Mestre og ph.d.-programmer i pædagogiske ledelse
Cambridge Graduate University
Nøgleinformation
Campus placering
Cambridge, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Masters og ph.d.-programmer i Educational Leadership
Missionen af Masters og ph.d.-programmer i Educational Leadership er at forberede pædagogiske ledere med en avanceret, bred og dybdegående viden base og færdigheder til effektivt at opbygge og opretholde meningsfulde og målbevidste relationer med vælgere og til at effektuere reformbestræbelser, der resulterer i en forbedret student præstation.
Curriculum oversigt
"... Handling, som legemliggør bestemte kvaliteter. Disse omfatter en forpligtelse til menneske velvære og søgen efter sandheden og en respekt for andre. Det er virkningen af mennesker, der er gratis, der er i stand til at handle for sig selv ... praksis er altid risikabelt "(Carr og Kremis 1986: 190)
CGU graduate pensum er baseret på den tematiske tråd Leadership Praxis. Kursus indhold og pædagogik er designet til at fremhæve dialogisk strategi, action, og balanceret måling, der anerkender, favner, og tager ansvar for forpligtelse praktiserende-lærde til at forme samfundet og ændre verden. CGU pensum er indtastet til reelle globale og industrien spørgsmål præsenteres med komparativ globalt regionalt perspektiv af lokale og internationale akademiske og brancheeksperter.
College of Education Curriculum
College of Education 's core curriculum spænder af et intensivt fire-akademiske kvartal program (bestående af 28 kreditter fra tværfaglige centrale kurser og 20 point fra Seminarium centrale kurser). Kurserne har til formål at give de studerende med de nødvendige begreber og tekniske værktøjer, der er nødvendige for udøvelsen af førende alle niveauer af uddannelsesorganisationer i regeringen og private akademiske indstillinger. Kandidatuddannelsen kan leveres som en stand-alone grad eller som komponent af sporet mod en doktorgrad (enten eller Ph.D. i uddannelse). Studerende søger en kandidatgrad eller ph.d.-studier i uddannelse skal først fuldføre universitetets Tværfaglig Core pensum.
Quarter 1
- Foundations of Knowledge - Tværfagligt Core
- Komparative kulturer og Menneskerettigheder: Navigation en Complex Global Community - Tværfaglig Core
- Globale Politiske økonomier - Tværfagligt Core
Kvartal 2
- Etik og Moral Dilemmaer - Tværfaglig Core
- Forhandlinger og konfliktløsning - Tværfagligt Core
- Metoder og teorier strategisk beslutningstagning - Tværfagligt Core
- Innovation, Teknologi og Entrepreneurship - Tværfaglig Core
Quarter 3
- Avancerede Teorier for Ledelse og Organizational Behavior - Tværfagligt Core
- Principper for Education Leadership - COE Curriculum Core
- Teori og praksis i komplekse organisationer - COE Curriculum Core
Quarter 4
- Curriculum Perspektiver for Educational Leadership - COE Curriculum Core
- Advanced Seminar i Educational Leadership: teori og praksis - COE Curriculum Core
- Forskningsmetoder i Educational Leadership - COE Curriculum Core
Universitetets Tværfagligt Core pensum er obligatorisk for alle studerende og søger mestre, Ph.D., og ph.d.-grader på tværs af CGU 's tre Colleges.
Efter at have afsluttet Interdisciplinært Core, vil ph.d.-studerende tilmelde CGU 's COE pensum også opført i tabellen ovenfor. Studerende, der tidligere har gennemført en Masters ville gå direkte til deres akademiske domæne specialiseringer (40-48 point), cross domæne valgfag (8 til 16 point) og endelig deres forskning og afhandling (24 point).