MS i Marketing Communication Research
Boston University - College of Communication
Nøgleinformation
Campus placering
Boston, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 30.525 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
* studieafgift
Introduktion
Data er det nye universelle sprog, og stort set alle brancher skal forstå det for at få succes. Vil du udnytte dets potentiale - og dit eget?
Ingen GRE påkrævet.
Boston University's Master of Science in Media Science: Marketing Communication Research (MCR) forbereder dig med undervisning i avancerede forskningsmetoder for at opnå forbrugerindsigt, forudsige købsadfærd, evaluere påvirkningen af medieforbrug og analysere forbrugernes beslutningsprocesser om brands, tjenester , produkter og endda politiske kandidater. Over tre semestre mestrer de studerende kvantitative og kvalitative metoder, værktøjer og teknikker til bedre at forstå publikum - deres værdier, kan lide, behov og ønsker - og matche denne forståelse med kommunikationsstrategier.
Kurserne inkluderer moderne massekommunikation, kommunikationsteori, kommunikationsforskning, avanceret kommunikationsforskning, prøveudtagningsdesign og måleteknikker og teknisk skrivning til kommunikationsforskning, kommunikationsskrivning. MCR-studerende får også mulighed for at supplere kernekravene for deres kandidatgrad med en række kurser, der fokuserer på analyse af sociale medier og, når de har fuldført denne sekvens, at opnå et certifikat i dataanalyse ud over deres kandidatuddannelse grad.
Studerende kombinerer dette pensum med læringsmuligheder uden for klasseværelset, såsom forskning med professorer, praktikophold og deltagelse i studerende ledede bureauer såsom AdLab og PRLab.
MS i medievidenskab: Marketing Communication Research (MCR) forbereder dig til at få succes inden for de spirende områder inden for marketingforskning og forbrugerindsigtsforskning. Disse er felter, der tilbyder lukrative stillinger på begynderniveau, lige fra markedsundersøgelser og forbrugerdataanalyse til markedsplanlægning, datavisualisering og analyser, blandt andre.
Lærere, forskere, mentorer
COM kan prale af fakultet gennemsyret af både forskning og praksis, stort antal og forskelligartet i ekspertise. De er internationalt anerkendte tankeledere inden for reklame, forbrugerindsigt, public relations, medielovgivning, psykologi, politisk kommunikation, design og mere.
Fakultetsmedlemmer fungerer som mentorer for studerende ved at arbejde sammen med dem i at udføre original forskning. Sammen udnytter de teknologien på COM's Communication Research Center, COM's primære forskningscenter til at undersøge kommunikationsfænomener, og de avancerede sociale medieværktøjer, der tilbydes på Zimmerman Family Social Activation Center. Fakultetets personale hjælper også studerende med at lande praktikophold og stipendier for at positionere dem til succes efter eksamen.
Formålsdrevet
COM skiller sig ud fra vores jævnaldrende. Vores fakultet tilbyder en blanding af forskere og praktikere, der støtter en tværfaglig, praktisk tilgang til læring. Vores beliggenhed ligger i hjertet af en elektrisk, mediebevidst by.
Men det kan være COMs fælles værdier, der betyder mest. Vi tror på, at kommunikation kræver mangfoldighed, kritisk tænkning og kreativ udfoldelse. Vi mener, at kommunikation skal være baseret på sandhed, ægthed, effektivitet og formål. Vi tror på, at kommunikation skaber forståelse blandt mennesker og på tværs af samfundet.