close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Sao Paulo - Master Markedsføring

Master-niveau studier involverer specialiseret undersøgelse på et forskningsfelt eller et område, for professionel praksis. Optjening en kandidatgrad viser en højere grad af beherskelse af emnet. Optjening en kandidatgrad kan tage alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan opgradere, du normalt skal skrive og forsvare en afhandling, en lang papir, der er kulminationen på din specialis… Læs mere

Master-niveau studier involverer specialiseret undersøgelse på et forskningsfelt eller et område, for professionel praksis. Optjening en kandidatgrad viser en højere grad af beherskelse af emnet. Optjening en kandidatgrad kan tage alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan opgradere, du normalt skal skrive og forsvare en afhandling, en lang papir, der er kulminationen på din specialiseret forskning.

Erhvervsfolk med uddannelse i marketing og kommunikation kan åbne op for nye muligheder for deres karriere. De kan bruge deres evner til at rådgive om forbrugerundersøgelser og image eller bestyrer en markedsføringstilladelse gruppe inden for deres virksomhed.

Brasilien, officielt Den Føderative Republik Brasilien er det største land i både Sydamerika og den latinamerikanske region. Det er verdens 's femte største land, både ved geografisk og befolkningen, med over 193 mio mennesker.

Det er den største by i Brasilien, og det har set et system af en lang række offentlige og private videregående uddannelser læringscentre. Nogle af de globalt anerkendte universiteter som University of Sao Paulo, er pontifikale katolske universitet Sao Paulo og Sao Paulo State University placeret her.

Master grad programmer i Markedsføring i Brasilien, Sao Paulo. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Brasilien
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Lav din læseplan i ESPM Master Custom Class Mentoring blandt mere end 100 fag, der kan komponere et kursus, der udelukkende er designet til dig.

Lav din læseplan i ESPM Master Custom Class Mentoring blandt mere end 100 fag, der kan komponere et kursus, der udelukkende er designet til dig. -
Masters
Deltid
4 semestre
Portugisisk
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Med perspektivet om at forbedre læsningen af erhvervsmiljøet er programmet baseret på en tilgang, der kræver, at deltagerne udvikler og anvender metodologier og strategiske ha ... +

Med perspektivet om at forbedre læsningen af erhvervsmiljøet er programmet baseret på en tilgang, der kræver, at deltagerne udvikler og anvender metodologier og strategiske handlinger i det digitale miljø og i strategisk og relationsmarkedsføring. -
Masters
Deltid
4 semestre
Portugisisk
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Hovedformålet med dette kursus er at gøre det muligt for studerende at anvende den nyeste teknik inden for branding-teknikker. Aktivér både den iværksætter, der skaber sit bra ... +

Hovedformålet med dette kursus er at gøre det muligt for studerende at anvende den nyeste teknik inden for branding-teknikker. Aktivér både den iværksætter, der skaber sit brand og manageren af et eksisterende brand til at designe og udføre en brandingplan, der skaber velkendte, ønskede og værdifulde mærker. -
Masters
Deltid
3 semestre
Portugisisk
Online
 

Få et stipendium på op til $ 10000

Opdag de muligheder, vores stipendium kan give dig.
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Dette masterforslag er at uddanne fagfolk og iværksættere, der er i stand til at søge nye værdiforslag til virksomhedens forretning og bedre overvåge og forstå ændringen i tan ... +

Dette masterforslag er at uddanne fagfolk og iværksættere, der er i stand til at søge nye værdiforslag til virksomhedens forretning og bedre overvåge og forstå ændringen i tankesæt, adfærdsbevægelser, krav, oplevelser og forbrugspraksis for dets brugere og forbrugere. -
Masters
Deltid
4 semestre
Portugisisk
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Formålet med denne Master er at uddanne fagfolk, der kan kombinere viden om hjernen og biologien for adfærd til deres anvendelser i forbindelse med markedsføring og forbrug, o ... +

Formålet med denne Master er at uddanne fagfolk, der kan kombinere viden om hjernen og biologien for adfærd til deres anvendelser i forbindelse med markedsføring og forbrug, og udvide måden til at forstå markedet gennem de nyeste viden og forskningsværktøjer, som de kan bringe en mere objektiv og videnskabelig karakter omkring forbrugeradfærd. -
Master
Deltid
3 semestre
Portugisisk
Online og campus kombineret
på universitet
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Et af målene med kurset er at opdatere og uddanne fagfolk inden for markedsundersøgelser og intelligens, analytikere og fagfolk i strategisk planlægning til bedre at kunne bru ... +

Et af målene med kurset er at opdatere og uddanne fagfolk inden for markedsundersøgelser og intelligens, analytikere og fagfolk i strategisk planlægning til bedre at kunne bruge de forskellige metoder og teknikker inden for markedsundersøgelser og forstå forståelsen af forbrugets dynamik og vaner. -
Master
Deltid
3 semestre
Portugisisk
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og ... +

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og undervisningsaktiviteter inden for kommunikation og forbrug. -
MSc
Deltid
4 semestre
Portugisisk
på universitet
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Forbrugeradfærd er et område i administrationen, der beskæftiger sig med spørgsmål, der opstår ved markedsføring, især med hensyn til forbrugeren. Dette involverer anvendte ko ... +

Forbrugeradfærd er et område i administrationen, der beskæftiger sig med spørgsmål, der opstår ved markedsføring, især med hensyn til forbrugeren. Dette involverer anvendte konceptuelle og metodologiske spørgsmål relateret til forbrugerundersøgelse, kulturelle, sociale, økonomiske, politiske og demografiske egenskaber, der påvirker forbrugerpraksis. -
Master
Deltid
360 timer
Portugisisk
på universitet