
Kandidat in
Professionelle mestre i spiludvikling Abertay University

Stipendier
Introduktion
Professionelle Masters i Spil udvikling
Hvorfor vælge dette kursus?
- Udvikle core udvikling færdigheder gennem anvendt projektarbejde, støttet af erfarne branchens aktører
- Forbedre færdigheder i tværfagligt kommunikation og samarbejde gennem teamwork med studerende og praktikere fra andre områder af spil udvikling
- Påfør udvikling af teknologi og praksis til dine egne projekter, og vise dit arbejde til branchens førende tal
- Nurture relationer med andre udviklere, branchefolk og virksomheder gennem din påviselig færdighed i skabelsen af spil, industrielle mentorships og offentliggjort forskning.
Den skotske Center for Excellence i Computer Games Uddannelse på Abertay Universitet tilbyder en unik postgraduate oplevelse, specielt designet i diskussion med spilindustrien partnere og identificeret af en førende CEO som "Kurset Games Industry har ventet på!". Som ph.d.-studerende, højt talentfulde individer arbejder inden spil udviklingsteams til produktion af innovative computerspil løsninger. I tæt samarbejde med et team af fuldtidsansatte, som er højt erfarne i både spil industrien og i den akademiske undervisning, og under vejledning og mentorskab af repræsentanter computerspil industrien, vil du udvikle faglige færdigheder og kundskaber er relevante for identificerede roller udvikling inden industrien. I løbet af dine studier, vil du i sidste ende forventes at demonstrere anvendt ekspertise i dit fagområde, såvel som professionalisme, fleksibilitet, evnen til at tilpasse i team arbejder situationer, og kreativitet og innovation i retning af produktudvikling. Hvad du studerer
Målet med MProf i Spil udvikling er at slå kandidater i professionelle udviklere ved at placere dem i udviklingsteams, med branchens relevante projektets mål og resultater. Holdene nyder en høj grad af selvstændighed i, hvordan de opfylder spillets design trusser og nærmer udviklingsprocessen. Supervision, mentorskab og akademisk støtte kig at fremhæve konsekvenserne af deres beslutninger og processer, så de studerende at opleve en organisk og logisk udvikling og videreudvikling af bedste praksis. Derudover studerende udvikler deres bevidsthed i områder med potentiel innovation og forskning, og opfordres til at offentliggøre deres arbejde. De resterende centrale elementer i kurset søger at adskille myter fra realiteterne i at arbejde i spilbranchen, og udvide elevernes bevidsthed om design overvejelser med hensyn til den komparative betydning og konsekvenser af narrative og gameplay teorier. Unikt, eleverne vælge valgfrie moduler fra hele hele universitetet, så videre udvikling af deres kernekompetencer, hvis det kræves, men mere specifikt giver mulighed for en mere individuel og skræddersyet lærerig oplevelse gennem yderligere undersøgelse af områder af personlig interesse såsom business, marketing, psykologi og opfattelse. Åbne, fleksible arbejdstider mellemrum
Vi har udviklet et unikt koncept af læringsmiljø og kreativ inkubator, der omfatter måder at undervise, der fokuserer på at opbygge generelle færdigheder ved siden af fagspecifikke viden til at understøtte din karriere og liv mål. Det er designet til at give dig den kant i den globale vidensøkonomi, når du opgraderer. Dette White Space miljø er en blomstrende knudepunkt for aktivitet, blanding talenter undergraduates, kandidater, undervisere, erhvervsfolk, kunstnere og tv-selskaber, der omgiver vores studerende med den brummer af et rigtigt arbejdsmiljø, der giver dem mulighed for at dele den virkelige verden viden og erfaring . Hvordan du lærer og vurderes
Vurderingsmetoder hele de centrale moduler fokuserer på formativ (konstant) vurdering gennem regelmæssige møder og diskussioner, snarere end eksamener. Dette er for at give de studerende til at forbedre i tilliden, kommunikationsevner og core disciplin færdigheder, som de fremskridt, der giver dem mulighed for at prøve nye arbejdsmetoder og tilgange, når de kan være påkrævet. En lægges vægt på effektiv deltagelse som et team player og korrekt identificere og prioritere et projekts centrale krav og udfordringer. Adgangskrav ruter
Ansøgere skal have minimum øvre andenklasses (2: 1) Honours, der demonstrerer ekspertise i et af de følgende områder: Computerspil Teknologi, Computer Science, Computerspil Design, spil Produktion, Computer Animation, 3D modellering, lydproduktion. Overseas / EU
Alle ansøgere er forpligtet til at give certificeret bevis for kompetence i engelsk sprog.