close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Heredia - Master Markedsføring

En mestre tildeles studerende, der har gennemført ph.d.-niveau undersøgelse i et bestemt fagområde eller område professionelle praksis, mens demonstrerer en høj grad af beherskelse under processen. Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troede brugen af ​​marketingstrate… Læs mere

En mestre tildeles studerende, der har gennemført ph.d.-niveau undersøgelse i et bestemt fagområde eller område professionelle praksis, mens demonstrerer en høj grad af beherskelse under processen.

Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troede brugen af ​​marketingstrategier, trendanalyse, forskning og prissætning.

Costa Rica tilbyder en sponsorerede og samtidig studerende-venlige videregående uddannelse læreplanerne. Landet har 20 offentlige og 44 private universiteter med de førende tre offentlige universiteter er University of Costa Rica, Den nationale universitet og costaricanske Institute of Technology.

Master grad programmer i Markedsføring i Costa Rica, Heredia. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Costa Rica
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
International University of the Americas (Universidad Internacional de las Américas (UIA))
Heredia, Costa Rica

Kandidaten fra Master of Business Administration med en omtale i Marketing vil være i stand til at opdage forretningsmuligheder inden for områderne administration af produkter ... +

Kandidaten fra Master of Business Administration med en omtale i Marketing vil være i stand til at opdage forretningsmuligheder inden for områderne administration af produkter eller tjenester af enhver art og erhverve komplet træning inden for områder som forfremmelse, distribution, markedsføring, strategisk planlægning, processen med ledelse, prispolitikker, forskning, udvikling, positionering og salg. Ligeledes vil det være i stand til at yde support til områder som: Markedsområde for produkter og tjenester. Forsknings- og udviklingsområde. Markedsførings- og salgsfremmende område. -
Master
Spansk
Feb 2022
på universitet