Mester i e-turisme & revenue management
INSA Business, Marketing & Communication School
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 4.200 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Præsentation
Turisme er en af de aktuelle drivere i verdensøkonomien og en af de vigtigste generatorer for beskæftigelse. Af denne grund er det meget vigtigt at fastholde et højt kvalitetsniveau i turistsektoren, med støtte fra kvalificerede folk, der bidrager til at fastholde og forbedre niveauet af konkurrenceevnen i denne sektor.
Kandidatuddannelsen i e-Tourism & Revenue Management giver viden i digitale værktøjer og sociale netværk, der muliggør åbner en bred vifte af marketing aktiviteter og salg. Også specialuddannelse, der optimerer ressourcer og indtægter i et stærkt konkurrencepræget industri.
Målsætninger
- Giver viden i digitale værktøjer og sociale netværk
- Etablere relationship marketing, direkte og kundeloyalitet i digitale miljøer
- Kendskab til teorier og metoder "Revenue Management".
- Uddanne fagfolk til at generere effekt på vækst i omsætningen i hoteller og restauranter.
Target
a) Kandidater i turisme.
b) Fagfolk i behov for opgradering og som ønsker at udvide deres forretning horisont.
c) Virksomheder, der søger personale ekspertise.
d) Kandidater i Faglig Intermediate eller højere lønklasse inden for områderne turisme, fødevarer, Rejsebureauer og Hospitality Management søger praktisk forberedelse at indgå i arbejdsstyrken.
Faglige muligheder
- Revenue Manager
- Hotel Manager eller stedfortræder
- Leder af Catering og restauranter
- Indkøbschef
- Mad og drikkevarer direktør
Insa giver mulighed for praktikophold i virksomheder i løbet af levering af kandidatuddannelsen
Pensum
1. E-TURISME MARKETING
Genopfinde traditionelle turisme Marketing
Positionering og Digital Brands
Digital opsamling og segmentering strategier
Betydningen af planlægning kommunikation: Net-strategi
Den digitale Web
Digitale værktøjer og sociale netværk
Relationship Marketing, Direkte og kundeloyalitet i digitale miljøer
Web Analytics: Måling og kvantificering i e-Tourism
2. INDTÆGTER MANAGEMENT
Politikker og målsætninger "Revenue Management"
Etablering af grundlaget for et program for "Indtægter Management"
Space Management
Optimal Rate Politikker og beregninger
Rate Control, tilgængelighed og "overbooking"
The Management Group
Teknologi Emner
Time Management
Analyse og implementering
afgangsprojekt
Assessment System
Evalueringen af programmet er sammensat af mødedeltagelse, halvt en delvis evaluering af kurset og udarbejdelse og præsentation af det endelige projekt.
Efter en vellykket test og evaluering af programmet, så længe der er den mindste fremmøde kræves, at studerende får titlen Master i e-Tourism & Revenue Management of Insa Forretning, Marketing & Communication School.