5 Kandidat Programmer i Arkitektur i Tyrkiet for 2024
Kandidatuddannelse i "Arkitektur - Indretning og for autonomi" på engelsk med Okan University of Istanbul / TYRKIET
University of Campania "Luigi Vanvitelli"
Udvalgte
- Caserta, Italien
- Istanbul, Tyrkiet
Fuldtid
2 år
På campus
Engelsk
Som en del af det toårige studieforløb i "Architecture_Interior Design and for Autonomy" på engelsk, kandidatgrad i klasse LM-4 Arkitektur og bygningsingeniør-arkitektur, er Institut for Arkitektur og Industriel Design "Luigi Vanvitelli" (DADI) gået ind i to internationale aftaler om etablering af to dobbelttitler, den ene i 2015 og den anden i 2016.
- Izmir, Tyrkiet
Fuldtid
2 år
På campus
Engelsk
Urban byggede miljø er at omdanne på lokalt og globalt plan på grund af de fremskridt inden for informations- og byggeteknologi. Virkningen af denne transformation på hverdagen og på kvaliteten af rummet kræver løbende fornyelse af den arkitektoniske diskurs og praksis.
- Izmir, Tyrkiet
Fuldtid
2 år
På campus
Engelsk
Den arkitektoniske felt i øjeblikket foretages væsentlige forandringer på både teoretiske og praktiske plan som følge af udviklingen af digitale teknologier og den stigende betydning af globaliseringsprocesser og spørgsmål om bæredygtighed. Som et resultat, mens indholdet og specialisering områder af arkitektur forandring, hidtil usete forskningsområder opstår.
- Aksaray, Tyrkiet
Engelsk, Tyrkisk
Vores mål som fakultet for arkitektur og design uddanner de studerende til at blive arkitekter, der er kreative, og som har miljømæssig og historisk bevidsthed, etiske og æstetiske værdier; der kan håndtere de spørgsmål, der bidrager til teknologi, billedkunst, humaniora-samfundsvidenskab og filosofi. Vores fakultet for arkitektur og design, der gives med dets placering, lærerpersonalet, akkumulering af viden, uddannelse og forskning forventes at øge kvaliteten af det byggede miljø.
- Istanbul, Tyrkiet
Fuldtid
4 semestre
På campus
Engelsk
Kandidatuddannelsen i arkitekturen har til formål at udvikle og uddybe kendskabet til de studerende i arkitekturen til højere niveauer af faglig kompetence baseret på Bachelor-niveau kvalifikationer; at give eleverne en forståelse i videnskabelig forskning At udvikle evnen til at udføre og kommunikere studier individuelt og evne til at forbedre livslang intellektuel vækst.