close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Oaxaca - Master Markedsføring

En mestre refererer til færdiggørelsen af ​​en kandidat uddannelse, der forbereder eleverne til at fremme deres viden om et bestemt emne eller fremme deres karriere. De fleste af mestre ydes af statslige eller offentlige universiteter. Marketing er fremme af produkter og tjenester, og det er vigtigt for enhver virksomhed, der ønsker at opleve succes. Et marketing program kan lære eleverne… Læs mere

En mestre refererer til færdiggørelsen af ​​en kandidat uddannelse, der forbereder eleverne til at fremme deres viden om et bestemt emne eller fremme deres karriere. De fleste af mestre ydes af statslige eller offentlige universiteter.

Marketing er fremme af produkter og tjenester, og det er vigtigt for enhver virksomhed, der ønsker at opleve succes. Et marketing program kan lære eleverne om markedstendenser, analyser, strategier og forskning.

Mexico, officielt Forenede Mexicanske Stater er en føderal forfatningsmæssig republik i Nordamerika. Arbejde kan kræve en arbejdstilladelse visum, hvilket er svært at få, hvis du blot ønsker at freelance for en kort tid. De fleste af de statsfinansierede universiteter på borgmester byer (statens hovedstad) har korte kurser om historie, gastronomi og kulturelle emner, de fleste af dem er næsten gratis.

Master grad programmer i Markedsføring i Mexico, Oaxaca. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Mexico
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
Bahias De Huatulco International Airport, Mexico

Upon completion of the master's degree, the graduate will possess the knowledge, instruments, and methodology to successfully direct the marketing of any organization in the t ... +

Upon completion of the master's degree, the graduate will possess the knowledge, instruments, and methodology to successfully direct the marketing of any organization in the tourism sector: hotels, restaurants, travel agencies, consultancies, public administration institutions, etc. You will know the main techniques to analyze the tourism market, design satisfactory products for the said market and communicate to it the existence of such products, differentiating them from the competition, as well as carry out research work in the field of tourism marketing. OBJECTIVES That our graduates have all the competencies (knowledge, skills, and attitudes) to design and manage competitive tourism products at a national and international level, based on the needs and desires of their target market, respecting and protecting the cultural and environmental conditions of the spaces where they develop. -
Master
Spanish (Mexican)
Jul 2021
på universitet