Master i Management i International Marketing
Periode af undersøgelser: 2 år
ECTS-point: 120
Sprog: English
Programbeskrivelse
Kandidatuddannelsen "International Marketing" blev introduceret i Det Økonomiske Fakultet i 2008. Efter oprettelse af formanden for Marketing i 2009 Programmet var væsentligt raffineret og opdateret: dens praktiske værdi blev øget, blev muligheden for international uddannelse i partnerlandene universiteter tilføjet. Vellykket graduering fører til en tilstand diplom tildeling kandidatgrad.
Hovedformålet med kandidatuddannelsen er at uddanne højt kvalificerede, ledende medarbejdere af virksomheder inden for marketing og personale.
Inden for programmet studerende vil studere under tilsyn i overensstemmelse med deres individuelle uddannelsesplan og vil få viden om aktuelle emner i den internationale markedsføring. De vil undersøge de væsentligste årsager til de mest presserende problemer, vil tilegne kvantitativ analytisk teknikker, metoder til strategisk marked og planlægning af investeringer samt vil lære internationale juridiske, sociale og andre spørgsmål, der opstår i den økonomiske styring.
Konkurrencefordele af programmet
- Samarbejde med internationale og førende russiske FMCG virksomheder; - Praktikophold på universiteterne i Europa; - Førende professorer i Folkets Friendship University, Moscow State University, Moscow State Institute of International Relations (MGIMO), State University of Management; - Deltagelse i forskning og rådgivning projekter; Samspil med internationale FMCG virksomheder er realiseret i alle faser af uddannelse: - Under træningsplan dannelse (baseret på kvalifikationskravene for specialister i markedsføring og salg); - Master-klasser (faglige moduler, 5-7 praktikere); - Praktik og beskæftigelse.
Læringsresultater
Studerende vil: - Have den systemiske syn på internationale management teknologier; - Analysere udfordringerne i international og global forretning, - Bestemme de vigtigste konsekvenser af at gøre forretninger i nye markeder; - Føler de særlige forhold i den kulturelle dimension i de forskellige lande og regioner; - Forstå de finansielle aspekter af international markedsføring og kravene til international distribution management og kanal-strategi; - Tilegne sig de færdigheder selvstændig analyse og dens anvendelse til specifikke praktiske opgaver: diagnostik og overvågning af de internationale selskaber aktiviteter; forberedelse og gennemførelse af internationale strategier for markedsføring og planer; danner ledelsesstil til forskellige internationale økonomier og kulturer; evaluering af forskellige scenarier for markedsføring beslutninger og prognoser virkningerne af deres gennemførelse; udvikling af internationalt salg og marketing kommunikationsstrategier.
Karrieremuligheder
Potentielle selskaber - arbejdsgivere for kandidater: Adidas Group (Department of brand marketing, produkt-marketingafdeling), British American Tobacco Rusland (CJSC "International Services Marketing tobak"), Coca-Cola Hellenic (Marketing Department, salgsafdelingen), Danone (Marketing Department, salgsafdelingen), Johnson & Johnson (Consumer Division), JTI (Marketing Department, salgsafdelingen), Sprandi (Marketing Department), L'Oreal (Marketing Department, Department of Commerce), PepsiCo International Rusland (Marketing Department, salgsafdelingen ), Procter & Gamble (Marketing Department, Marketing Research), Unilever (Marketing Department, salgsafdelingen), Campbells (Marketing Department), Colgate-Palmolive (Marketing Department) og mange andre.
Adgangskrav
Bachelor eller en specialist grad
English Language niveau - Mindst IELTS - 6, 0 TOEFL iBT - 79
Vellykket overgang optagelsesprøver;
Grundlæggende kendskab til russisk hilses velkommen.