
Master of Luxury Branding
Perth, Australien
VARIGHED
3 Semesters
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
AUD 30.500 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* vejledende gebyr for første år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- CRICOS-kode: 027233E
- Varighed: 1,5 år
- Kurskode: MC-MKTG
- Studiemode: Heltid
- Indtagelse: februar, juli
- Sted: Perth
- Vejledende gebyr for første år: AUD $ 30.500

Kursus beskrivelse
Dette kursus forbereder dig til en karriere, der kræver evnen til at forstå forbrugertankegang og udvikle strategier, der maksimerer forbrugerværdi, salg og overskud.
Du lærer principperne for markedsundersøgelser og køberadfærd og får specialiseret viden om væsentlige aspekter af forretning, marketingstyring og lederskab. Dette kursus er velegnet til karrierer inden for marketing og ledelse og brand- og marketingkonsulentarbejde.
Nøgletemaer dækker forbrugerprofiler, branddesign og æstetik, brandstrategi, globalisering af luksusmærker og indflydelse af big data og sociale medier i marketing ved hjælp af eksempler, der spænder over mange brancher, herunder luksusbiler, mode, skønhed og gæstfrihed.
Der er også muligheder for at deltage i oversøiske studieture til Europa og Asien og gennemføre et projekt, mens de udsættes for luksuskultur og historie, besøge en række luksusvirksomheder og møde fagfolk i branchen. Disse muligheder giver den fremragende professionelle oplevelse for at forbedre din ansættelsesevne.
Adgangskriterier
- En bachelorgrad fra en anerkendt tertiær institution i enhver disciplin OR
- En kandidatattest inden for et beslægtet felt fra en anerkendt tertiær institution OG
- Opfyld Curtins engelskkrav til engelsk.
Professionel anerkendelse
Dette kursus er udviklet med input fra centrale professionelle organer som Australian Marketing Institute og Public Relations Institute of Australia. Skolens rådgivende bestyrelse inkluderer fremtrædende fagfolk inden for markedsføring, reklame, PR og turisme.
Fremtiden for marketing og luksus branding
Marketing bliver mere og mere kompleks, formet af nye teknologier, metoder og praksis. Når ansigtet til det digitale landskab fortsætter med at ændre sig, gør det også marketingpraksis for kundeadfærd, dataanalyse, brand management, kommunikationsmetoder, platforme og brugeroplevelser, hvilket fører til en ny pakke med digitale kompetencer. Luksusindustrien har gennemgået store ændringer i de sidste to årtier. Uændrede økonomiske tendenser, hurtig digital transformation og udviklende forbrugernes præferencer skaber et nyt konkurrencepræget landskab, som udfordrer de traditionelle forretningsstrategier. Fremskridt inden for online marketing og en stigning i brugen af digitale medier til produktmarkedsføring og kundecentrerede initiativer er de vigtigste faktorer, der bidrager til væksten i den globale luksusvarebranche.
Besøg study-pg-business for mere information