Specialisering i virksomhedskommunikation og institutionel kommunikation
University of Concepción del Uruguay (Universidad de Concepción del Uruguay (UCU))
Nøgleinformation
Campus placering
Concepción del Uruguay, Argentina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Feb 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Corporate and Institutional Communication Specialist er en professionel, der har værktøjer til strategisk styring af kommunikation i organisationer, institutioner og virksomheder. Den teoretiske og praktiske træning giver kommunikationsfagfolk mulighed for at erhverve institutionelle og teknologiske værktøjer.
Den person, der dimitterer fra specialiseringen i virksomhedskommunikation og institutionel kommunikation, vil være i stand til at blive en agent inden for social kommunikation med den viden og de værktøjer, der giver ham mulighed for at:
Administrer virksomheds- og institutionelle kommunikationsområder i offentlige og private organisationer.
Design den mest hensigtsmæssige virksomheds- og institutionelle kommunikationsplan for det sociale miljø og hver organisations mission.
Kend elementerne og opførslen i den virksomhedsmæssige og institutionelle kommunikationsproces under hensyntagen til de muligheder, som kortet med aktuelle mediationer tilbyder.
Projekter og forbedre image af en organisation.
Analyser kommunikationsstrømmene med produktion, cirkulation og anerkendelse ud fra organisationers perspektiv.
Anvend diagnostiske processer for at opnå en tilstrækkelig fordeling af ressourcer, der gør det muligt effektivt at projicere en organisations kommunikationsbehov.
Foreslå levedygtige løsninger gennem systematisering, integration og anvendelse af den viden, der er erhvervet gennem studierne med den relevante teoretiske støtte.
Kombiner tilstrækkelig og effektiv akademisk viden med de mest relevante strategier til løsning af specifikke problemer i den offentlige og private sfære med hensyn til virksomheds- og institutionel kommunikation.