Mester i marketing, ledelse, kommunikation og medier
Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Prisen er for hele programmet
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
Den 18-måneders Master i Marketing, Ledelse, kommunikation og medier forbereder de studerende til karrieremuligheder i forskellige områder over hele verden.
I dagens markedsplads under udvikling, innovation kommunikationsstrategier er bydende nødvendigt at forbedre individuelle og nationale udvikling. Med hastige globalisering, den aktuelle økonomiske miljø står over for mange udfordringer, herunder ændrede forbrugsmønstre, øget konkurrence, talent fastholdelse, skiftende medieplatforme, omdanne tendenser i den digitale tidsalder og socio-kulturelle spørgsmål. Som et resultat, erhvervsvirksomheder og offentlige enheder kræver deres produkter og tjenester, der skal dybt knyttet til kommunikation og sociale forandringer.
Dette kursus vil give de studerende mulighed for at udvikle kommunikation, brand, medier og forvaltningsstrategier, samt vurdere dem bruger de rigtige metoder. Denne sammenhængende tværfagligt program dækker forskellige emner afgørende for vores studerendes fremtidige karriere som centrale indflydelsesrige. Studerende vil forbedre beslutningstagning færdigheder, som de lærer at identificere nye markedssegmenter, udvikle indhold til forskellige medieformater, etablere markante brand positionering, udkast HR politikker og styre de menneskelige aktiver og kommunikationsstrategier samt anvende data til at håndværksvirksomheder overbevisende budskaber og problemfrit håndtere kritiske PR situationer.
Vores fakultet er sammensat af fremtrædende professorer og lektorer fra Paris-Sorbonne og CELSA Graduate School of Communication, som har opnået verdensomspændende anerkendelse og formidle et indgående kendskab til marketing, ledelse, kommunikation og medier.
International anerkendelse
Paris-Sorbonne Abu Dhabi giver den kombinerede erfaring af tre globalt anerkendte franske universiteter, herunder Paris-Sorbonne Universitet, Paris-Descartes University og Pierre og Marie Curie Universitet. Denne rige arv af fælles ekspertise er nu tilgængelig i Abu Dhabi under Undervisningsministeriet og er anerkendt verden over.
En unik tilknytning til CELSA Graduate School of Communication
Etableret i 1957 og er knyttet til Paris-Sorbonne Universitet, er denne ph.d.-skole dedikeret til information og kommunikation videnskaber. CELSA uddanner top professionelle for virksomheder, der er involveret i kommunikation, markedsføring og reklame, ledelse, medier og journalistik. Den unikke tilhørsforhold mellem Paris-Sorbonne universitetet og CELSA sikrer, at vores studerende er på forkant med udviklingen på disse områder og er godt positioneret til en karriere på globalt plan.
For at se brochuren venligst klik her