
MA i strategisk og digital reklame
Ari'el, Israel
VARIGHED
2 Years
SPROG
Engelsk, Hebraisk
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
14 Aug 2025
TIDLIGSTE STARTDATO
26 Oct 2025
STUDIEAFGIFTER
USD 5.380 / per year *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
* knyttet til CPI - internationale studerende; 3.847 USD knyttet til CPI - israelske statsborgere
Introduktion
Er du interesseret i følgende?
- Hvordan planlægger man reklamekampagner?
- Skaber du kreativt onlineindhold?
- Historiens og historiefortællingens psykologi?
- Databaseret markedsføring?
- Politisk branding?
- Digitalt lederskab og influencere på sociale medier?
Hvis du vil studere disse og mange andre fascinerende spørgsmål, så kom og udvid din horisont med vores videregående uddannelse i strategisk og digital reklame. Bliv en kommunikator på tværs af platforme, og lær ikke kun det teoretiske fundament, men også de praktiske færdigheder til at designe effektive og mindeværdige kampagner. Programmet er designet til at give dig de værktøjer, du skal bruge for at få succes i nutidens dynamiske medie- og reklamelandskab, og det lægger vægt på skriftlig, mundtlig, visuel og interaktiv kommunikation. Kom i gang med at etablere dig som leder inden for dette spændende felt! Find ud af, hvordan du kan blive online kandidatstuderende i Digital & Strategisk reklame.
Kandidatuddannelsen i strategisk og digital reklame inkorporerer teorier om kommunikation, marketingkommunikation og reklame i strategiske og digitale kommunikationskampagner og brandingpraksisser på individuelt og organisatorisk niveau.
Som et resultat af at have gennemført dette program vil dimittenderne være i stand til:
- at styre datadrevne kampagner for både offentlige og private organisationer
- skabe digitalt reklameindhold
- analysere og evaluere budskaber og tekster, overveje sociale og etiske spørgsmål
- engagere sig i effektiv marketingkommunikation på tværs af flere digitale platforme
- skabe en stærk online tilstedeværelse for sig selv
Læreplan
Programmet inkorporerer kommunikation, marketingkommunikation og reklameteorier i strategiske og digitale kommunikationskampagner og brandingpraksis på det individuelle og organisatoriske niveau. Som et resultat af at gennemføre dette program vil kandidater være i stand til at administrere datadrevne kampagner for både offentlige og private organisationer, skabe digitalt reklameindhold, analysere og evaluere budskaber og tekster, overveje sociale og etiske spørgsmål, engagere sig i effektiv marketingkommunikation på tværs flere platforme, og skabe en stærk online tilstedeværelse for sig selv.
År 1 Semester A
- Politisk branding
- Informationsbaseret markedsføring
- Visualisering til strategisk kommunikation
- Grundlag for reklame
År 1 semester B
- Digital ledelse og sociale medier Influencers
- Historiens og historiefortællingens psykologi
- Retorik og kropssprog - workshop
- Introduktion til Medieplanlægning
År 2 Semester A
- Seminar om praktisk forskning
- Globalt integreret markedsføringskommunikation
- Digitale forskningsmetoder
- Etik i den digitale tidsalder
- International og tværkulturel annoncering - workshop
År 2 semester B
- Digital formueforvaltning
- Seminar om praktisk forskning
- Kreativitet til digitale medier
- Valgfag
Karrieremuligheder
Uanset område eller branche – den offentlige sektor, private virksomheder, tech-virksomheder, detailhandlere, non-profits og mere – har alle kommunikationsafdelinger og har brug for strategiske og digitale annonceringseksperter.
En kandidatgrad i Strategic & Digital Advertising fra Ariel University forbereder dig til et spændende job inden for det område efter eget valg, for eksempel:
- MARCOM – Marketing Communications Manager
- Direktør for kommunikation og strategi
- Direktør for Global Communications
- Executive Vice President for strategisk kommunikation
- Direktør for sociale medier