differentialer Kursus

Bil Alun @ s @ s ofte en nyligt kandidat kommer til arbejdsmarkedet, på udkig efter en god løn. Dog vil en virksomhed ikke tilbyde en høj løn til en professionel, der ofte ender uddannelse internt. Det er derefter nødvendigt at nå markedet allerede med en vis ekspertise at kunne forhandle en god løn. I den forstand, at specialisering kursus i digital kommunikation, web journalistik og nye medier skal dække dette hul, konsolidere med den ære at være ansigt, tværfaglig og tværfagligt, med teoretiske og praktiske aktiviteter, lærere og læger lærere med faglige aktiviteter og forskning fokuseret på området. Ved at købe vores certificerede specialist, vil mange arbejder fagfolk døre åbne så du kan handle i kommunikation konsulentfirmaer, reklamebureauer, digitale medievirksomheder, hjemmesider og internetportaler i content management processer og overvågning af sociale netværk. Også, kan du være i stand til at fungere som en multiplikator af denne viden i undervisningen område for videregående uddannelse. Hvad venter du på? Tilmeld nu! Med klasseværelser med multimedie, bibliotek, udstyr og computerrum og computergrafik, områder af særlig adgang og andre faciliteter garanteret lærere og elever, og produktion af materialer, er vi i stand til at tilbyde dig den bedste benchmark af markedet! De er alle meget velkomne til en ny fase i din karriere og dit professionelle liv! Held og lykke til alle!

MÅL

generelt:

Styrke uddannelse af fagfolk i stand til at håndtere de kommunikations- og informationsteknologi i forbindelse med nye formater af digitale sprog og sociale medier; kender teori og praksis for online kommunikation og mediekonvergens at arbejde i forskning, undervisning og bruge grundlæggende og praktiske koncepter for interaktiv kommunikation, der tilbyder det niveau af viden nødvendigt for dem at handle digitale kommunikationsaktiviteter ved hjælp af de kommunikationsmæssige paradigmer i perspektiv interaktivitet blandt digitale miljø indbyrdes forbundet med internettet fremme konceptuelle og tekniske og videnskabelige opdateringer.

specifikke:

  • analysere behov og / eller problemer, der kræver kommunikationsløsninger i digitale medier og præsentere den opdaterede scenario med digital kommunikation område på det globale og lokale marked;
  • opdatering på målinger og måleværktøjer på sociale netværk, overvågning processer, etablering af mobile medier, mobile univers og Digital Marketing strategier.
  • forståelse af audiovisuelle indhold udgivelse processer, der sigter på at skabe konvergens af medier og brug af net, udvikling, implementering, analyse og overvågning af projektresultaterne og produkter til digital og interaktive medier;
  • forstå begreberne planlægning, analyse og fortolkning af digitale medier data, medier, erhvervslivet og online kampagner, processtyring, strategisk planlægning i opførelsen af ​​interaktive produkter, forretningsmodel;
  • arbejde markedets koncepter og online forbruger, multilateral kommunikation, digitale rettigheder, digital markedsføring og online kampagner; network marketing, e-handel; freeconomics og fri økonomi;
  • forstå strategier for byggeri og brand management på internettet; begreber, funktioner og tendenser på det digitale marked; vigtigheden af ​​at opbygge og styre brands på internettet, processer og planlægningsfasen, strategier, handlinger, køretøjer og redskaber, ledelse af mærker på internettet.

MÅLGRUPPER

Kommunikation fagfolk (Journalistik, PR, reklame), marketing, forretning og erhverv kandidater af bachelorstuderende kurser med fokus på internettet eller i andre områder, der er interesseret i at udvikle inden for kommunikationsstrategier i digitale medier.

METODE

Kurset vil blive udviklet gennem forskellige undervisnings- / læring teknikker for at muliggøre aktiv deltagelse i opbygningen af ​​viden. Vil blive anvendt i overensstemmelse med arten og ønskelige i hvert fag, forskellige fremgangsmåder såsom case studies; spil og simuleringer; konferencer; foredrag; seminarer; rettet undersøgelser; gruppearbejde; praktiske klasser i laboratoriet; diskussioner og udveksling af erfaringer.

Program undervist i:
  • Portuguese (Brazil)

Se 15 flere kurser fra Grupo Tiradentes »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Mar 2020
Duration
368 timer
Fuldtid
Price
11,670 BRL
30 rater af R $ 389,00 til R $ 11,670.00
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Mar 2020
End Date
Ansøgningsfrist

Mar 2020

Location
Ansøgningsfrist
End Date