Mester i marketing og økonomistyring
International University of Struga
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* per semester
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Marketing og Financial Management
Entusiasme og lyst til at bidrage til udviklingen af de videregående uddannelser var det eneste motiv, vi fører til højre dannelsen af Euro College - Struga. De første skridt begyndte med den faglige oprigtighed, den måde vi har valgt er vanskeligere, men vi agter at insistere mere og opbygge en højere uddannelsesinstitution, der ville være i trit med verden, en institution, som vil give læring med en sådan ramme kvalitet og vil give input i udviklingen arbejdskraft forskning undervisning af.
Motiveret af støtte fra mange udenlandske institutioner og landet, fortsætter med at gøre sikrere skridt uden forskel af alle de vanskeligheder, fordi vi har en klar vision og mission. Støtte fra den britiske University, "Kensington College of Business," af den kendte New kvalitet gruppe, er det forskningscenter European Business Kompetence License (EBCL), British Business Group, hvis opgave at forstå de specifikke industrielle standarder. Vi havde også stor betydning at støtte "American Heritage University" og College of London - "London City College".
Vi ville have elsket at udtrykke stor tak til alle ambassadører, prominente ansigter og institutioner, der besøgte vores campus og støttet os i vores arbejde.
I akademiske 2007/2008 år startede vi som Euro College med tre fakulteter, og i 2008 af ministeriet for undervisning og videnskab i Republikken Makedonien vandt akkrediteringen af to nye institutter, Institut for Politik og European Studies, Internationale Institut for Økonomisk Udvikling og Ecological Management, hvilket var årsagen til ændringen af navnet på "International University of Struga.
Faciliteter
- 20 Foredrag værelser (hver en, 25 studerende kapaciteten fuldt udstyret OHP, tv-skærme.)
- 3 Computer Laboratories (hver enkelt, 20 computere af den nyeste teknologi fuldt netværk og adgang til internettet.)
- 1 Computer Laboratory grafisk design
- 60 Internet computer stationer.
- Bibliotek (50 studerende sæder kapacitet)
- Studerende værelse tutorial værelse
- Konferencerum
- 2 Amphiteaters (små og store)
- Refectory-Cafeteria
- Forelæsere Kontorer
- værelse Executive konference
- Administration kontorer
- Sekretær og justitssekretæren Office
- Karriere kontor
Overnatning
Studerende, der tilmelder og studere på International University of Struga er indkvarteret gratis på Hotel 'Arthouse "(Art Caffe), Hotel' Beograd«, Hotel 'kunst' og nogle andre, der er placeret i centrum af Struga.
Så er overnatning i disse hoteller (indkvartering og opholdstilladelse under studiet) helt dækket af den årlige betaling af International University of Struga for sine elever.
Hoteller er placeret i de områder af byen, hvor de studerende har muligheder og gunstige betingelser for at opfylde andre basale behov og interesser som: caféer, restauranter, butikker mv
steder
Preshevo
IUS - Branch i Preshevo startede det akademiske 2010/2011 år, på en 11. oktober. Studerende i dette University studerer i fire kurser: Det økonomiske videnskaber, Det Juridiske Fakultet, Det Politiske Fakultet og Det Naturvidenskabelige Informativ - IT. 62 studerende i det første studieår, 10 af dem i Master studier. Learning foregår i tre undervisningslokaler og en IT Lab. Det ejer også et bibliotek, et amfiteater, studerende skrivebord, elevernes café og professorer 'haller.
Gostivar
Den gren af International University of Struga i Gostivar, i overensstemmelse med læseplanen reguleret af BasicStatute, omfatter en bred vifte af aktiviteter, der er resultat af gennemførslen af de professionelle emner relevante for hver Fakultet hormonspiral - Gostivar.
Det er værd at nævne, at professionelle samarbejder bygget på majorstructures af denne høje uddannelsesinstitution med PrimaryCourt, anklagemyndighed, kommunen og en række offentlige og private kontorer, villig til at bidrage med materielle og intellektuelle ressourcer, er et supplement, Clinical Practice, som er nødvendigt for enhver professionel kursus, der foregår i de relevante Fakulteter IUS- Gostivar.
Optagelse
Værdien af deltagelse for et semester omkostninger 1200 euro i denar værdi. Deltagelse er inkluderet for alle udgifter er nødvendige for en akademisk år (bøger, installation, seminarer og besøg, test, mellem- sigt eksamener).
Stipendium
** 50 stipendier til de mest fremtrædende studerende
Det primære formål med International University of Struga er at øge kvaliteten af de videregående uddannelser i Republikken Makedonien, og bidrage i professionel og kvalificeret forberedelse, til det formål vi giver 50 stipendier til de mest fremtrædende studerende. Studerende, der præsterer de krav i løbet af undersøgelsen vil få mulighed for at drage fordel stipendier på 1 500 euro.
Ansøgere skal udføre de følgende betingelser:
Betingelser for anvendelse
• løbende fremragende succes i de seneste fire år
• Eksemplarisk opførsel
• Diplomer fra nationale, regionale og kommunale konkurrencer
Dokumenter nødvendige
• Kort biografi
• Letter of Motivation
• Kopi af udskrifter
• Kopi af fødselsattest
• Fotokopi af statsborgerskab
** Andre muligheder:
OPTAGELSE for tildeling enkeltstående finansiering til offentliggjort videnskabelig forskning for 2011