close

Filtre

Se resultater

Find de bedste Forbrugeradfærd i Europa her!

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.En MSc grad i Forbrugeranliggender har til hensigt at lære eleverne om forbrugerbeskyttelse og myndi… Læs mere

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.

En MSc grad i Forbrugeranliggender har til hensigt at lære eleverne om forbrugerbeskyttelse og myndiggørelse. Den fokuserer på forbrugerne sociale og økonomiske miljøer. Dette skaber eksperter i forbrugeranliggender ledelse, der er værdifulde for enhver organisation, der giver en service eller et produkt.

Europe, en af ​​verdens 's syv kontinenter, er normalt kendt som den vestligste halvø Eurasien. Næstmindste kontinent med 10.180.000 (km2), området grupperer 50 lande.

Forbrugeradfærd i Europa. Få alle Forbrugeradfærd information og kontakte skolen i Europa direkte!

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
EAE Business School
Barcelona, Spanien +1 Mere

Master i psykologi og forbrugeradfærd af EAE har til formål at give marketingfolk og iværksættere af nye projekter de rigtige værktøjer til at forstå forandringen i forbrug, s ... +

Master i psykologi og forbrugeradfærd af EAE har til formål at give marketingfolk og iværksættere af nye projekter de rigtige værktøjer til at forstå forandringen i forbrug, samfund og økonomi ud fra borgerens synspunkt han arbejder og forbruger og finder i disse to økonomiske aktiviteter centraliteten i hans personlige og sociale udvikling. Denne forståelse stammer fra anvendelsen i fænomenet forbrug af forskellige paradigmer i samfundsvidenskaben, fra adfærdsmæssig økonomi til psykoanalyse, gennem kognitiv psykologi og ren adfærdsmæssig og situationsanalyse gennem mulighederne ved den nuværende tilgængelighed af store masser af data om adfærd. -
Master
Fuldtid
12 måneder
Spansk
Okt 2021
på universitet
 
University of Sussex Business School
Brighton, Det Forenede Kongerige

Dette kursus forbereder dig til karriere, der bygger på begge discipliner - uanset om du vil arbejde i marketing eller anvende psykologiske teorier i erhvervslivet. Dine studi ... +

Dette kursus forbereder dig til karriere, der bygger på begge discipliner - uanset om du vil arbejde i marketing eller anvende psykologiske teorier i erhvervslivet. Dine studier kulminerer i et forskningsprojekt, der bygger bro mellem markedsføring og psykologi. -
MSc
Fuldtid
Engelsk
Sep 2021
01 Aug 2021
på universitet
 
University of Southern Denmark
Odense, Danmark

Dette unikke program forbereder dig til den skiftende rolle, marketing og kommunikation spiller i en hurtig, globaliseret kulturel økonomi. Det lærer dig at forstå forholdet m ... +

Dette unikke program forbereder dig til den skiftende rolle, marketing og kommunikation spiller i en hurtig, globaliseret kulturel økonomi. Det lærer dig at forstå forholdet mellem markedsføring og kultur som et fundament for at tilpasse sig kulturelle forskelle og reagere på moderne udfordringer og tendenser i forbrugersamfund rundt om i verden. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
01 Sep 2021
på universitet
 

Få et stipendium på op til $ 10000

Opdag de muligheder, vores stipendium kan give dig.
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, Spanien

Formålet med kandidatgraden i forbrug og handel er at analysere markedets opførsel i forhold til forbrug i en rimelig beregning af tendenser og retningslinjer baseret på dens ... +

Formålet med kandidatgraden i forbrug og handel er at analysere markedets opførsel i forhold til forbrug i en rimelig beregning af tendenser og retningslinjer baseret på dens driftslogik (regler, startkrav, supportnetværk, overvejelse af pluralitet af interesser), beslutningsstrategier og adfærd. -
Master
Fuldtid
Deltid
2 semestre
Spansk
Sep 2021
på universitet
 
University of Parma
Parma, Italien

Kandidatkursus i handel og forbrugermarkedsføring blev grundlagt i 2005. Det var den første kandidatuddannelse i marketing i Italien og var designet til at give specifik uddan ... +

Kandidatkursus i handel og forbrugermarkedsføring blev grundlagt i 2005. Det var den første kandidatuddannelse i marketing i Italien og var designet til at give specifik uddannelse til udvikling af markedsføringsstrategier og kommercielle politikker for produktions-, detail- og servicevirksomheder. Det stammer fra den 50-årige forskningsaktivitet inden for marketingområdet på University of Parma , en velkendt ”forskerskole” inden for detail-, distribution- og kanalstyring. -
Master
Fuldtid
Deltid
2 år
Italiensk
Sep 2021
24 Okt 2021
Online og campus kombineret
på universitet
Online
 
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Zürich, Schweiz

Ved udgangen af ​​Master (MBA) i Product og kategori forvaltning, vil kandidaterne kombinere teori med deres arbejde erfaring og vise et godt kendskab til produkt og kategori ... +

Ved udgangen af ​​Master (MBA) i Product og kategori forvaltning, vil kandidaterne kombinere teori med deres arbejde erfaring og vise et godt kendskab til produkt og kategori Management industrien. -
Masters
Fuldtid
Deltid
16 - 20 måneder
Engelsk
Online
 
EAE Business School
Barcelona, Spanien +1 Mere

Master i kundeoplevelse og innovation sigter mod at skabe innovationsfagfolk, der har de konceptuelle og praktiske værktøjer til succesfuldt at udvikle innovation og designtæn ... +

Master i kundeoplevelse og innovation sigter mod at skabe innovationsfagfolk, der har de konceptuelle og praktiske værktøjer til succesfuldt at udvikle innovation og designtænkeprocesser i virksomheder, der fokuserer på brugen af metodologiske værktøjer og teknikker, praktiserer "Empati" -teknikker for at sætte dig selv i potentielle kunders sko og opdage udækkede behov, udvikle deres kreativitet, anvende den til at løse reelle forretningsproblemer og reflektere over deres egen profil som potentielle innovationsfagfolk, især deres egen holdning foran risiko, fejl og usikkerhed. -
Master
Fuldtid
12 måneder
Spansk
Okt 2021
på universitet