Når vi taler om begivenheder, henviser vi til handlinger sociale relationer, der er organiseret til at formidle et budskab til en målgruppe med henblik på at opnå et resultat i denne målgruppe.
For at udvikle en begivenhed ordentligt, er vi nødt til at forene mange discipliner, kreativitet, mellemstationer, produktion, protokol, forskning af vores offentlige, markedsføring, selvfølgelig virksomhedernes kommunikation i institutionen og så videre.
Føreren i PROTOKOL, design, udvikling og adresse firmaarrangementer og institutionelle, The International School i protokol Det er en meget konkurrencedygtig program, der forbereder og gør det muligt for studerende til faglig udvikling Skabelsen, Ledelse og Design Arrangementer og institutionelle forbindelser.
Dette program er udviklet, baseret på industri vækstprognoser tyder på, at al den deraf følgende stigning i budgettet øremærket til organisationer skaber firmaarrangementer.
Metode
Programmerne er udviklet i en modulær måde for at gøre dem lettere at læse og overskueligt i den logiske udvikling af læringsprocessen og metode Undersøgelsen er baseret på tre grundlæggende spørgsmål:.
B-learning én klasseværelse kombinerer klasseundervisning med online arbejde system, hvor de studerende studie tilpasser sig sine særlige omstændigheder i tid, sted og arbejdsplads er etableret.
Program
Modul 1. Design, Byggeri og Planlægning Events - 6 ECTS
Indhold:
den breefing
Kreativitet og innovation begivenhed
strategisk planlægning
Project Management
Time Management
bussines plan
Modul 2. Ledelse og Corporate Event Management - 8 ECTS
Indhold:
Fundamentals of Economics
Management færdigheder
Ledelse og Team Management
Coaching
CSR og bæredygtighed
talsmand træning
Modul 3. Global Kommunikation Management på Events - 10 ECTS
Indhold:
generel teori om kommunikation
Begivenheder og medier
begivenhed Marketing
Den corporate image og brand identiteten events-
Reklame og Public Relations arrangementer
Modul 4. Organisering af protokol Techniques - 4 ECTS
Indhold:
protokol koncept
Behandling af vært
formandskaber
Management systemer
Tabeltyper
Programmet og dets tekniske
Modul 5. Protokol og begivenheder. Områder i protokollen - 6 ECTS
Indhold:
officiel protokol
lovgivning protokol
protokol Company
social protokol og personligt billede
Restaurant og Catering
international protokol
Militær protokol
Modul 6. Organisation Acts ordinært arbejde 5 ECTS
Indhold:
indvielser
Receptioner og receptioner
Konferencer
produktpræsentationer
Summit Organization
De første sten
budgetter
Congress Organization
Modul 7. Ledelse og Running events-10 ECTS
Indhold:
Set Design og Iscenesættelse
Introduktion til begivenhed produktion
Officielle begivenheder Workshop
Workshop Corporate Events
workshop Begivenheder
Workshop Sportsbegivenheder
Den Catering i Begivenheder
8. Practice modul Professionals- 5 ECTS
Modul 9. Slut på Master- 6 ECTS
Praksis og job
Den internationale skole i protokol er til rådighed for studerende karrierevejledning kontor, hvortil pædagogiske praksis forvaltes, og de job, virksomheder har nå EIP kanaliseres.
pædagogiske praksis
Praksis er beregnet studerende omfattende uddannelse gennem en parallel uddannelse på universitetet og virksomhed kombinerer teori og praksis. Master i protokol, Design, Creation og Event Management omfatter i sit pensum 5 ECTS praktik School i øjeblikket har mange aftaler med virksomheder og offentlige institutioner, som giver hvert år alle studerende, der ønsker eller kredit have minimum viden, der kræves for at gøre deres faktiske praksis i tilrettelæggelse af arrangementer og andre relaterede ansvar kabinetter begivenhed organisation, marketing, reklame, corporate kommunikation og institutionelle forbindelser.
Tilsvarende EIP fremmer sine egne handlinger, under ledelse af kvalificerede eksperter, håndtere de studerende og have en anden mulighed for at nærme sig den reelle markedsværdi. Endelig skolen, gennem sin virksomhed begivenhed organisation, OVC, tilskynder deltagelse af studerende og assistenter, junior, senior og koordinatorer i alle arrangementer organiseret, som ikke kun er et perfekt supplement til deres uddannelse, men begyndelsen af ​​deres udvikling og faglig modenhed.
Dette er en hybrid læring i arbejdet klasseværelset, læreren forklarer indholdet, organiseret arbejdskraft, opfordrer til udvikling af opgaver, der foreslås aksiomer, besvarer spørgsmål etc. forenet alt det arbejde og forskning online, hvor til at udføre opgaver enten individuelt eller gennem samarbejde arbejde fremmes, og dermed udvikle deres færdigheder, der udfører løbende kontrol selvevaluering.