$close

Filtre

Se resultater

Find de bedste Arbejdsterapi i Chiba her!

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.  Japan er en ø nation i Østasien. Beliggende i Stillehavet, det ligger øst for havet af Japan, Kina, Nordkorea, Sydkorea og Rusland, der strækker sig fra havet af Okhotsk i nord til de… Læs mere

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.

Japan er en ø nation i Østasien. Beliggende i Stillehavet, det ligger øst for havet af Japan, Kina, Nordkorea, Sydkorea og Rusland, der strækker sig fra havet af Okhotsk i nord til det Østkinesiske Hav og Taiwan i syd.

Chiba har et stort antal gode uddannelsesinstitutioner. De er alle er dedikeret til at levere diversificeret uddannelser såsom teknologi, handel og videnskab. Nogle af universiteterne Chiba Universitet, Chiba Institute of Technology og Chiba University of Commerce.

Minimer
Læs mere om at studere i Japan
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Chiba Prefectural University Of Health Sciences (Chiba Kenritsu Hoken Iryo Daigaku (CPUOHS))
Chiba, Japan

Ergoterapifaglig uddannelsesfilosofi er at tilegne sig holdningen og evnen til at levere ergoterapi ud fra målpersonens synspunkt baseret på rig menneskelighed, høje etiske st ... +

Ergoterapifaglig uddannelsesfilosofi er at tilegne sig holdningen og evnen til at levere ergoterapi ud fra målpersonens synspunkt baseret på rig menneskelighed, høje etiske standarder, ivrig følsomhed og forskelligartet udtryksfuldhed og mennesker. Formålet er at udvikle menneskelige ressourcer, der kan støtte sundhedsfremme for ergoterapi og bidrage til udviklingen af klinisk, uddannelsesmæssig og forskning ergoterapi. Vi vil udvikle menneskelige ressourcer, der kan have en grundlæggende holdning og tankegang, der respekterer målpersonen. Vi vil udvikle menneskelige ressourcer, der har en bred vifte af grundlæggende akademiske evner og har evnen til at tænke logisk og objektivt. Vi vil udvikle menneskelige ressourcer, der er motiverede til at bidrage til folks sunde liv gennem ergoterapi. Vi vil udvikle menneskelige ressourcer, der har et højt samarbejde og evne til samarbejde og kan spille roller i henhold til situationen. Vi vil udvikle menneskelige ressourcer med en udfordrende ånd, der har til formål at udvikle akademikere fra et internationalt og mangefacetteret perspektiv. -
Master
Japansk
på universitet