close

Filtre

Se resultater

Find de bedste Forbrugeradfærd i Italien her!

En mestre er optjent efter studerende gennemføre en bachelor-grad program. For at opnå en mestre, du normalt nødt til at fuldføre 12 til 18 college kurser, der ofte involverer udfylde omfattende test og / eller et speciale.En MSc grad i Forbrugeranliggender har til hensigt at lære eleverne om forbrugerbeskyttelse og myndiggørelse. Den fokuserer på forbrugerne sociale og økonomiske miljøe… Læs mere

En mestre er optjent efter studerende gennemføre en bachelor-grad program. For at opnå en mestre, du normalt nødt til at fuldføre 12 til 18 college kurser, der ofte involverer udfylde omfattende test og / eller et speciale.

En MSc grad i Forbrugeranliggender har til hensigt at lære eleverne om forbrugerbeskyttelse og myndiggørelse. Den fokuserer på forbrugerne sociale og økonomiske miljøer. Dette skaber eksperter i forbrugeranliggender ledelse, der er værdifulde for enhver organisation, der giver en service eller et produkt.

Officielt kendt som Den Italienske Republik, er landet findes i Sydeuropa. Det officielle sprog er italiensk og den kulturelle rige hovedstad er Rom. Mange af verdens 's ældste universiteter er placeret i Italien, især universitetet i Bologna (grundlagt i 1088). Der er tre Superior forskerskoler med "universitet status ", tre institutter med status som ph.d. Colleges, som fungerer på kandidatniveau og post-graduate niveau.

Forbrugeradfærd i Italien. Få alt information om Forbrugeradfærd og kontakte skolen direkte her.

Minimer
Læs mere om at studere i Italien
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
University of Parma
Parma, Italien

Kandidatkursus i handel og forbrugermarkedsføring blev grundlagt i 2005. Det var den første kandidatuddannelse i marketing i Italien og var designet til at give specifik uddan ... +

Kandidatkursus i handel og forbrugermarkedsføring blev grundlagt i 2005. Det var den første kandidatuddannelse i marketing i Italien og var designet til at give specifik uddannelse til udvikling af markedsføringsstrategier og kommercielle politikker for produktions-, detail- og servicevirksomheder. Det stammer fra den 50-årige forskningsaktivitet inden for marketingområdet på University of Parma , en velkendt ”forskerskole” inden for detail-, distribution- og kanalstyring. -
Master
Fuldtid
Deltid
2 år
Italiensk
Sep 2021
24 Okt 2021
Online og campus kombineret
på universitet
Online