PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Japan

Bedste universiteter til Master Programmer i Japan 2025

Antal institutioner: 166
    • Ghent, Belgien
    • Alcoi, Spanien
    • + 2 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japan

    Begyndende med åbningen af Yamagata Prefectural Normal School i 1878, begyndte fem uddannelsesinstitutioner (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) i 1949. Agricultural and Forestry College) blev oprettet som en ny det nationale universitet. I 2019 har vi arvet historien og traditionen med at fejre 70 -årsdagen for vores grundlæggelse, og vi sender mange fremragende menneskelige ressourcer til samfundet.

    • Tottori, Japan

    Universitets symbolmærke repræsenterer det første bogstav "T" på Tottori University , som er designet i form af en dynamisk flyvende fugl. De flydende linjer, der omfatter mærket, udtrykker den dynamik, hvormed universitetet fleksibelt tilpasser sig den nye æra som et unikt og attraktivt universitet med en tydelig identitet. De to fløje, der skærer hinanden i midten, symboliserer uendelig (∞) mulighed og sammensmeltning af viden og praksis, universitetets grundlæggende principper, og repræsenterer universitetets kontinuerlige vækst. De tre cirkler bestående af to vinger og en hale repræsenterer målene* for universitetets uddannelses- og forskningsaktiviteter, mens billedfarverne blå og grøn repræsenterer himlen og havet eller jorden og livet, som er symboler på jorden, hvilket tyder på at universitetet udvikler sig globalt, mens det plejes af rig natur. 1) Udvikling af veluddannede menneskelige ressourcer, der kan spille nøgleroller i samfundet 2) Fremme af banebrydende forskning til løsning af globale, menneskelige og sociale spørgsmål 3) Bidrag til lokalsamfundets industrier og kultur

    • Taito City, Japan

    Tokyo Geidai er et internationalt unikt kunstuniversitet, der tilbyder programmer ikke kun inden for kunst og musik, men også i film og nye medier og kunststyring som en del af globale kunststudier. Som "en kilde til kreativitet, der kan ændre verden", vil universitetet sammen med fakultetets personale og administratorer fortsætte bestræbelserne på at pleje den næste generation af fremragende kunstnere, fremme magten i japansk kunst og kultur og bidrage til global kunstudvikling gennem tæt samarbejde med relevante organisationer, herunder det japanske ministerium for uddannelse, kultur, sport, videnskab og teknologi og agenturet for kulturelle anliggender, hvorved universitetet kan maksimere sine muligheder og værdier.

    • Nisshin, Japan

    I nutidens globaliserende sameksistenssamfund mellem flere sprog og kulturer tillægges betydning ikke kun engelsk som det globale sprog, men også andre sprog. Ligesom sprog betragtes en holdning til at acceptere flere kulturer også som væsentlig. I lyset af denne sociale baggrund har School of Foreign Studies en akademisk tilgang til at udforske verdenssprog og kulturer. Studerende engagerer sig i akademisk læring vedrørende sprog, litteratur, kulturer, samfund og andre funktioner i det sproglige område, de beskæftiger sig med, og dykker dybt ind i tankegangen og adfærden hos mennesker med forskellige kulturelle baggrunde. Ud over deres hovedsprog lærer de også flere sprog for at få et mangefacetteret perspektiv og blive globale menneskelige ressourcer med fremragende sprogkundskaber og interpersonelle færdigheder.

    • Kobe, Japan

    Le Cordon Bleu har hjulpet lidenskabelige studerende med at følge deres kulinariske drømme i løbet af de sidste 125 år. Studerende kommer til Le Cordon Bleu fra alle samfundslag. De er begyndere entusiastiske over kulinariske kunst, men fuldstændig uerfarne; de er langt på vej i den ene karrierevej og klar til den næste; de er etablerede fagfolk, der søger at forbedre sig selv. Uanset deres ultimative mål - at drive en restaurant eller et cateringfirma, hotel- eller detailledelse, journalistik, rådgivning, madstyling - kommer eleverne i Le Cordon Bleu til den kulinariske uddannelse, der giver dem mulighed for at lykkes.

    • Shibuya City, Japan

    United Nations University (UNU) er en global tænketank og postgraduate undervisningsorganisation med hovedsæde i Japan. FN -universitetets mission er at bidrage gennem forskning og uddannelse i samarbejde til bestræbelser på at løse de presserende globale problemer med menneskelig overlevelse, udvikling og velfærd, der er bekymret for FN, dets folk og medlemsstater. Ved udførelsen af denne mission arbejder FN -universitetet med førende universiteter og forskningsinstitutter i FN's medlemsstater, der fungerer som en bro mellem det internationale akademiske samfund og FN -systemet.

    • Chiyoda, Japan

    Den verdensomspændende spredning af den nye coronavirus -infektion tvinger ændringer i den måde, universitetsuddannelse skal være. Især begrænsningen af reelle oversøiske udvekslinger var en smerte for Sophia University , som fremmer globaliseringen, men vi ydede støtte ikke kun til internationale studerende i Japan, men også i udlandet, centreret om vores oversøiske baser. Især ASEAN Hub Center i Bangkok, der etablerede en forretningsvirksomhed med det formål at genoplive uddannelsesfunktioner fra sidste år, arbejder på at fortsætte sin forretning ved at indføre komplette online klasser. Den største ændring forårsaget af Corona -katastrofen er den hurtige fremgang i onlineadgang på universiteter rundt om i verden. Som følge heraf kan vi forvente hidtil usete forskningsudvekslinger, såsom fjernindbydende professorer, der foretager banebrydende forskning på oversøiske universiteter. Vores universitet arbejder også på at etablere en sådan mulighed som et system.

    • Toshima City, Japan

    Rikkyo University beliggende i Tokyo og grundlagt i 1874 begyndte med St. Paul's School. Det blev oprettet af Episcopal Churchs missionær biskop Channing Moore Williams som en privat skole, der underviste i kristne bibelstudier og engelsk. På det tidspunkt skyndte Japan at indhente vestens avancerede nationer, og uddannelsesområdet havde også en stærk utilitaristisk tendens. Viden og teknologi blev ofte set som redskaber til materiel velstand og selvudvikling. Rikkyo gik imod tidens trend og modellerede efter de traditionelle liberale kunsthøjskoler i Vesten, som med succes er blevet ved med at udvikle sig til i dag.

    • Chiyoda, Japan

    Nihon University , der fejrer sit 120 -års jubilæum, stammer fra Nihon Law School, der blev oprettet i 1889. Siden grundlæggelsen har universitetet fastholdt sin forkant i spidsen for universitetsuddannelse og forskning med et globalt perspektiv og en initiativrig ånd. Som et attraktivt universitet med en bred vifte af studieretninger har Nihon University været involveret i ikke kun uddannelse og forskning, men også sundhedspleje, livslang uddannelse og mange andre aktiviteter, der bidrager til samfundsudviklingen.

    • Chiba, Japan

    Keiai University , "Keiten Mistress" (elsker dem, der respekterer himlen), er et ord, som Saigo Takamori (Nanshu), en ledende skikkelse i Meiji -restaureringen, plejede at være indskriften. "Himlen" repræsenterer den grund, der styrer naturen, og "mennesket" refererer til hele menneskeheden, herunder selvet, og på samme tid det liv og samfund, som mennesker har bygget. Imponeret over troen på "at respektere fornuften og elske mennesker og deres aktiviteter" gjorde grundlæggeren, Masayuki Nagatoro, dette til skolens grundlæggende ånd og kaldte det "respekt" for at formidle denne stræben. Navnet på Keiai University stammer også fra dette. Ordet "Keiten Aijin" (tilbed din himmel, elsker dit kvarter) fremgår af læren fra Takamori Saigo, leder af Meiji -restaurering. I dette udtryk betyder "ti" en grund til at styre naturen og universet. Alle mennesker. Det refererer også til Tilbed din himmel, Elsk dit kvarter. Masaji Nagatoro var dybt imponeret over denne ånd med respekt for fornuften og for at elske dine medmennesker. Som et resultat antog han denne idé som sit centrale princip og kaldte vores universitet "Keiai" for at videregive det til fremtidige generationer.

    • Kyoto, Japan

    Doshisha Women's College of Liberal Arts blev etableret i Kyoto i 1876 af Joseph Hardy Neesima, grundlæggeren af Doshisha; hans kone, Yae Neesima; Alice J. Starkweather, en amerikansk missionær; og andre. Dedikeret til kerneprincipperne for kristendom, internationalisme og liberal arts har kollegiet en historie med konstant innovation. Det er vokset til at omfatte elleve afdelinger i seks fakulteter og fire kandidatskoler på to campusser i Kyotanabe og Imadegawa. Den samlede tilmelding er i øjeblikket cirka 6.500 studerende.

    • Niigata, Japan

    Vi nærmer os slutningen på første kvartal af det 21. århundrede. I løbet af denne tid er konflikter og naturkatastrofer symboliseret ved terrorangrebene i USA i 2001 og det store østjapanske jordskælv i 2011 fortsat forekommet. Nu står vi over for de enorme udfordringer ved COVID-19-pandemien, som har kastet vores samfund i uro. På den anden side er der store forventninger til hurtigt at udvikle videnskab og teknologi som en drivkraft for udviklingen af et bæredygtigt samfund. I løbet af de sociale reformer er det derfor blevet påkrævet en større gennemgang af universiteternes mission. Niigata University har til formål at være nødvendig og at fortsætte med at skinne endnu mere i det turbulente samfund i det 21. århundrede. Med det for øje vil vi altid tænke over, hvad vi kan gøre som et nationalt universitet i Japan, tage handling og bidrage til at fremme enkeltpersoner i den næste generation og til udviklingen af videnskab såvel som for samfundet baseret på forudsigelser om fremtiden. Denne Niigata University Vision 2030 vender tilbage til det grundlæggende ved Niigata University og viser forskellige interessenter, hvad fremtiden for Niigata University skal være. I denne vision betragter vi året 2030 som den nærmeste fremtid, da det er deadline for målene for bæredygtig udvikling. Med indstillingen "At blive en frontløber for fremtidig livsinnovation" som den mission, Niigata University skal udføre i retning af fremtidens samfund, vil vi samle viden om Niigata University som et omfattende universitet for at berige menneskelige aktiviteter på jorden. På baggrund af denne opfattelse har vi formuleret visioner om, hvad Niigata University skal være i fremtiden i 2030 og etablerer vejen mod disse visioner som vores mål.

    • Hakodate, Japan

    Future University Hakodate ligger på en bakke med udsigt over byen Hakodate med en spektakulær udsigt over Mt. Hakodate og Tsugaru lige. Hakodate har en lang historie, der går tilbage til Jomon -perioden for 5.000 år siden. Dens erfaring med handel, krig og åbningen af en international havn i Edo til Meiji -periodeovergangen og dens efterfølgende rolle som porten til udviklingen af Hokkaido har dannet dens unikke historie og kultur. Future University Hakodate , som ligger i dette smukke og frugtbare land, ønsker at arve pionerånden for at udforske ukendte felter. Som et "regionalt center for videnskabelse" af områderne Hakodate og South Hokkaido har Future University Hakodate formål at skabe et bæredygtigt samfund, hvor mennesker kan leve et bedre liv.

    • Niigata, Japan

    Vores bachelorskole har nu seks fakulteter (rehabiliteringsvidenskab, medicinske teknologier, sundhedsvidenskab, sygepleje, social velfærd og sundhedsstyring) og 13 afdelinger. Det samlede antal studerende er omkring 4.500, og de tager en lang række kurser i disse afdelinger. Kandidatskolen blev åbnet i 2005 og har nu fire kandidatuddannelser med hovedfag i Medicinsk og Rehabiliteringsvidenskab (Master of Medical Science / Rehabilitation Science), Health Sciences (Master of Health Science / Science in Nursing), Social Welfare (Master of Social Arbejde) og sundhedsinformatik og forretningsadministration (kandidat i sundhedsinformatik og forretningsadministration). Derudover har Graduate School et doktorgradskursus med hovedfag i sundhed og velfærd (Doctor of Health Science). Fra 1. juli 2020 er der 98 studerende på kandidatuddannelserne og 52 på ph.d. -forløbet. Vores fakultetsmedlemmer og medarbejdere har gjort en enorm indsats som "One Team" på "One Campus" for at fremme effektive QOL -tilhængere. Til dette formål er der siden starten blevet lagt stor vægt på tværprofessionel uddannelse (IPE) i universitetsplanen, fordi IPE betragtes som den mest effektive måde at få de studerende til at lære teamtilgang ud over grænserne mellem afdelinger. Vi vil gerne opfordre studerende med videnskabelige interesser inden for professionel sundhedspleje til at deltage i egentlige sundhedsområder som "effektive QOL -tilhængere" i fremtiden. Vi har fremmet verdensomspændende kollaborativ forskning med fagfolk i udlandet, især med asiatiske lande. Vi ser frem til at producere videnskabelige resultater med internationale samfund af sundhedspersonale, der deler en fælles interesse for sundhedsvidenskab og pleje.