Med dette program vil du lære at visualisere kreative og overbevisende idéer og forstå, hvem du dirijes, det miljø, de kommunikerer budskabet og den følelsesmæssige byrde, som bør sikres denne besked.

Art Direction som en væsentlig del af enhver kommerciel kommunikation handling, der er nedsunket i konstant forandring. Udviklingen af ​​medierne, teknologi og sociale netværk gør det stadig mere vanskeligt at fastlægge grænserne for denne disciplin.

Denne nye miljø kan forvirre prioriteringer, når at blive en god art director. Det er ikke meget plads til de nyeste trends eller teknologi, men snarere det modsatte. Da denne Master vi hævder, hvorfor det er så vigtigt at have en idé visuelt. Hvorfor er det vigtigt at forstå, at bag enhver kommunikation handling det er hensigten at påvirke, ophidse eller overbevise nogen specifik. Hvorfor art director kan få korrumperet i overflødige og ignorere fuldstændig det endelige formål med alt hans arbejde.

Kunst direktører er skærme af ideer. Men hvis disse ideer er ikke kun kreative, men overbevisende, må vi forstå, hvem vi fat på miljø, hvor vi kommunikerer budskabet og den følelsesmæssige belastning, at vi skal sikre i vores budskaber. Arbejdet i Art Director må reagere på denne vision.

En online Master som du kigger på er den perfekte læringsmiljø for at udvikle denne art. Muligheden for at danne en vision deles af studerende fra hele den spansktalende verden, åbner en ny dimension i læring. Et andet karakteristisk træk ved ESdesign er uden tvivl indarbejdelse af temaer og emner tydeligt forstyrrende. I tilfælde af Master i Arts, dykke ned i neuromarketing, forstå emotionalitet bag en skrifttype eller oplev for eksempel de enorme muligheder for at arbejde i nye miljøer såsom augmented reality eller virtual reality.

Vi ved ikke, hvad der vil vores fag inden for fem år. Men vi ved, at uanset hvad det er, vil vi være klar.

MÅL

De vigtigste mål med dette program er: • Begynd at skrive Art Direction med store bogstaver.

• Opdater spektrum af discipliner art director skal kende og koordinere i dag.

• lette overgangen fra en professionel grafisk designer til art director.

• Give en ny tilgang til koder og visuelle sprog fra synspunkt af de forskellige mål og midler, der skal bruges.

• Sørg rådighed for de studerende den nyeste videnskabelige viden i neuromarketing og andre forsknings-værktøjer og analyser.

• At værdsætte den følelsesmæssige potentiale typografi i ethvert projekt Art Direction.

• Form en ny generation af Art Directors i stand til at styre projekter i komplekse miljøer og uddybe forvaltningen af ​​sådanne projekter fra synspunkt ledelsen og ikke kun i Art.

Curriculum

Master i Design og Art Direction er struktureret fra følgende fagområder er integreret i en cross-projekt udviklet over 10 emner:

Overgang fra grafisk designer til art director

De fleste art directors fra en verden af ​​design, og opfylde behovet for at mestre en række discipliner, der er ukendte. Dette modul har til formål at give en samlet og klar til altomfattende Art Direction idé samt give redskaber til at fuldføre denne overgang med garantier.

Kommunikation og sammenhæng: formålet med Art Direction

Art Director indrammet spille sin rolle i to store områder. Den første er et tværfagligt arbejdsmiljø, der vil tvinge dig til at involvere sig i projekter, der går ud over deres egen aktivitet. Den anden er det område af kommunikation, hvilket må forstå, at det endelige mål med al kunst retning er ingen anden end at sælge, påvirkning eller anden måde ophidse nogen. I dette modul lærer vi at aldrig glemme dette mål og til at gøre alt for at visualisere ideer.

Science svarer: Værktøjer til at bryde myter

I dag har vi kaste analysemetoder objektivitet i kommunikation stykker. Hvorfor en annonce virker bedre end en anden, hvad det er stien til det menneskelige øje, når du læser et visuelt budskab, hvad er de elementer, der tiltrækker opmærksomhed, er ... i dag har vi videnskaben på vores side, og vi skal gribe den. Vi ved forskellige analyseteknikker, hvoraf mange er omfattet i en verden af ​​Neuromarketing, der vil åbne os et helt nyt perspektiv, når der dækker vores projekter.

visuelle sprog

DNA of the art retning er grafisk design, grundlæggende i visuel diskurs: linje, form, farve, typografi, kalligrafi, billede osv, som vi vil forlade, og vi vil bygge nye færdigheder og ressourcer til at møde enhver handling kommunikation. I modul vil vi uddybe niveau af ekspertise i de forskellige ressourcer, vi har brug afhængigt af typen af ​​anmodningen. Hvert område af ekspertise involverer tilpasning af teknikkerne ifølge Art Direction mål, midler og forskellige medier.

Typografi spændende

Skrifttyper har magt til at udtrykke følelser, følelser, transportere os i tid, selv gør foreninger som reaktion på forskellige typer af skrifttype og skrifttype. De kan komprimeres, udvides, kantet, rund, raffineret, enkel, moderne, elegant, aggressiv ... og, afhængigt af de øvrige elementer i grafisk design til at ledsage, overføre fornemmelser og meget forskellige budskaber. Der er en tæt sammenhæng mellem den anvendte skrifttype og transmissionen af ​​psykologiske og sociale komponenter. Det er nødvendigt at vælge skrifttyper let at læse i hvert miljø, de er indsat; deres evne til at kommunikere følelser, ikke kun for indholdet eller budskabet, men af ​​form og farver. Vi vil stå både redaktionelt design som den digitale tidsalder. Det er fortsat et tværfagligt og kompleks opgave, hvor beherskelse af værktøjer er afgørende for at opnå den rette rekord i hvert enkelt tilfælde.

Fotografi og lys

Indrammet i de discipliner relateret til visuel skabelse, fotografering er en del af vores dagligdag, og derfor bliver en uundværlig faktor i at kommunikere visuelt. God kunst retning og fotografering rigtige valg i vores projekt vil gøre det vinde tusindvis af heltal, når de udsættes.

Audiovisuelle: definere et brand i bevægelse

En art director må forstå bevægelsen som en grundlæggende faktor af definitionen af ​​et brand. Den visuelle sprog er optimal for brands til at udtrykke sig, fordi det er her, hvor du kan drage fuld fordel af føleri og visuelle ressourcer. Hvordan mærker sameksistere i dette miljø er nødvendigt at kende og mestre.

Target og visuelle koder

Hvis verden af ​​bleer er afrundede skrifttyper og lyse farver eller verden af ​​premium kartofler er sort og guld er af mange grunde. Visuelle koder, der bevæger mærker afhænger af mange faktorer, og mange af dem har at gøre med, hvordan forbrugeren afkoder de følelser og følelser. visuelt tilpasse sig, hvad forbrugeren forventer at se vil være afgørende for en art director til effektivt at udføre deres opgave.

Multikanal Art Director: sprog, medier, indhold, tid ..

Tablets og smartphones er blevet etableret i lommerne og hjem rundt om i verden og ikke længere opfatte vores liv uden deres uvurderlige hjælp. De er blevet en svingdør til cirkulation information og indhold på en halsbrækkende fart. Alt er taget hurtigt og uden at se sig tilbage. Vi forstår dynamikken i dette forhold og forstå den måde ind i livet for vores forbrugere i en invasiv måde.

Projektledelse ved Institut for Kunst

Detalje produktionen faser af et projekt, fra kundekontakt, planlægning, ressourcestyring, risikoforebyggelse, at lancere produktet. Vi identificerer de forskellige roller og redskaber, der anvendes i forvaltningen af ​​et projekt, der tager hensyn til de forskellige kanaler og medier. Vi giver et glimt af konsekvenserne og krav i ledelsen af ​​et projekt, så eleverne kan være opmærksomme på dem og tage hensyn til alle faktorer til at gennemføre projektet med succes.

Speciale

Den vil foreslå et projekt, der giver mulighed for at anvende det højeste antal af viden fra mestrene. Det endelige antal studerende vil bestemme formatet og fokus i projektet, således at både læreren og eleven er en nyttig og inspirerende værktøj.

væsentlige redskaber: Photoshop

Retouchering billeder baseret på bitmap er et vigtigt redskab i den sædvanlige praksis med grafisk design. Vide, hvordan man bruger Photoshop indebærer ikke i stand til at designe, meget mindre. Men at vide, hvordan man bruger værktøjet effektivt vil spare os for en masse problemer, tid og eksterne omkostninger.

væsentlige redskaber: Illustrator

Den vigtigt redskab i verden af ​​vektor tegning. Fra at gøre et logo for at komponere en kompleks illustration, Illustrator bliver en uadskillelig ven af ​​designeren til at nå deres mål mere effektivt.

Anbefalet profil

Denne Master er rettet mod mennesker, der opfylder følgende profil:

  • Kandidater i design
  • Kandidater i kommunikation og reklame
  • Fine Arts kandidater
  • Kandidater i Marketing
  • Professional eller akademisk med dokumenteret erfaring, der ønsker at omskole og udvide viden.

I tilfælde, hvor den studerende viser tidligere videregående uddannelse til en proces med akkreditering af universitetsuddannelse, vil faglige udvalg vurdere kandidatens CV og portfolio og afsluttede pensum, som skal opretholde en rimelig ækvivalens med eksisterende undersøgelser grad det samme område.

Degree

Folk, der passerer evalueringen program vil opnå en dobbelt grad: Course på ESdesign - Superior School of Design Barcelona kursus på International University of Valencia, som krediteret dem som fagfolk i speciale undersøgt.

Karrieremuligheder

Studerende tager denne Master kan udvikle deres karriere på følgende områder:

  • Marketingafdelinger og kommunikation virksomheder.
  • Corporate branding og grafik studier, mediebureauer.
  • freelance fagfolk, iværksættere, nystartede, nystartede ...
  • Strategisk planlægning afdelinger agenturer eller annoncører.
  • Kreative afdelinger af reklamebureauer.
  • Regnskab afdelinger reklamebureauer.
Program undervist i:
Spansk
Dette kursus er Online
Start Date
Nov 19, 2019
Duration
12 måneder
Fuldtid
Price
4,800 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Nov 19, 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Nov 19, 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date