close

Filtre

Se resultater

Find de bedste Markedsføringsforskning i Sydamerika her!

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt. Marketing forskning udf… Læs mere

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

Marketing forskning udføres ofte før gennemførelsen af ​​en forretningsplan. En studerende af dette emne kan lære at præsentere statistik og analysere data for at hjælpe iværksættere, regeringer og selskaber træffe informerede beslutninger.

Sydamerika er den fjerdestørste kontinent. Den er opdelt politisk i 12 uafhængige lande. Sydamerika er hjem for den majestætiske Andesbjergene og den mystiske Amazon-floden. Verden 's største regnskov, med millioner af arter af eksotiske dyr, er også fundet i Sydamerika.

Markedsføringsforskning i Sydamerika. Få alle Markedsføringsforskning information og kontakte skolen i Sydamerika direkte!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Et af målene med kurset er at opdatere og uddanne fagfolk inden for markedsundersøgelser og intelligens, analytikere og fagfolk i strategisk planlægning til bedre at kunne bru ... +

Et af målene med kurset er at opdatere og uddanne fagfolk inden for markedsundersøgelser og intelligens, analytikere og fagfolk i strategisk planlægning til bedre at kunne bruge de forskellige metoder og teknikker inden for markedsundersøgelser og forstå forståelsen af forbrugets dynamik og vaner. -
Master
Deltid
3 semestre
Portugisisk
Online