
MSc in
Msc luksus brand marketing British School of Fashion

Introduktion
Vores Masters i Luxury Brand Marketing Programmet giver eleverne en rig bredde af viden og forståelse for markedsføring specifikt relateret til luksusmærker. Det omfatter fokus på kritisk indsigt i luksus forbrugeradfærd, luksus branding og marketing kommunikation samt en undersøgelse af juridiske aspekter af branding inden for en luksus kontekst.
Det giver dig mulighed for at udvikle din intellektuelle evne sammen med de moderne færdigheder og praktikker, der er nødvendige for at udmærke sig i branchen. Der vil også være mulighed for at gennemføre en arbejdsplads, frivilligt arbejde, skrivebordsbaseret konsulentbistand eller endda studere i udlandet. Studerende opfordres også til at engagere sig i et selvstændigt forskningsprojekt.
Programmet giver eleverne mulighed for at studere luksusmarkedsføring inden for en global sammenhæng, samtidig med at de udvikler en større bevidsthed om virksomhedens bredere forpligtelser, herunder ansvarlig ledelse. Det primære mål er at udstyre elever med en moderne forståelse af luksus brand marketing for at imødekomme de konstant skiftende behov i luksus brand industrien. For at bidrage til dette har universitetet bygget på et væld af ekspertise inden for luksus sektoren gennem vores fornemme udvalg af akademiske og æresprofessorer, som er alle nuværende ledere inden for industrien.
Kandidater, der er udstyret med deres specialkundskaber, analytiske og personlige evner, kan forvente at være velplaceret til at styre ledende stillinger inden for den stadigt mere konkurrencedygtige, digitalt orienterede globale luksusbrandsektor.
Modul Information
Vores veletablerede forbindelser med industrien sammen med den nuværende tænkning og forskning har formet programmets struktur, som består af 6 moduler plus en afhandling.
Strategisk markedsføring af luksusvarer
Undersøger hvordan et luksusselskabs aktiver kan bruges til at skabe og levere værdi til interessenter, især kunder og interessenter. Studerende får mulighed for at udvikle et ledelsesmæssigt overblik over, hvordan markedsføring interagerer med de øvrige funktionelle områder i luksusvirksomheden.
Juridiske aspekter af Brand Management
Fokuserer på og kontekstualiserer nichemæssige aspekter af loven for at være tilgængelig for dem uden forudgående lovlig undersøgelse af intellektuel ejendomsret eller regulering. Det giver grundlag for kritisk, analytisk og juridisk kreativ tænkning, mens du udforsker juridiske spørgsmål relateret til varemærker, domænenavne, passering, designrettigheder, patentrettigheder, ophavsret og spørgsmål vedrørende reklamestandarder.
Udvikling af personlig og faglig kompetence
Gør det muligt for eleverne at identificere, forstå, udvikle og artikulere deres nøglepersonlige evner i forbindelse med deres fremtidige karrieremuligheder. Studerende får mulighed for at gennemføre en industriplacering, volontør, studere i udlandet eller deltage i desk-baseret konsulentbistand for at være bedre forberedt på deres personlige og faglige liv.
Consumer-Led Sustainable Marketing
Designet til at give en dybdegående og kritisk forståelse af forbrugerorienterede bæredygtige marketingpraksis. Studerende introduceres til begrebet kundeindsigt og dets rolle i beslutningstagning til markedsføring. Modulet evaluerer de psykologiske, sociale og økonomiske rødder i disciplinen for forbrugeradfærd og relaterer disse til nutidige forbrugere.
Global Branding og Integrated Marketing Communications
Giver de studerende en kritisk forståelse af brandingsteori gennem en undersøgelse af centrale teoretiske rammer, der er relevante for brandidentitet, personlighed, brandrelationer og brandkultur. Forskellige sektorer, herunder mode, luksus, rejser og underholdning udforskes, samtidig med at de giver eleverne en forståelse af marketingkommunikationens blanding.
Forskningsprojekt: Design og metoder
Introducerer eleverne til forskningsmetoder og tidsstyringsevner, der er afgørende for deres forskningsprojekt. Modulet giver væsentlig viden om forskningsdesign på tværs af nøgleområder og vedtager et kritisk perspektiv i sammenligning og kontrasterende alternative forskningsmodeller.
Afhandling
Det endelige element i programmet er afhandlingen, som giver dig mulighed for at designe og gennemføre en del original forskning på et selektivt område af Luxury Brand Marketing.
Adgangskrav Minimum
Alle adgangskrav opført her repræsenterer kravene for indrejse til programmet, der normalt søges. Det Admissions Team kan vurdere yderligere beviser for at vurdere din berettigelse dog afhængigt af din fulde akademisk / beskæftigelse baggrund.
Krav Typiske Adgangskrav
UK Honours grad 2: 2 (eller tilsvarende
English Language
Akademiske IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) med noget element under 5,5.
Andre akademiske og erhvervsmæssige kvalifikationer
Hver ansøgning til GCU betragtes på individuel basis. Hvis du ikke har de typiske akademiske adgangsbegrænsninger, men kan påvise relevant erhvervserfaring og / eller kreditter fra anerkendte faglige organisationer, kan du være berettiget til at indtaste dette kursus via universitetets anerkendelse af Prior ordning Learning.
I vej
Hvis du ikke kvalificerer dig til direkte adgang, tilbyder INTO Glasgow Caledonian University et Graduate Diploma Program.
Dette kursus tilbyder en rute til Glasgow Caledonian University gennem en fremragende undervisnings- og lærerfaring, der ligger i specialbyggede studiefaciliteter. Succesfuld gennemførelse af Graduate Diploma Programmet på INTO Glasgow Caledonian University til den krævede standard giver garanteret progression i denne grad.
Pre-sessional engelsk
For internationale studerende, der ikke opfylder de minimale engelsksprogede krav, tilbyder vi præ-sessional engelsksprogskurser for at hjælpe dig med at forbedre dine engelsksprogede færdigheder.