$close

Filtre

Se resultater

Master Arkitektur i Bernal - Master Arkitektur

En mestre er optjent efter studerende gennemføre en bachelor-grad program. For at opnå en mestre, du normalt nødt til at fuldføre 12 til 18 college kurser, der ofte involverer udfylde omfattende test og / eller et speciale. Oprettelsen af ​​en bygning eller rum, der er ikke kun æstetisk tiltalende, men er også strukturelt lyd og inden juridiske parametre indebærer planlægning og desig… Læs mere

En mestre er optjent efter studerende gennemføre en bachelor-grad program. For at opnå en mestre, du normalt nødt til at fuldføre 12 til 18 college kurser, der ofte involverer udfylde omfattende test og / eller et speciale.

Oprettelsen af ​​en bygning eller rum, der er ikke kun æstetisk tiltalende, men er også strukturelt lyd og inden juridiske parametre indebærer planlægning og design arbejde fra nogen fortrolig med principperne for arkitektur.

Argentina er kernen i de videregående uddannelser, især fra deres forskningsorienteret pensum. Det har gjort eleverne til at få praktisk viden og færdigheder, men også forbedrede praktiske viden ansøgning. Dette har hjulpet de lærde til at give løsninger på landets problemer.

Minimer
Læs mere om at studere i Argentina
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Universidad Nacional De Quilmes
Bernal, Argentina

Hovedformålet med kandidatuddannelsen er at uddanne kandidater i discipliner relateret til sociale, økonomiske og territoriale videnskaber med akademisk ekspertise til at hand ... +

Hovedformålet med kandidatuddannelsen er at uddanne kandidater i discipliner relateret til sociale, økonomiske og territoriale videnskaber med akademisk ekspertise til at handle, rådgive, undersøge og generere undervisning i spørgsmål vedrørende territorial og byudvikling og forvaltning i regionale, nationale og internationale sfærer . Dets specifikke mål omfatter: • Kritisk reflektere over processerne for territorial udvikling og favorisere forsknings- og udviklingsaktiviteter for at uddybe og prioritere den teoretisk-metodiske debat og dens anvendelse på det faglige område. • Konsolidere fra et tværfagligt perspektiv uddannelse af lærere og forskere, der fra forskellige vidensområder er fokuseret på problemet med territorial udvikling. • Træn menneskelige ressourcer i forskning, der har et tilstrækkeligt kvalifikationsniveau til at generere en positiv indvirkning på professionaliseret akademisk og videnskabelig produktion, især inden for områderne teoretisk problematisering, økonomisk-psykologisk-rumlig tværfaglighed, planlægning og bestilling af territorial og urban. • Opnå en akademisk og faglig uddannelse i topkvalitet, som demonstrerer evnen til analyse, undersøgelse og også indgriben i forskellige indsatsområder til at lede sociale processer på området, der kombinerer: forskning i ekspertise, kvalitetsundervisning, socialt ansvar og anvendelighed af viden til en socialt og miljømæssigt bæredygtig og rimelig udvikling. • Generere kognitive færdigheder på et teoretisk, metodisk og operationelt niveau til design og forvaltning af forskningspolitikker i by- og territoriale spørgsmål og deres anvendelighed på programmer og projekter til udvikling og planlægning i regional og lokal skala. • Uddanne fagfolk, der bidrager til at styrke institutioner, modernisere universitets- og forskningsområder samt lokale og regionale regeringer og knytte lokaliteter, lokalsamfund og regioner til deres bæredygtige udvikling. • Bidrage til opbygningen af analytiske evner til at styrke ledelse og generering af strategiske kompetencer på niveau med sociale aktører med en territorial base til at forbinde økonomiske, sociale, politiske, miljømæssige og kulturelle initiativer med den lokale og regionale udviklingsproces. -
Master
Spanish (Argentina)
på universitet