
Master i Hospitality and Tourism Management
Aspira University College

Nøgleinformation
Campus placering
Split, Kroatien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 4.980
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Graduate (master) studie af hospitality and tourism management er det første studie af den slags orienteret mod det internationale turismemarked med vægt på at tilegne sig praktiske færdigheder og viden, der kan anvendes overalt i verden. Som en del af dette studieprogram gør de studerende deres praktikophold i nogle af verdens mest prestigefyldte hoteller, turistvirksomheder og organisationer samt restauranter, hvilket gør dem i stand til at opnå en konkurrencefordel på arbejdsmarkedet.
Graduate (Master) specialistuddannelsen i Hospitality and Tourism Management er beregnet til dem, der ønsker at blive uddannet til at lede funktioner i turisme- og hotelbranchen, samt dem, der allerede er ansat, men ønsker at forbedre deres eksisterende og tilegne sig ny viden og færdigheder.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
- Global økonomi og turisme
- Marketing Management
- Indtægtsstyring
- F&B Management
- Event Management
- Business og MICE Tourism
- Innovativ turistproduktudvikling
- Sundhed og fritidsturisme
- Business Intelligence
- Kulturturisme
- Husholdningsafdelingens ledelse
- Front Office Management og Guest Relations
- Oplevelsesøkonomi
Studiespecialiseringer (hovedfag)
Hotelbestyrelse
Kandidatuddannelsen i Hospitality and Tourism Management er beregnet til dem, der ønsker at blive uddannet til at lede funktioner i turist- og hotelbranchen, samt dem, der allerede er ansat, men ønsker at forbedre deres eksisterende og erhverve nye ledelsesmæssige funktioner. viden og færdigheder.
Destination Management Companies (DMC) I Organisationer (DMO)
Kurset Destination Management Organisations (DMO) og Companies (DMC) refererer til ledelsen af organisationer og virksomheder, hvis forretning er baseret på destinationsstyring. Analysen peger på et stort behov for uddannelse af højt kvalificerede medarbejdere inden for dette ekspertiseområde. Der er en klar mangel på kvalificeret personale inden for destinationsledelse.
Studiets varighed
Studiet varer 2 år (4 semestre) og udbydes som fuldtids- og deltidsstudie. Der er 2 hovedfag i dette studieprogram:
- Hotel Management (HM)
- Ledelse af destinationsselskaber (DMC) og organisationer (DMO)
Ved at afslutte Specialist graduate (Master)-studiet i Tourism and Hospitality Management opnår de studerende mindst 120 ECTS-point i henhold til bestemmelserne i Bologna-processen og følgende faglige titel: "Graduate Specialist in Tourism Management".