
MA i Marketing og Brand Management
VARIGHED
1 up to 2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
GBP 15.905 / per year
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Marketing og Brand Management
Dette kursus; understøtter den faglige udvikling af praktikere, der kan arbejde i eller omkring marketing og brand management i en række roller, der trækker på en bred blanding af færdigheder og erfaring.
Med udgangspunkt i din egen erfaring og baggrund vil du udvikle marketing og brand management viden og ekspertise på både teoretisk og praktisk niveau.
Du vil engagere dig i de aktuelle kritiske debatter om marketing og brand management som et akademisk studieområde og reflektere over de nuværende udfordringer for bedste praksis i sammenhænge med sociale, politiske og økonomiske forandringer.
Galleri
Indlæggelser
Programresultat
What you'll learn
Overview
Dette kursus understøtter den faglige udvikling af praktikere, der kan arbejde i eller omkring marketing og brand management i en række roller, der trækker på en bred blanding af færdigheder og erfaring.
Med udgangspunkt i din egen erfaring og baggrund vil du udvikle marketing og brand management viden og ekspertise på både teoretisk og praktisk niveau.
Du vil engagere dig i de aktuelle kritiske debatter om marketing og brand management som et akademisk studieområde og reflektere over de nuværende udfordringer for bedste praksis i sammenhænge med sociale, politiske og økonomiske forandringer.
Course structure
Vores MA i Marketing og Brand Management beskæftiger sig med fire nøglespørgsmål:
- ' Kunder ' er i stigende grad krævende, og samtidig betjenes de af et større antal konkurrenter; forståelse af forbrugeradfærd og kundens behov er afgørende, men stadig mere udfordrende.
- Virksomheder har adgang til – og bliver bombarderet af – en enorm mængde data , men har svært ved at vide, hvordan man effektivt administrerer og udnytter disse data effektivt.
- Der er behov for stadig hurtigere beslutningstagning på grund af et hyperkonkurrencepræget klima, tidspres og ofte konkurrerende og modstridende eksterne sammenhænge.
- Virksomheder er nødt til at forhandle og håndtere disse første tre udfordringer inden for stigende forventninger om social ansvarlighed .
How will I be assessed?
Du vil blive vurderet ved en række forskellige metoder, der kan omfatte:
- Reports on work-based assignments
- Research project reports
- Portfolios
- Reflective learning and work-experience journals
- Reviews
- Proposal papers for projects
- Finansiering eller arrangementer
- Forretningsplaner eller strategidokumenter
- Project progress reports
- Project evaluations
- Presentations
- Essays
- Exams.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Dette kursus er designet til at tilpasse sig de talenter og færdigheder, der kræves på det nuværende marketing- og brand management-arbejdsmarked.
Karrierer inden for marketing og brand management er varierede og dækker alle erhvervsorganisationer og på tværs af sektorer.
Faciliteter
Levering af programmer
How will I be taught?
We combine academic study with practice-based teaching. You’ll learn through a variety of activities including lectures, seminars, workshops, tutorials, online activity and discussion, work-based learning, and research projects.
Personale på dette kursus tilbyder adgang til en bred vifte af akademisk og praktisk ekspertise inden for marketing og brand management. Du vil drage fordel af en-til-en selvstudier, workshops, peer support og fælles læring.
Vi samarbejder med dig for at sikre, at det, du lærer på kurset, udmønter sig i effektiv praksis på arbejdspladsen og udvikler dit faglige potentiale.
Course length
One year full-time or two years part-time