
Master i kommunikationsstudier: Kommunikation, marketing og reklame (dobbeltuddannelse)
Lisbon, Portugal
VARIGHED
2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist *
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
EUR 680 / per month **
STUDIEFORMAT
På campus
* 1. fase og 2. fase: 30. maj 2024 deadline
** for internationale studerende | studerende fra EU og portugisisk talende lande: 570,00 €/måned
Introduktion
Kandidatuddannelsen i kommunikationsstudier med hovedfag i kommunikation, marketing og reklame i partnerskab med LUMSA University (Rom, Italien)-programmet sikrer tilsvarende indlæringen af et bredt sæt af kompetencer og udviklingsevner, der muliggør den studerendes integration på arbejdsmarkederne i stigende grad efterspørger fagfolk, der er i stand til at reagere effektivt på de nye krav til styring af både strategisk og operationel marketingkommunikation i forskellige organisationer.
For bedst muligt at uddybe deres viden bliver eleverne fortrolige med mulighederne, metoderne og værktøjerne inden for marketing- og kommunikationsområdet for at løse de muligheder, udfordringer og bekymringer, som den omfattende tilstedeværelse og brug af nye medie- og kommunikationsteknologier udgør på stærkt konkurrenceprægede markeder. i nutidens samfund.
Denne kandidatuddannelse er kendt for den høje beskæftigelsesgrad for sine studerende . Dette stammer fra dens kombination af solid teoretisk træning og anvendelse af viden til konkrete sager for at øge de studerendes autonomi med hensyn til udvikling af professionelle projekter såvel som videnskabelig forskning.
Præmier og partnerskaber
For at opretholde et dynamisk forhold til markedet, fokuseret på at erhverve viden og udvikle faglige færdigheder, kører kandidatuddannelsen i kommunikationsstudier en række forskellige partnerskaber med offentlige og private organisationer.
Gennem disse partnerskaber kan Det Humanistiske Fakultet belønne studerende, der opnår høje akademiske præstationsniveauer med priser og praktikophold.
Rádio e Televisão de Portugal (RTP)
- Praktikophold og feltarbejde.
OCI - Observatorium for intern kommunikation og virksomhedsidentitet
- "Bedste akademiske arbejde FCH-UCP" giver offentlig påskønnelse og anerkendelse af en akademisk undersøgelse om intern kommunikation, virksomhedsidentitet og branding.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
For at opretholde et dynamisk forhold til markedet, med fokus på at erhverve viden og udvikle faglige færdigheder, kører kandidatuddannelsen en række forskellige partnerskaber med offentlige og private organisationer.
For detaljeret information, besøg venligst vores hjemmeside.
Læreplan
1. år @FCH-CATÓLICA
1. semester
- Medier, samfund og kultur
- Forskningsmetoder
- Strategisk Marketing
- Reklame
2. semester
- Videregående studier i kommunikation
- Strategier og målinger for digital markedsføring
- Forbruger adfærd
2. år @LUMSA University
3. semester
- Brand Management og Medieplanlægning
- Digital skrivning og visuelt design
- Afhandling eller projekt
4. semester
- Customer Relationship Management og Marketing
- Sponsorering og fundraising
- Webdesign
- Afhandling eller projekt
Programundervisning
Karrieremuligheder
De faglige muligheder som udspringer af de vigtigste kommunikation, markedsføring og annoncering omfatter følgende:
- Organisationers marketingafdelinger;
- Reklamebureauer;
- Konsulentaktiviteter til markedsføring og reklame;
- Virksomhedsrelationer med interne og eksterne interessenter
- Intern kommunikation;
- Brand Management;
- Social Media Management;
- Pressekontorer.
Studenterklæringer
Hvorfor studere på CATOLICA - Faculty of Human Sciences?
Católica-Human Sciences kandidatstuderende søger at forberede kompetente og integrerede fagfolk og kan trække på et stort omdømme og track record, der behørigt afspejles i de høje niveauer af beskæftigelsesegnethed hos sine studerende. Tre af vores MA-programmer er rangeret blandt de allerbedste i verden inden for kunstledelse, kommunikationsvidenskab og marketing.
Med læseplaner, der dukker op fra fortroppen inden for videnskabelig forskning, mens de er skræddersyet til realiteterne i erhvervslivet, præsenterer Det Humanistiske Fakultet et solidt og diversificeret udvalg af kandidatuddannelser.
Católica-Human Sciences-programmerne trækker også på et højt kvalificeret lærerpersonale, herunder anerkendte internationale talere med internationalisering yderligere opmuntret gennem studenterudveksling og inkludering i europæiske forskningsnetværk.
Vores kandidatuddannelser udgør specialiserede muligheder for ekspertise, der forbereder de studerende til at udvikle den reflekterende tænkning, der er nødvendig for at blive professionelle af høj kvalitet med etisk uddannelse og under pleje af højt profilerede forskere og professorer.
Derudover får Católica-Human Sciences studerende adgang til en meget bred vifte af partnerskaber og praktikophold til fordel for deres læseplan og aktiviteter uden for læsning.