Master i Uddannelse (MED)


Det AEU MED Programmet er rettet mod undervisere fra alle brancher lidenskabelige i styrke personlig og professionel vækst i specialiserede områder inden for uddannelse. Det er en 2 års program, der byder på populære specialisering områder såsom TESL, Early Childhood Education, Instructional Technology, Sygepleje Uddannelse og meget mere.
Download brochure [2].


Fuldt akkrediteret program [3] af den malaysiske Qualifications Agency (MQA) [4], Ministeriet for Videregående Uddannelser.

&nbsp


HIGHLIGHTS


• En af de få fuldt anerkendt MED-programmet i Malaysia

• Deltag i en gruppe studerende fra mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde

• Levering af programmet er at bruge blended learning - en kombination af ansigt til ansigt tutorials og online læring.

&nbsp


ADGANGSKRAV


• Bachelor 's Degree i uddannelse anerkendt af AEU Senatet eller

• Besidder en grad og undervisning / uddannelse oplevelse for minimum 2 år eller

• Åben adgangsgivende eksamen er anerkendt af Ministeriet for Videregående Uddannelser, Malaysia:

• Være mindst 35 år gammel

• have STPM eller tilsvarende

• fremlægge dokumentation for realkompetencer erfaring og / eller viden af ​​relevans for programmet ansøgt eller

• Andre kvalifikation anerkendt af den AEU Senatet

&nbsp


FAST FAKTA


Modes af undersøgelsen:

&nbsp

  • Deltid
  • Blended Learning

&nbsp

Varighed: 2 år


Antal semester: 6 (1 semester er 3 mdr.)

&nbsp

Antal Emner: 14 1 Project Papir

Hyppighed af Selvstudier: En gang om måneden - Lørdag & Søndag med 1 tutorial per emne (3 timer 20 min hver)

&nbsp

Grading:

  • Opgave 1 20%
  • Opgave 2 40%
  • Afsluttende prøve 40%

&nbsp

MQA Akkreditering: En 9151


EPF & HRDF claimable (malaysiere Only): JA

&nbsp


Læringsmål


• give de studerende de filosofiske, sociologiske og psykologiske grundlag for pædagogisk praksis.

• Udvikle færdigheder til at løse særlige uddannelsesmæssige problemer, både i undervisning eller uddannelse.

• Sørg for erhvervelsen af ​​sunde principper og teknikker er væsentlige for at arbejde effektivt i en bred vifte af pædagogiske indstillinger.

• Give studerende med forsknings værktøjer til aktivt at engagere sig i pædagogisk forskning på kandidatniveau.

• Undersøg flere model af undervisningen for at opbygge en effektiv undervisning til at opfylde forskellige læringsbehov.

• Sørg for undervisere med viden og færdigheder er nødvendige for at fremme en effektiv anvendelse af teknologi i et lærende-center miljø.

• Give studerende med flere midler til at vurdere og evaluere varieret elevernes læring.

&nbsp


Specialiseringer


• undervise i engelsk som andet sprog

• Sygepleje Uddannelse

• Early Childhood Education

• Pædagogisk Psykologi

• Instructional Technology

• Pædagogisk ledelse

• Science Education

• pædagogisk vurdering og evaluering

• Curriculum & Instruktion

• Højere Uddannelse Undervisning

&nbsp


EMNER


• Research Methods in Education

• Statistik på uddannelse

• Kvalitative Forskningsmetoder i uddannelse

• filosofiske ideer i uddannelse

& Bull, Sociologi Uddannelse

• Læring og kognition

• pædagogisk vurdering

• Curriculum Design og Udvikling

• Modeller for undervisning

• Fundamentals of Instructional Technology


Se 6 flere kurser fra Asia e University »

Dette kursus er Online og campus kombineret
Start Date
Jan 2020
Duration
2 år
Deltid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Jan 2020
End Date
Ansøgningsfrist