close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Fréjus - Master Markedsføring

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt. Marketing er fremme af p… Læs mere

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

Marketing er fremme af produkter og tjenester, og det er vigtigt for enhver virksomhed, der ønsker at opleve succes. Et marketing program kan lære eleverne om markedstendenser, analyser, strategier og forskning.

Frankrig er i øjeblikket blandt de 20 bedst præsterende lande i form af økonomien på grund af deres fremragende resultatorienteret videregående uddannelse læring. De fleste af de kurser på universiteterne udbydes i det franske sprog. Frankrig har 60 offentlige og 100 private universiteter.

Master grad programmer i Markedsføring i Frankrig, Fréjus. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Frankrig
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
BSM Ecole de Commerce
Cannes, Frankrig +1 Mere

Le Mastère Management Digital forme à: participer à la définition de la stratégie d'entreprise; définir les orientations stratégiques du périmètre d'activité en veillant à l'a ... +

Le Mastère Management Digital forme à: participer à la définition de la stratégie d'entreprise; définir les orientations stratégiques du périmètre d'activité en veillant à l'adéquation des moyens et des ressources; appréhender les facteurs d'évolutions internes et externes afin d'identifier les impacts probables et en déduire des choix stratégiques; piloter les indicateurs de performance et de rentabilité; identifier et arbitrer les besoins en compétences et en effectif en adoptant une vision prospective. -
Master
Fuldtid
18 - 24 måneder
Fransk
Okt 2021
på universitet