Duke University Trinity College of Arts and Sciences
Introduktion
Hertugen ideel til kandidatuddannelse er et lille antal overlegne studerende, der arbejder tæt sammen med værdsatte lærde. Graduate study at Duke defineres ved maksimal personlig opmærksomhed; mindre, mere involverende klasser; fleksible studieprogrammer designet til at imødekomme studerendes individuelle behov og interesser og rigere, tværfaglige muligheder for stipendium.
Graduate School fører tilsyn med 80 plus Ph.D. og kandidatuddannelser på Duke. Skolen tilbyder adskillige ressourcer, der forbedrer kandidatstuderendes oplevelse, fortaler for studerendes behov, giver et større samfund af støtte til studerende uden for deres afdelinger og programmer og sætter politikker, der sikrer, at studerende får en uddannelsesmæssig oplevelse af høj kvalitet.
Kandidatuddannelse ved Duke
Hos Duke er vi forpligtet til at holde vores kandidatuddannelser i en moderat størrelse. Cirka 2.500 ph.d.-studerende og 1.000 forsknings-kandidatstuderende er indskrevet på tværs af mere end 80 afdelinger og programmer, der arbejder med mere end 1.300 kandidater fra fakultetet. De små, private indstillinger i vores afdelinger og programmer hjælper kandidatstuderende og fakulteter med at opbygge et specielt partnerskab præget af intim kollegialitet og fælles formål.
Kendetegnet ved kandidatuddannelse ved Duke er en rig blanding af dyb, specialiseret viden inden for et studiefelt, der krydser grænserne på andre områder. Tværfaglige tilgange betragtes som nøglen til opdagelse og produktion af viden. Samarbejdsforskning og studiegrupper fra fakultets- og kandidatstuderende samles omkring problemer og temaer i mange universitetsindstillinger, der strækker sig ud over grænserne for de enkelte afdelinger og programmer.
Samarbejdet stopper ikke ved grænserne for campus. Takket være sin placering i Research Triangle har Duke stærke forbindelser med andre større universiteter og med offentlige og private institutter og virksomheder. Opsøgende til disse samfund er en integreret del af Duke-kandidatoplevelsen, både akademisk og kulturelt.
Kandidatstuderende, der trives i Duke-miljøet, er kreative, venturesome og uvillige til at acceptere udslidte svar. Hvis dette lyder som dig, skal du kigge på vores programmer og se, hvad vi har at tilbyde.
Graduate Schools rolle
Kandidatstuderende er en nødvendig hævning i ethvert akademisk samfund. Ved Duke University Graduate School betragtes undervisning af fakulteter og studerende som incitament til at innovere, opdage og udfordre tradition som den allerbedste anvendelse af universitetets ressourcer.
Gradueringsskolens overordnede mission er at tilbyde forskningsbaseret kandidatuddannelse, der vil hjælpe eleverne med at lære de analytiske færdigheder til at være fremtidige ledere i en bred vifte af erhverv. Selvom mange af vores kandidater går ind i den akademiske verden, er uddannelsen, de opnår her, beregnet til at gælde for ethvert job, der involverer opdagelse, kreativ anvendelse og undervisning af ny viden.
Derudover eksisterer Graduate School i vid udstrækning for at støtte forsknings- og uddannelsesmissioner fra et fakultet, der er interesseret i videnens grænser, og dermed fortaler for stipendiets forrang i hele universitetet.
Graduate School tjener også flere andre roller:
Giv kvalitetskontrol for alle aspekter af kandidatuddannelse på Duke og fastlæg politikker og standarder, der definerer god praksis i alle kandidatuddannelser, høj kvalitet i læseplaner og ekspertise i studerendes valg.
Forbedre kvaliteten af vores programmer gennem en række forskellige mekanismer, herunder tilvejebringelse af midler til at rekruttere de bedste og mest forskelligartede studerende, regelmæssig gennemgang af programmer og særlig opmærksomhed på fremme af mangfoldighed og intellektuel kollegialitet i hvert af vores programmer. Vi følger regelmæssigt de særlige behov og spørgsmål, der vedrører, men er ikke begrænset til internationale studerende, studerende fra underrepræsenterede grupper og kvinder i visse discipliner. Graduate School påtager sig også en vigtig rolle i at fremme integritet i forskning og stipendium gennem kurser i etisk forskning.
Serveres som den primære talsmand for behovet for kandidatstuderende for at være studerende, således at alle tjenestefunktioner, de måtte have på universitetet for at opnå økonomisk støtte, behandles som sekundære for deres behov for at have tid og tilstrækkelige ressourcer til at deltage i kandidatstudier. Graduate School arbejder hårdt på at finde de økonomiske og intellektuelle ressourcer, der gør det muligt for studerende at gennemføre deres uddannelser med succes.
Spil en aktiv rolle i at støtte alle aspekter af studielivet, herunder dem, der ikke netop er akademiske. Vi erkender, at kvaliteten af en studerendes samlede livserfaring, mens han er i kandidatuddannelse, er afgørende for en vellykket afslutning af kandidatuddannelsen og for en levetid på arbejde, der kan udnytte denne uddannelse godt. Graduate School arbejder med studentergrupper og supportkontorer for at fremme kandidatstudenters interesser inden for områder som økonomisk støtte, sundhedspleje, rådgivning og børnepasning. Graduate School giver også professionelle udviklingsmuligheder til at udforske akademiske og ikke-akademiske karrieremuligheder for modtagere af kandidatgrader.
Placeringer
- Durham
Durham, USA