov.
- Vis tankevækkende lederskab, kunne lede et hold, planlægge og afslutte et projekt.
HVEM SKAL GØRE
MTL-programmet er designet til dem med en passion for undervisning. Det er udviklet til at imødekomme behovene hos både før-service og ibrugtagne lærere.
- Præstationslærere: De, der stræber efter at blive lærere. Programmet placerer eleverne i en skole / college-indstilling, hvor de kan få første hånd, praktisk eksponering og også netværk med potentielle arbejdsgivere.
- Undervisningslærere: De, der allerede er i arbejdsstyrken, men gerne vil specialisere sig på et givet felt / fag og få en formel kvalifikation til at afspejle deres faglige status. Programmet er ideelt, da 55% af programmet bliver leveret gennem en arbejdsbaseret indstilling, der reducerer behovet for at rejse til campus.