close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Wrocław - Master Markedsføring

En mestre tildeles studerende, der har gennemført ph.d.-niveau undersøgelse i et bestemt fagområde eller område professionelle praksis, mens demonstrerer en høj grad af beherskelse under processen. Kurser i markedsføring og kommunikation giver up-to-date uddannelse i de nyeste marketing-kanaler såsom digitale medier. Der er en række programmer, der leverer kurser i formater, der spænder… Læs mere

En mestre tildeles studerende, der har gennemført ph.d.-niveau undersøgelse i et bestemt fagområde eller område professionelle praksis, mens demonstrerer en høj grad af beherskelse under processen.

Kurser i markedsføring og kommunikation giver up-to-date uddannelse i de nyeste marketing-kanaler såsom digitale medier. Der er en række programmer, der leverer kurser i formater, der spænder fra det traditionelle klasseværelse indstilling til online fjernundervisning.

Ligesom mange andre EU-lande tilbyder Polen billigt eller endda gratis undervisning til EU-studerende. Kommende studerende skal henvende sig direkte til deres valgte polsk institution. Universitetet i Warszawa, for eksempel, gebyrer mellem £ 1300 og £ 2.500 pr år for sin engelsksprogede kurser.

Wrocław er betragtet som den tredje største center for uddannelse i Polen. I tredive velkendte institutioner, er der mere end 135.000 studerende. Den Wrocław Universitet byen byder sunde akademiske miljø til lokale og oversøiske studerende.

Master grad programmer i Markedsføring i Polen, Wrocław. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Polen
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
University of Wroclaw
Wrocław, Polen

Kommunikationsledelsesstudier tilbyder en omfattende tilgang til ekstern og intern kommunikation af mærker, organisationer og deres image ved hjælp af eksisterende kommunikati ... +

Kommunikationsledelsesstudier tilbyder en omfattende tilgang til ekstern og intern kommunikation af mærker, organisationer og deres image ved hjælp af eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater fra programmet har tilegnet sig teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation mellem organisationer og deres eksterne og interne image (reklame, PR, branding). De vil også have erhvervet detaljeret viden om rækkevidden af arbejde og kompetencer hos forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Programmets uddannelsesmæssige mål er at opbygge kompetencer forbundet med design (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisations- og brandimage. -
Master
Fuldtid
Deltid
2 år
Engelsk
01 Okt 2021
31 Aug 2021
på universitet