Professionel Master i E-handel Manager

Generelt

2 tilgængelige placeringer

Program beskrivelse

Hvorfor dette program?

Master i e-handelsstyring af IM er det første program, der tilbyder en 360-vision for disciplinen: fra projicering af forretningsmodellen, gennem oprettelsen af butikken og ender i den strategiske ledelse og retning af en e-handel.

Vælg dette program, hvis du vil oprette eller omdirigere din online butik for at forbedre dens resultater, eller hvis dit mål er at lede e-handelsafdelingen i et firma og med succes samarbejde med ethvert medlem af teamet både teknisk og operativt.

målsætninger

”Forstå de forretningsmodeller, der kan fungere for hver type e-handel”
  • Øg trafikken til e-handel ved hjælp af rekrutteringsværktøjer.
  • Organisk placering af e-handel, så det let findes af brugere.
  • Opret effektive annoncekampagner, der øger salget.
  • Optimer design og brugervenlighed for at øge konvertering.
  • Led team til at oprette de digitale produkter, som dine strategier har brug for: destinationssider, apps, kampagner, bannere osv.
  • Analyser og overvåg resultaterne for at omdirigere strategien.
  • Lær at teste forskellige muligheder for at være sikre, når du starter e-mails, kampagner, designændringer osv.

tablet, ipad, readniekverlaan / Pixabay

Til hvem det er rettet?

  • Du vil starte din egen online butik, og du har brug for en komplet træning, der giver dig garantier for succes.
  • Du har en e-handel og vil omdirigere dens ydeevne.
  • Du arbejder inden for det digitale felt og vil specialisere dig i en disciplin med meget projektion.
  • Dit mål er at lede et managementteam for e-handel effektivt og få den bedste ydelse.
  • Du ønsker at tilbyde konsulenttjenester til digitale virksomheder for at udvide din produktportefølje.
  • Du føler behov for at genopfinde din karriere og vil satse på en sektor, der vokser konstant.

program

  • E-handel
  • Digitale projekter adresse
  • Oplev brugervenlighed og UX Bruger-
  • Mobile Marketing og digitale tendenser
  • Email Marketing, Medlemskab og CRM
  • Google Ads Initiation
  • Google-annoncer
  • Indledning Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Søgemaskineoptimering (SEO)

Modaliteter og Metode

Metoden anvendt i International Marketing til elevernes læring og undervisning i de forskellige kurser er baseret på konceptet om så vidt muligt at tilpasse elevernes træning så meget, at sidstnævnte vælger den tid, der er dedikeret til den guidede undersøgelse. til en planlægning etableret af centret. Af denne grund tilbyder vi tre metoder til undersøgelse:

  • Blended Learning eller mixed, der kombinerer ansigt til ansigt træning med online træning.
  • Ansigt til ansigt, hvor han baserer sin træning på ansigt til ansigt klasser.
  • E-learning, hvor alt træning og materiale er online.

I begge metoder fremmes en fleksibilitet i tidens ledelse, altid styret af et par midlertidige stier. Samarbejdsarbejde, deltagelse og kontakt til enhver tid med den faglærer, der er specialiseret i emnet, vil gøre hele træningsprocessen til en simpel og bæredygtig opgave. For alt dette består klosteret af højt kvalificerede fagfolk i hver specialitet.

Blended Learning

I modaliteten af Blended Learning eller blandet læring deler studenten sin læring med kombinationen af ansigt til ansigtsklasser og online-arbejde. Hver elev har et program af aktiviteter og studerer i online campus for at nå deres mål. Det har figuren af læreren og vejlederen.

presencial

I ansigt-til-ansigt-tilstand baserer den studerende sin træning på ansigt til ansigt-undervisning undervist af fagfolk fra sektoren, der er specialiseret i hvert enkelt emne. Hver studerende har også adgang til en virtuel campus med adgang til videotutorials, masterclass, noter og aktiviteter for at afslutte deres træning.

Optagelse og krav

Kandidater, der akkrediterer en højere grad, kan få adgang til dette program. De kandidater, der ikke har en højere grad, kan få adgang til programmet i kraft af deres faglige fordele, uddannelse eller tilsvarende fordele.

Ud over disse krav skal kandidater udfylde en ansøgning om optagelse og, afhængigt af resultatet af det samme, en personlig samtale.

Følgende trin er:

123398_admision01.jpg

(*) Hvis kandidaten ikke blev optaget , vil IM fuldt ud tilbagebetale undervisningsbeløbet.
Bekræftelse af sted kan ikke garanteres, før processen er afsluttet og vil ske efter en streng rækkefølge, denne proces varer ca. 72 timer
Derudover kan du bede om andre oplysninger såsom cv, motivationsbrev, engelsk niveau, arbejdserfaring og / eller akkreditering af de givne oplysninger.
Målet er at guide den studerende til det mest passende program baseret på deres træning, erfaring, tid for dedikation og træningsmål.

Start datoer

  • Barcelona: 4. maj 2020
  • Madrid: 11. maj 2020
Senest opdateret Oktober 2019

Om skolen

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Læs mere

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Minimer
Barcelona , Madrid + 1 Mere Mindre