Mester i indretningsarkitektur
IAAD + Écoles de Condé
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Masteruddannelse i indretningsarkitektur - Nye former for moderne livsstil
Master undersøger rum designet både i sine æstetiske og funktionelle aspekter og dem, mindre indlysende, anvendelsesmetoder og symbolske værdier.
Det fremgår en dobbelt sti, startende fra instinkt mænd at gøre plads, placere sin egen levested, undersøger performative værdi bygget, depositar af de grundlæggende værdier i samfundet.
Forslag og teoretiske stimuli bliver det materiale, som det er muligt at udvikle projektet aktivitet fokuserer al opmærksomhed på at gøre beton hvad elektiv omfanget af en designer.
Mål og undervisningsmetoder
Design oplever en tid med stærkt momentum og spredning. Den hurtige udvikling af produktionsmetoder og livsstil i stigende grad kræver tilpasning og innovation. Foregribelse og stimulere forandring er blevet en af de vigtigste drivkræfter for vækst og konkurrenceparameter af moderne økonomier. De traditionelle faggrænser er overvældet af behovet for større interaktion, evne til at arbejde i grupper og teknologioverførsel. Designere skal kende nye værktøjer for repræsentation og informationsdeling samt at forbedre færdigheder lytte til behovene. Men nye muligheder åbner for designere, der bliver bedt om at trække på den rigdom af traditionel viden uden betingelser eller forpligtelser formel stil.
Produktet af kreativitet, gjaldt også et tema så gammel som de levende, kan blive en software, der hjælper os med at orientere os selv eller et interface til at administrere en home automation ansøgning, men under alle omstændigheder må det være tid til at drage fordel af ny viden til at forbedre velfærd og imødekomme behovet for komfort. Det synes klart, selv fra denne korte introduktion, at skibsføreren ikke er kun beregnet til at overføre en forud fastsat viden og konsolideret erfaring som brugen af teknikker, materialer typiske for andre områder såsom litteratur, kemi, neurovidenskab, biograf, datalogi . Endelig ønsker vi at give plads til de temaer typiske erhvervspraktik og styring af projektet samt til team af medarbejdere, som kunden, anses for en del af kvaliteten af arbejdet i designeren.
Ud over samvittighed økonomien i projektet, skal de studerende IAAD erhverve evnen til at gøre markedsføringen af sig selv - vigtigt at præsentere og forstå deres arbejde og deres færdigheder. I løbet af kurset, er stor betydning, der tillægges præsentationer og projektkonkurrence: studerende opfordres til at lave præsentationer af deres arbejde og støttes til at deltage i nationale og internationale konkurrencer: projekterne skal ikke kun opfylde de designere, men de skal være i stand til at blive værdsat og forstås af juryer af eksperter og offentligheden.
FAKULTET
Fagfolk, der arbejder i de respektive faglige underlagt sektorer, der kender de vigtigste aktører i sektoren og de nødvendige færdigheder til at være konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet, udgør IAAD lærere. Undervisere vil være medvirkende til at hjælpe eleverne med at forbedre og forstå, hvilke aspekter af ens professionalisme skal perfektioneret at komme ind på arbejdsmarkedet med en bly.
Bidrag i form af ekspertise
IAAD tror på værdien af den kulturelle og erfaringsmæssige forurening, åbner dørene til universitetet til fagfolk kendt nationalt og internationalt, eksperter, der bidrager til den didaktiske, førende workshops, seminarer og foredrag.
Studerende vil få en unik mulighed for at interagere med "guruer" af sektoren, der vil slutte IAAD fakultet som Visiting professorer.