Universitets kandidatgrad i avanceret matematik
Universidad de Murcia
Nøgleinformation
Campus placering
Murcia, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Blandet, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 2.168 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* € 3488,92: internationale studerende. De data, der vises på denne side, er ikke officielle, kun vejledende. For mere information kontakt sekretariatet for det tilsvarende center.
Introduktion
Formålet med denne kandidatgrad er den studerendes erhvervelse af en avanceret uddannelse i matematik hovedsageligt orienteret mod initiering af forskningsopgaver, samtidig med at det sikres, at indholdet af en betydelig del af deres fag er nyttige for de kandidater, der ønsker at kanalisere deres professionelle karriere inden for uddannelse, forretning eller bank.
Skibsføreren er den formative periode for doktorgrad i matematik ved Universidad de Murcia . Til dette er der tilbudt fem specialiteter (Algebra, analyse, geometri, operationel forskning og sandsynlighed og statistik), som vil sikre kandidaten en optimal forberedelse i det område, hvor han ønsker at arbejde i fremtiden, selvom studerende får mulighed for at designe "à la carte" din egen profil, da der ikke er nogen begrænsninger på valg af valgfag.
Studerende tilbydes muligheden for at kombinere MMA med kandidatuddannelsen i læreruddannelse (matematikspecialitet), så begge grader kan opnås efter at have afsluttet 36 point fra den første og 52 fra den anden.
Studerende, der med rette kan ikke deltage i alle klasser i et emne, kan tage det i blandet tilstand. I dette tilfælde er det eneste obligatoriske deltagelse i de evalueringsaktiviteter, der er udpeget af lærerne i fagguiden. Lærerne giver det studerende det materiale, de anser for relevant for at forberede kurset (noter, problemark, liste over bibliografi, retninger osv.)
Undervisningshjælpemidler tilbydes, hvis størrelse varierer fra kursus til kursus i henhold til de ressourcer, der er tilgængelige til programmet.
Master-fil
Undervisningscenter: | Det matematiske fakultet |
Type undervisning: | Klasselokale / blandet |
sprog: | spansk |
varighed: | Et år |
ECTS-point: | 60 |
titel: | Universitets kandidatgrad i avanceret matematik |
Stipendier, tilskud og mobilitet: | National / International |
Pris pr. Kredit: |
|
begrundelse
Master i avanceret matematik (MMA) giver mulighed for at gennemføre den akademiske uddannelse af kandidater i matematik eller statistik, for deres adgang til forskningsopgaver eller doktorgradsprogrammer i matematik med henblik på adgang til en universitets undervisnings- og forskerkarriere og i andre centre . Undervisningspersonalet består af internationalt anerkendte forskere inden for programmets fem specialiteter. Vores lærerstabs nationale og internationale forbindelser med andre forskere giver studerende fra vores master og vores doktorgrad adgang til stillinger hos gæsteprofessorer (ophold) og arbejde i universiteter og forskningscentre.
kompetencer
Grundlæggende kompetencer
- Besidde og forstå viden, der giver et grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng
- At de studerende ved, hvordan de anvender den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller lidt kendte miljøer inden for bredere (eller multidisciplinære) sammenhænge relateret til deres studieområde
- At studerende er i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at formulere dommer fra oplysninger, der, uanset om de er ufuldstændige eller begrænsede, inkluderer reflektioner over de sociale og etiske ansvarsområder, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger.
- At studerende ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og den nyeste viden og årsager, der støtter dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde.
- At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning er selvstyret eller autonom.
Generelle færdigheder
- At kunne anvende matematiske teknikker i forskellige professionelle aktiviteter.
- At kunne anvende matematiske teknikker i udviklingen af R + D + i-projekter.
- At kunne anvende matematiske forskningsteknikker inden for forskellige områder, både grundlæggende og anvendt matematik.
- At kunne anvende den erhvervede viden til at løse problemer i nye eller lidt kendte miljøer både i matematik og i mere generelle eller tværfaglige sammenhænge, der er relateret til deres specialitet. (Meces / BOE (a)).
- At være i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at formulere vurderinger og formoder fra ufuldstændig eller begrænset information i anvendelsen af matematiske teknikker og viden. (Meces / BOE (b)).
- Ved, hvordan man kommunikerer konklusioner og den nyeste viden og årsager, der understøtter dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde. (Meces / BOE (c))
- Besidder læringsfærdigheder, der giver dem mulighed for at fortsætte fremtidige studier på en selvstyret eller autonom måde. (Meces / BOE (d))
- At kunne arbejde i grupper og i tværfaglige teams.
Tværgående kompetencer
Ingen data
Specifikke færdigheder
- Besidder teoretisk og praktisk viden om et matematik-videnområde for at kunne få adgang til doktorgradsstudier og gennemføre en doktorafhandling.
- Være i stand til kritisk at læse specialiserede eller forskningsartikler og integrere resultaterne i dit arbejde.
- At være i stand til at abstrahere og analysere information om forskellige procedurer og udføre logiske resonnementer og identificere fejl.
- At kunne overføre matematiske resultater til andre discipliner og aktiviteter.
- At kunne matematiske modeller reelle eller teoretiske problemer.
- Kend opløsningsteknikker og være i stand til at udtænke opløsningsmetoder til de matematiske modeller, der studeres.
- Administrer computerværktøjer, der hjælper med at løse de undersøgte problemer.
ph.d.-profil
Kvalificeret matematiker til inkorporering i et doktorgradsprogram, der er i stand til at stille og løse forskningsproblemer i matematik og statistik.
Kandidater vil være i stand til at udføre forsknings-, udviklings- og innovationsaktiviteter og vil være i stand til at tackle løsningen af komplekse problemer, der kræver avanceret viden om matematik og statistik.