close

Filtre

Se resultater

Master Markedsføring i Jerez - Master Markedsføring

En kandidatgrad er en akademisk grad tildeles til personer, der med held betegne en højere grad af ekspertise. Der er to hovedtyper af Masters - undervist og forskning. Erhvervsfolk med uddannelse i marketing og kommunikation kan åbne op for nye muligheder for deres karriere. De kan bruge deres evner til at rådgive om forbrugerundersøgelser og image eller bestyrer en markedsføringstilladelse… Læs mere

En kandidatgrad er en akademisk grad tildeles til personer, der med held betegne en højere grad af ekspertise. Der er to hovedtyper af Masters - undervist og forskning.

Erhvervsfolk med uddannelse i marketing og kommunikation kan åbne op for nye muligheder for deres karriere. De kan bruge deres evner til at rådgive om forbrugerundersøgelser og image eller bestyrer en markedsføringstilladelse gruppe inden for deres virksomhed.

Spanien, officielt Kongeriget Spanien, er en suveræn stat, og en medlemsstat i Den Europæiske Union. Det er beliggende på den iberiske halvø i det sydvestlige Europa. Spanske universiteter regulere adgangen til deres egne akademiske grader, og de fastsætter de faglige gebyrer. De kan også tilbyde uofficielle postgraduate grader. Hovedstaden Madrid har muligvis det største antal barer per indbygger for enhver europæisk by og et meget aktivt natteliv.

Master grad programmer i Markedsføring i Spanien, Jerez. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Spanien
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
Universidad de Cádiz
Jerez, Spanien

Denne universitets kandidatuddannelse træner studerende inden for domænet med nyttige teknikker til planlægning og styring af deres egne digitale marketingstrategier, begge an ... +

Denne universitets kandidatuddannelse træner studerende inden for domænet med nyttige teknikker til planlægning og styring af deres egne digitale marketingstrategier, begge anvendt på virksomheder (især SMV'er) og i institutioner og nonprofitorganisationer. Indholdet dækker aspekter såsom internetforretning, markedsundersøgelser, statistik og webanalyse, strategisk markedsføring, internetbranding, omdømme, internettilstedeværelse og forbedring af konverteringer, viral markedsføring, mobil, blandet, strategi og styring af sociale netværk. , Internetannoncering, e-handel, digital markedsføring til nonprofitorganisationer og SEO, blandt andre. -
Master
Fuldtid
Spansk
Sep 2021
på universitet