MS I MEDIAVENTURER
Boston University College of Communication
Nøgleinformation
Campus placering
Boston, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Fremtiden tilhører innovatørerne - drømmere, der også gør. Det starter med kreativitet ved konvergensen mellem medier og teknologi. Ideer, der ikke kun krydser platforme, men forudser nye.
Men det betyder også at vide, hvordan man anvender disse ideer. Det er det, det at være en gører handler om. Og hvad kandidatuddannelsen i Media Ventures handler om: vores fakultet lærer dig færdigheder, strategi og proces til at udvikle dine ideer til at opbygge en succesrig karriere.
Så uanset om du har den næste killer-app eller ønsker at tage en traditionel brancheleder til det næste niveau, gør dig klar til at skabe mediets fremtid. Og din egen.
Som en del af programmet får du mulighed for at gennemføre to praktikophold hos nystartede virksomheder eller traditionelle medievirksomheder. Du får afgørende erfaring i den virkelige verden og et netværk af branchekontakter.
Media Ventures er et 12-måneders, tre-semester program. Tilbring efteråret i Boston, tag undervisning, ære dine innovationsevner og udvikle dit speciale. Derefter, om foråret, skal du tage til Los Angeles for at opleve innovation i underholdningsindustrien. I sommersemestret gennemfører alle Media Ventures-studerende en praktikplads og får branchekontakter i Los Angeles.
Dette er intet passivt program. Designet af førende medieledere er kandidatuddannelsen i Media Ventures-læseplanen praktisk og karriereorienteret.
Start med en idé og opbyg den gennem hele programmet. Lær processen med at tage en idé fra koncept til markedet. Kast det derefter til et panel med førende mediechefer og iværksættere. Media Ventures-fakultetet, COM-alumner og biz-kloge mentorer coacher dig gennem processen, en efter en.
HVAD DU LÆDER
Strategier til at bringe nye ideer til mediemarkedet.
Sådan bruges indhold og teknologi til at skabe noget originalt og rentabelt.
Praktiske iværksætterværktøjer, der er nødvendige for at teste og forfine et nyt venture-koncept eller eksisterende produktinnovation.