Filtre
Deltid Master - Salg i Spanien
Med marketing- og salgsledelsen tilbyder vi nøglen til virksomhedsekspertise til fagfolk i direkte kontakt med kunderne og udstyrer dem med de færdigheder, som markedet kræver ... +
Master i marketing og kommerciel ledelse er designet til at uddanne fagfolk, der leder disse ændringer og ved, hvordan man kan gøre markedsmuligheder og udfordringer til konku ... +
INDLEDNING: Universidad Rey Juan Carlos grundlagt i 1996 har mere end 46.000 studerende og ca. 2.250 professorer. I det finder du kvalitetsuddannelse gennem et bredt og fremra ... +
Få et stipendium på op til $ 10000
Denne Master er skabt af kvalificerede fagfolk, ledere inden for deres sektor, som vil lære dig på en praktisk måde og med støtte fra de nyeste multimedieressourcer, de nyeste ... +
Dual Master Programmet i International Marketing i et digitalt miljø / International Marketing og Sales Management er en etårig fuldtids officiel Master (dvs. officielt anerke ... +
Et eksklusivt program, der giver den studerende adgang til et læseplan, der kombinerer både den kommercielle og marketingverdenen, såvel som onlineverdenen med den offline gen ... +
Denne Master er skabt af kvalificerede fagfolk, ledere inden for deres sektor, som vil lære dig på en praktisk måde og med støtte fra de nyeste multimedieressourcer, de nyeste ... +
Master i kommerciel og UNIR hos UNIR specialiseret sig i udvikling af kommercielle strategier for at imødekomme salgsforventninger i et globalt og skiftende miljø.
Formålet med online masteruddannelse i Marketing er at øge blandt deltagerne mulighed for at planlægge og udvikle innovative ledelsesstrategier markedsføring og salg. Det unde ... +
Denne Master er undersøgt gennem forskellige kurser relaterede emner i erhvervsbeskatning og investering af både finansielle aktiver og materiale.
Denne master i retning og ledelse af kommercielle hold er rettet mod forretningsmænd, ledere, iværksættere, arbejdere i forretningsledelsessektoren, der søger at tilegne sig v ... +
Globalisering, nye informationsteknologier og nye distributionskanaler ændrer markedsføringens synspunkt. Desuden er forbrugere blevet mere og mere krævende og har flere.
På kort tid har vi været vidne til globalisering, udviklingen af nye informationsteknologier, den komplette introduktion til vores liv af Internettet og de nye vaner med kunde ... +