MASTERSTUDIES

Find din Deltid mastergrad i Kunderelationer her!

En master 's grad er en akademisk postgraduate grad. Man skal allerede have en bachelor-grad til at ansøge om en master 's program. De fleste mester 's Uddannelsen vil kræve, at studerende til at fuldføre en master ' s speciale eller forskning papir.

Deltid kandidatgrad i Kunderelationer. Få alle information om Deltid mester i Kunderelationer og kontakte skolen direkte her!

6 Resultater i Kunderelationer Filter

Master i kundeoplevelsestyring

ESIC Business & Marketing School
Master
<
Fuldtid
<
9 måneder
Spansk
på universitet

MICEMD giver dig den viden og værktøjer, der er nødvendige for at møde forbrugere, lytte til dem, gøre dem til dine kunder og til sidst fans af dit brand.

Læs mere

Master i kundeoplevelse og innovation

EAE Business School
Master
Okt 2021
<
Fuldtid
<
12 måneder
Engelsk
på universitet

Master i kundeoplevelse og innovation sigter mod at skabe innovationsfagfolk, der har de konceptuelle og praktiske værktøjer til succesfuldt at udvikle innovation og designtæn ...

Læs mere

Kandidatgrad i SAP Support og Bigdata

PC Carrier
Master
<
Fuldtid
Spansk
Online og campus kombineret
på universitet
Online

Kandidatgrad i SAP Support og Bigdata

Læs mere

Master salg og kundeservice

Campus Universitario Europeo
Masters
<
Fuldtid
<
Deltid
<
6 måneder
Spansk
Online

Denne Master er undersøgt gennem forskellige kurser relaterede emner i erhvervsbeskatning og investering af både finansielle aktiver og materiale.

Læs mere

Mester i strategisk personaleledelse

Grupo Tiradentes
Master
<
Fuldtid
<
360 timer
Portuguese (Brazil)
på universitet

styrkelse af netværk med et team af lærere uddannet af førende fagfolk på HR-området

Læs mere

Master i kundeoplevelse og innovation deltid

EAE Business School
Master
Okt 2021
<
Deltid
<
14 måneder
på universitet

Master i kundeoplevelse og innovation deltid sigter mod at skabe fagfolk, der har færdighederne til succesfuldt at udvikle og implementere innovation og kundeoplevelse og inno ...

Læs mere