$close

Filtre

Se resultater

Find de bedste Sangstudier i Tjekkiet her!

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.  Vocal Performance har brug for mange forskellige specialer, for eksempel italiensk Song, tysk lieder, franske melodier, Oratorio og Opera hvilke der kan søges gennem fælles ydeevne klas… Læs mere

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.

Vocal Performance har brug for mange forskellige specialer, for eksempel italiensk Song, tysk lieder, franske melodier, Oratorio og Opera hvilke der kan søges gennem fælles ydeevne klasser og coaching. Gennem arbejdet på disse områder, vil du opbygge en reel bredde af evner til at støtte din udvikling som sanger.

Den Tjekkiske Republik, er en indlandsstat i Centraleuropa. Landet er omgivet af Tyskland mod vest, Østrig i syd, Slovakiet i øst og Polen i nord. Dens hovedstad og største by, med 1,3 millioner indbyggere, er Prag.

Sangstudier i Tjekkiet. Få alt information om Sangstudier og kontakte skolen direkte her.

Minimer
Læs mere om at studere i Tjekkiet
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Anbefalet Seneste Titel
  • Anbefalet
  • Seneste
  • Titel
Charles University Faculty of Education
Prag, Tjekkiet

Musiklæreruddannelse for folkeskoler og gymnasier Uddannelsen følger efter bacheloruddannelsen Musikpædagogik med fokus på uddannelse. Formålet med uddannelsen er at give sine ... +

Musiklæreruddannelse for folkeskoler og gymnasier Uddannelsen følger efter bacheloruddannelsen Musikpædagogik med fokus på uddannelse. Formålet med uddannelsen er at give sine kandidater en omfattende kandidatuddannelse, som forbereder dem til professionen som musiklærer på 2. niveau i folkeskoler og gymnasier. Uddannelsen tager højde for proportionaliteten af de kognitive, didaktiske og pædagogisk-psykologiske komponenter i uddannelsen, samtidig med at den feltviden, der opnås på bacheloruddannelsen, yderligere systematiseres og anvendes inden for det didaktiske og professionelle fag, der er nært forbundet hermed. Kandidater fra uddannelsen er kompetente til selvstændigt at oprette skoleuddannelser inden for uddannelsesområdet kunst og kultur. De er klar til at undervise i musikundervisning med alle dens aspekter inden for viden og færdigheder. Uddannelsen bygger på kreative aktiviteter inden for det musikpædagogiske område og dets didaktik. Feltkomponenten er fokuseret på en dybere forståelse af musikpædagogiske problemstillinger, hvilket afspejles i undervisningen i musikundervisning i folkeskoler og gymnasier. Musikalske fænomener og begreber præsenteres i en bredere sammenhæng og relationer mellem forskellige typer videnskab og kunst. Den musikdidaktiske komponent er baseret på viden opnået i musikpædagogisk forskning og på bedste praksis verificeret i praksis. Den musikteoretiske og pædagogiske del kan herefter uddybes i en ph.d.-uddannelse, fx Musikteori og Pædagogik. Uddannelsen i hovedplanen respekterer balancen mellem faglige, didaktiske og pædagogisk-psykologiske komponenter i uddannelsen i henhold til undervisningsministeriets standarder for læreruddannelse. Pædagogisk-psykologisk uddannelse omfatter fagene pædagogik, psykologi og specialpædagogik, herunder pædagogisk-psykologisk praksis. En del af det er udarbejdelsen af en diplomafhandling. Læreruddannelse i korsang Formålet med denne uddannelse er at uddanne en skoleelever, der er i stand til at blive dirigent af forskellige slags og niveauer af kor (børn, piger, halvblandet af unge, kvinder, blandet og også mænd). Studiet er knyttet til det forudgående bachelorstudium, koncentreret om at opnå særlig musikalsk viden og evner. Kandidatuddannelsen fokuserer på samarbejde med pædagogiske og psykologiske fag og med praksis i forskellige kor til udvikling af musikpædagogiske færdigheder. Fagene tager hensyn til en kandidatuddannelses pædagogiske orientering. -
Master
Fuldtid
2 år
Engelsk
Okt 2022
28 Feb 2022
på universitet