$close

Filtre

Se resultater

Master Byplanlægning i Indien - Master Indien

En kandidatgrad giver dig mulighed for enten at fremme din forståelse af et bestemt spørgsmål eller tage ud i en helt anden måde ved hjælp af færdigheder, du har fået fra din tidligere bachelor-grad.Fundet i den sydlige del af Asien, Republikken Indien er anden mest befolkede land i verden med omkring 1270 millioner mennesker. Indien har fire typer af universiteter Centrale Universiteter, s… Læs mere

En kandidatgrad giver dig mulighed for enten at fremme din forståelse af et bestemt spørgsmål eller tage ud i en helt anden måde ved hjælp af færdigheder, du har fået fra din tidligere bachelor-grad.

Fundet i den sydlige del af Asien, Republikken Indien er anden mest befolkede land i verden med omkring 1270 millioner mennesker. Indien har fire typer af universiteter Centrale Universiteter, statslige universiteter, Anses Universitet og private universiteter, der består i over 550 institutioner.

Minimer
Læs mere om at studere i Indien
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
CEPT University
Ahmedabad, Indien

Urban Management er et voksende felt, der kræver specialiseret viden om bymæssige bebyggelser og forvaltningspraksis. Byforvaltere forstår, hvordan townships og byer fungerer, ... +

Urban Management er et voksende felt, der kræver specialiseret viden om bymæssige bebyggelser og forvaltningspraksis. Byforvaltere forstår, hvordan townships og byer fungerer, og de bestræber sig på at forbedre byområdernes sociale, teknologiske, operationelle og økonomiske funktion med det formål at forbedre beboeligheden. Master's in Urban Management (MUM) -programmet stræber efter at skabe en pulje af fagfolk af høj kvalitet med færdigheder til at lede organisationer, der administrerer menneskelige levesteder. Programmet fokuserer på forvaltning af bysystemer og -tjenester og forbedring heraf. Studerende udsættes for de styringsværktøjer, der kræves i både private og offentlige bygninger. Kurset letter eleverne til at udvikle færdigheder til at løse komplekse problemer som at forbedre den langsigtede effektivitet i bytjenester, forbedre byernes daglige funktion og finde måder at forbedre finansieringen af bysystemer. Læreplanen er designet til: - Giver et bredt perspektiv på byspørgsmål - Forbedrer ledelsesorienteret beslutningstagning - Udvikler analytiske færdigheder, der er nødvendige for at navigere i komplekse problemer Det toårige kursusarbejde udsætter eleverne for tværfaglig uddannelse både gennem teori og praksisbaseret læring. For at øge den faglige kapacitet er programmet centreret om studiebaseret læring. Her beskæftiger eleverne sig med veldesignede livlignende problemer. I det første år udvikler fundamentstudiet evnen til at fokusere på ledelsesspørgsmål i et indeholdt bygget miljø. Semester to har til hensigt at udvikle færdigheder til problemløsning til håndtering af store byområder som kvarterer, byer og byer. Semester tre fokuserer på serviceforbedring gennem et studie om servicedrift og ledelse. På fjerde semester påbegynder de studerende et slutstenprojekt, der enten er et forskningsbaseret speciale eller et projekt, der ledes og vejledes af et fakultet. Læringspædagogikken giver eleverne mulighed for at arbejde med levende projekter og interagere med fagfolk. Kurset giver mulighed for at lære en lang række emner som ledelsesprincipper, ledelse af menneskelige ressourcer, organisatorisk adfærd, økonomisk styring, budgettering, etik og regering, e-governance, forretningskompetencer, byværker, udvikling af iværksætteri, forretningsmodeller, offentlig- privat partnerskab, kontraktstyring, projektledelse, forhandling og konflikthåndtering, smarte byer og andre. Studerende kan tage studieture og kurser organiseret som en del af Summer-Winter School-programmerne og andre valgfag, der tilbydes på CEPT University . Studerende undervises af en pulje af uddannede akademikere og praktikere. Begge arbejder i samarbejde for at give teori og praksisbaseret læringseksponering under kursusarbejdet. -
Master
Hindi
på universitet