Keystone logo
Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Introduktion

Siden 1922 har Mailman School været i spidsen for folkesundhedsforskning, uddannelse og samfundssamarbejde. Skolen tager fat på alt fra kronisk sygdom til HIV/AIDS til sundhedspolitik og tackler nutidens presserende folkesundhedsspørgsmål og omsætter forskning til handling.

Mailman-forskellen

Rundt om i verden påvirker stadig mere komplekse udfordringer nuværende og fremtidige generationers sundhed, herunder klimakrisen, humanitære nødsituationer, urbanisering, aldrende befolkninger og stigende sundhedsuligheder.

Offentlige sundhedsprofessionelle arbejder for at beskytte og forbedre sundheden for mennesker overalt ved at fremme ny viden, informere og påvirke offentlig politik, udvikle og implementere løsninger og fremme sund adfærd.

Siden vores skoles grundlæggelse i 1922 har vi uddannet generationer af folkesundhedsledere, avanceret banebrydende opdagelser og leveret innovative løsninger til at beskytte og forbedre sundheden for mennesker overalt. Vi væver uddannelse, videnskab og social retfærdighed sammen for at imødegå sundhedsforskelle og fremme sundhedslighed rundt om i verden.

Vores uddannelsesprogrammer i verdensklasse integrerer en innovativ færdighedsbaseret læseplan, forskningssamarbejder og praktisk felterfaring for at forberede eleverne til lederroller i en række industrier og sektorer, i professionel praksis eller i forskning og akademisk verden. Campusaktiviteter og arrangementer, støttetjenester og et nærende miljø hjælper eleverne med at blomstre og udmærke sig.

Vores fremragende fakultet arbejder på tværs af discipliner - biologi, sociologi, statistik, historie, politik og mange flere - for at tage folkesundhed fra teori til praksis gennem innovativ forskning og programmer rundt om i verden. Med en kreativ, iværksætterånd og ambitiøs ånd fremmer vi opdagelser og løsninger til at tackle de største sundhedsudfordringer i det 21. århundrede. Vores forskningsportefølje er blandt de største på folkesundhedsskoler, og vi er hjemsted for snesevis af forskningsprogrammer og laboratorier, herunder ICAP, Center for Infektion og Immunitet og Robert N. Butler Columbia Aging Center.

Dynamisk, forskelligartet New York City og verdenskendte Columbia University giver grænseløse muligheder for personlig og professionel vækst. Vi arbejder med forskellige befolkninger i hele byens fem bydele og i vores lokale Washington Heights-kvarter om komplekse sundhedsspørgsmål, herunder hiv/aids-uddannelse, forebyggelse og pleje, rygestop-initiativer og programmer til at dæmme op for den voksende astmaepidemi i vores bymiljø.

Den vigtigste forskel? Vores samfund. Inklusiv, samarbejdende og forskelligartet, vores kultur er essentiel for vores arbejde, vores elevers oplevelse, og hvor de går herfra.

En strategisk vision for det 21. århundrede

I maj 2008 annoncerede Columbia University udnævnelsen af Dr. Linda P. Fried som dekan for Mailman School. En national leder inden for geriatrisk sundhed og epidemiologi, Dean Fried har tidligere ledet Johns Hopkins' afdeling for geriatrisk medicin og gerontologi og Bloomberg School of Public Healths program i epidemiologi af aldring.

Fra begyndelsen har Dean Fried engageret fakultetet, studerende, alumner og nøgleinteressenter for at identificere den rolle, som Mailman School skal spille i forhold til fremtidige folkesundhedsudfordringer. Under denne nye strategiske plan vil skolen fortsætte med at fokusere på områder, hvor den traditionelt har udmærket sig, såsom hiv og andre infektionssygdomme, mental sundhed, reproduktiv sundhed og miljømæssig sundhed, og vil bygge videre på skolens stærke arv af arbejde på globalt plan. og bysundhed, børns sundhed og fødevarepolitik.

Planen opfordrer også til at opbygge forskningsstyrke og ekspertise inden for områder af afgørende betydning i det 21. århundrede, såsom forebyggelse af kroniske sygdomme, klima og sundhed, systemvidenskab og sikring af sundheden i et aldrende samfund ved at tage en livsforløbstilgang til forebyggelse. af sygdom og handicap. Alle disse tiltag kræver fokus, analyse på flere niveauer, nye sundhedssystemmodeller og tværfagligt samarbejde og ledelse.

Skolens pædagogiske mission har også været en hjørnesten i Dean Frieds embedsperiode. I de sidste par år har Dean Fried ledet en intensiv skoledækkende indsats, der involverede mere end 150 medlemmer af fakultetet, plus studerende, alumner og arbejdsgivere, for at omforme skolens MPH-pensum. De nye programmer, Columbia MPH og Accelerated MPH, giver den brede systemiske forståelse, kritiske tænkeevner og lederuddannelse, der er nødvendige for at tackle nutidens komplekse folkesundhedsudfordringer.

FREM

Centralt for folkesundheden – og Mailman-skolens mission – er at sikre lige adgang til forhold, der sikrer sundhed og velvære for alle. Der er omfattende beviser for, at en historie med kumulativ systemisk ulempe har resulteret i betydelige skader, racemæssige forskelle og dårligt helbred for sorte, latinske, indfødte og andre farvede [BIPOC] i USA og i hele verden. Vi har en grundlæggende pligt som folkesundhedsundervisere, forskere, videnskabsmænd og praktikere til at bidrage til afviklingen af systemisk racisme, der findes i hele USA, og som tillader denne giftige situation at forværre.

Vi erkender, at vi ikke lever op til vores mission, især da USA's historie med racisme er indlejret i folkesundhedsområdet og i vores akademiske institutioner. Selv med Columbia Mailmans mangeårige dedikation og lederskab i at fremme videnskabelig forståelse af drivkræfterne bag sundhedsulighed, anvende denne forståelse til at forbedre sundheden for alle og gøre den til en hjørnesten i vores studerendes uddannelse; vi anerkender behovet for en dybere forpligtelse til at afskaffe systemisk racisme, først inden for vores egen institution og derefter ud over vores skoles mure.

Smed en vej FREM

I sommeren 2020 lancerede dekan Linda Fried og det øverste ledelsesteam Columbia Public Health FORWARD (bekæmpelse af undertrykkelse, racisme og hvid overherredømme gennem handling, forskning og diskurs) for at fremskynde transformationen af vores skole til en antiracistisk, multikulturel og fuldt inklusiv institution i alle aspekter af dets kultur og operationer, såvel som til en global leder i at afvikle de giftige strukturer, der fortsat understøtter racisme og sundhedsuligheder. Vores mål er både at forvandle os selv og vores verden og at levere en model og køreplan, som andre akademiske institutioner kan følge trop.

Gennem FORWARD vil vi tage de konkrete handlinger, der er nødvendige for at realisere vores mål ved at opbygge:

  • En antiracistisk institutionel kultur og miljø
  • En stærk pipeline af BIPOC-studerende til Columbia Mailman og derefter til folkesundhedsområdet ud over skolen.
  • Nye kohorter af BIPOC-fakultet og personale, der er fuldt understøttet og har de nødvendige ressourcer til at starte deres karriere
  • Et bredt program af autentiske, aktive og løbende engagementer med lokale, marginaliserede samfund
  • En mere robust forskningsindsats for skoledækkende sundhedsligheder, systemisk racisme og strukturel vold

Akkreditering

Mailman School of Public Health Akkreditering

Council on Education for Public Health (CEPH) er et uafhængigt agentur, der er anerkendt af det amerikanske undervisningsministerium, og som akkrediterer folkesundhedsskoler. CEPHs mission sikrer "kvalitet i folkesundhedsuddannelse og -træning for at opnå ekspertise i praksis, forskning og service gennem samarbejde med organisationer og samfundspartnere."

Som medlem af Association of Schools & Programs of Public Health blev Mailman School of Public Health genakkrediteret i 2010 og har påbegyndt den næste proces for re-akkreditering.

Derudover er Institut for Sundhedspolitik og Ledelse medlem af Sammenslutningen af Universitetsuddannelser i Sundhedsadministration. Ledelsesprogrammerne er akkrediteret af Commission on Accreditation of Healthcare Management Education (CAHME).

Selvstudie

CEPH's akkrediteringsprocedure kræver, at Mailman School gennemgår et omfattende selvstudie, der giver en kvalitativ og kvantitativ vurdering af, hvor godt skolen når sin mission, mål og mål og opfylder akkrediteringskriterierne, samt en ærlig vurdering af styrker og svagheder hvad angår skolens præstation i forhold til akkrediteringskriterierne. Selvstudieprocessen engagerede enkeltpersoner fra hele Mailman-skolen og vores nøglegrupper.

Et eksternt udvalg organiseret af CEPH gennemgår selvstudiet og gennemfører et besøg på stedet. Besøgsholdet bestod af folkesundhedsakademikere, praktiserende læger og akkrediteringsspecialister, som mødtes med skolens seniorledelse, fakultet, personale, studerende, alumner og samfundspartnere samt den øverste ledelse af CUMC og universitetet. Et link til selvstudiet 2016-2017 kan findes her.

Columbia University i byen New York akkreditering

Columbia University er akkrediteret af Middle States Commission on Higher Education, 3624 Market Street, Philadelphia, PA 19104, 267-284-5000 (MSCHE). Anerkendt af det amerikanske undervisningsministerium, er MSCHE et af seks regionale akkrediteringsbureauer for højere uddannelser i USA, der arbejder på at definere, vedligeholde og fremme uddannelsesmæssig ekspertise på tværs af højere uddannelsesinstitutioner.

Campus funktioner

Afdelinger

  • Biostatistik
  • Miljø- og sundhedsvidenskab
  • Epidemiologi
  • Sundhedspolitik & Ledelse
  • Befolkning & Familiesundhed
  • Sociomedicinske videnskaber

Centre

  • Robert N. Butler Columbia Aging Center
  • CII: Center for Infektion og Immunitet
  • ICAP

    Alumni Statistik

    Indlæggelser

    Ansøgningsprocessen

    Start ansøgningsprocessen tidligt. Vi anbefaler, at du giver dig tilstrækkelig tid - inden det semester, hvor du har til hensigt at tilmelde dig - til at indsamle anbefalinger, udskrifter og andet materiale.

    Otte-trins proces

    1. Vælg et studieprogram
      Mailman School tilbyder MPH-, MS-, MHA*-, Ph.D.- og DrPH-grader.
    2. Identificer et institut af interesse
      Gennemse siderne om institutter, og brug Degree Finder til at finde det studieområde, der passer til dig. Nogle afdelinger har forskellige adgangskrav til deres programmer.
    3. Identificer certifikat(er) af interesse
      Hvis du søger ind på det toårige Columbia MPH-program, kan du vælge et certifikat. Du kan også udskyde beslutningen til dit første semester. Mens de fleste certifikater er åbne for studerende fra alle institutter, er nogle af dem begrænset til studerende fra bestemte institutter.
    4. Tjek frister
    5. Saml applikationskomponenter
    6. Tjek oplysninger om finansiel støtte
    7. Ansøg nu
    8. Tal med os. Visse programmer og afdelinger kan foretage telefonisk kontakt med ansøgere for at give og indhente yderligere oplysninger. Hvis vi kontakter dig, bruger vi det telefonnummer, du har oplyst i din ansøgning.

    *Studenter, der ansøger om MHA-uddannelsen, kan også ansøge via HAMPCAS.

    Stipendier og finansiering

    Financial Aid Office er dedikeret til at identificere de bedste kilder til økonomisk støtte til Mailman School-elever. Økonomiske hjælpepakker kan omfatte en kombination af institutionelle fonde, lån og beskæftigelsesmuligheder for studerende.

    Priser er baseret på det forventede studerendes bidrag og standardstuderendes budget, som oprettes hvert akademisk år for at tage højde for variable omkostninger. Studerende bør evaluere standardbudgettet, når de planlægger for det kommende akademiske år.

    Ved beregning af studiebudgettet kan der laves særlige overnatninger for studerende med ekstraudgifter som børnepasning eller køb af computer. Studerende bør arrangere et møde med en finansiel bistandsansvarlig for at diskutere. Bemærk: Det er meget ualmindeligt, at finansiel bistand laver indkvartering til andet end huslejeudgifter, et engangskøb af en computer eller børnepasning.

    Udvikle et budget

    Der er fem trin involveret i udviklingen af dit skolebudget:

    1. Identificer dine økonomiske mål (dvs. hvad du har brug for i forhold til hvad du ønsker)
    2. Beregn dine ikke-låne økonomiske ressourcer (dvs. tilskud, job)
    3. Anslå dine uddannelsesudgifter (dvs. undervisning/gebyrer, bøger, forsyninger osv.)
    4. Beregn dine leveomkostninger (leje vs. bolig)
    5. Gør regnestykket. Et eventuelt underskud repræsenterer det beløb, du muligvis skal låne.

    For relaterede spørgsmål eller oplysninger om at give afkald på dit sygesikringsgebyr, bedes du kontakte Student Health Services.

    Opsparing

    Det er vigtigt, at du opbygger en form for væskeopsparing, som kan bruges, inden du ankommer til campus. Dette vil hjælpe dig med at dække startomkostninger såsom den første måneds husleje, depositum, flytteudgifter osv., mens du venter på, at din økonomiske støtte indsættes på din studiekonto.

    Alle studerende, der tilmelder sig en uddannelse, skal ankomme til New York City med mindst en måneds leveomkostninger (helst to), da den føderale låneudbetalingsproces ikke finder sted før to uger i starten af hvert semester.

    Finansieringsmuligheder

    Mailman School tilbyder elever og familier en enkelt, enkel tilgang til at dække udgifterne til deltagelse. Planen er en kombination af føderale, institutionelle og private kilder til midler, der giver muligheder for deltids-, fuldtids- og internationale studerende og familier.

    Følgende former for hjælp kan være tilgængelige for studerende:

    Studielån

    Columbia University-studerende har en bred vifte af muligheder for økonomisk bistand fra føderale, statslige, institutionelle og private kilder. Satserne for både Federal Direct Unsubsidized Loan og Federal Direct Graduate Plus Loan for 2020-2021 er henholdsvis 4,30 % og 5,30 %. Undervisningsministeriet fastsætter nye årlige takster efter 1. juli i det nye regnskabsår. For at lære mere om at opnå et lån, herunder en detaljeret beskrivelse af hver af disse finansieringskilder, se venligst universitetets oversigt over Graduate Financial Aid.

    Studerende, der ansøger om Graduate Plus-lånet, skal logge ind for at udfylde de nødvendige formularer og administrere deres konti.

    Stipendier, stipendier og legater

    Stipendier, stipendier og legater tildeles baseret på behov eller fortjeneste. Beløb og tilgængelighed varierer fra skole til skole.

    Studenterbeskæftigelsesmuligheder

    Mailman School-elever kan få adgang til skolerelateret beskæftigelse gennem en eller flere af følgende:

    1. Arbejdsstudie: Studerende, der er certificeret af Financial Aid Office som berettiget til føderalt finansieret arbejdsstudie, kan vælge mellem en række forskellige deltidsstillinger. Jobs er tilgængelige på mange kontorer på hele universitetet. Lær mere.
    2. Graduate Research Assistantship (GRA): Afdelinger tilbyder disse stillinger, hvor studerende får værdifuld erfaring med at arbejde deltid på fakultetsdrevne forskningsprojekter og modtager et stipendium og/eller undervisningsbistand på begrænset basis. Disse stillinger er ikke tilgængelige for førsteårs kandidatstuderende.
    3. Undervisningsassistentskab (TA): Nogle afdelinger har begrænsede undervisningsassistentstillinger til rådighed for studerende med betydelig forberedelse inden for deres studieområde. TA'er yder deltidshjælp til fakultetsmedlemmer i instruktion, karaktergivning og kursusadministration og modtager et stipendium og/eller undervisningsassistance. Disse stillinger udbydes specifikt til ph.d.-studerende og 2. års kandidatstuderende.

    Institutionel og supplerende bistand

    Bemærk: Næsten alle stater har mindst ét tilskud eller stipendium til rådighed for indbyggerne, og mange har en lang liste af studiehjælpsprogrammer. Berettigelse er normalt begrænset til statsborgere, der går på et kollegium i staten.

    Internationale studerende

    Finansieringsmuligheder er tilgængelige for internationale studerende.

    Stipendier

    Placeringer

    • New York

      West 168th Street,722, 10032, New York

      Spørgsmål