
Master i Digital Marketing & Growth Hacking
Barcelona, Spanien
VARIGHED
10 up to 12 Months
SPROG
Spanish, Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 17.400 / per course
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Med EAE Barcelonas Master i Digital Marketing & Growth Hacking , vil du få styr på værktøjer, processer, psykologi og data. Du lærer at optimere ydeevnen, maksimere værdien, generere større gennemslagskraft og opnå bedre resultater på kortere tid, samt sætte fokus på brugeroplevelsen. Du vil opdage potentialet i elektronisk handel og markedspladser med et UX perspektiv.
På Master vil du også lære at anvende kunstig intelligens til at booste dit indhold, erhvervelse og loyalitetskampagner .
Programmet fokuserer på nøglefaktorer, der vil booste din karriere, og dækker alt fra dataanalyse og søgemaskineoptimering til avancerede content marketing-strategier og online annoncering. Desuden vil du tilegne dig de nødvendige færdigheder til at skabe effektfulde produkter, der genererer større interesse og engagement fra dit publikum.
Programmets fuldt ud praktiske tilgang giver deltagerne chancen for at arbejde på projekter i virkelige omgivelser for at tilegne sig værdifulde færdigheder og opdateret viden om industrien, der gør dem i stand til at hjælpe virksomheder med at opnå langsigtet bæredygtig vækst.
Centrale punkter
AI til markedsføring
Ved at bruge kunstig intelligens vil du anvende forbedringer til effektiviteten og effektiviteten af kampagner, øge ROI og kundetilfredshed baseret på publikumsdata og automatisere styring af sociale medier og søgemaskineoptimering.
Google-certificeringer og andre værktøjer
Du vil forberede dig på at opnå Google AdWords og Google Analytics certificering. Du vil også udvikle dit eget projekt på e-handelsplatforme som PrestaShop og Shopify.
Væksttragt & UX
Du vil guide brugerne gennem de forskellige stadier af konverteringsprocessen (akkvisition, aktivering, fastholdelse og omsætning), optimere brugeroplevelsen for at øge væksten og maksimere ROI.
Ranglister
#10 Spanien & #45 Europa - EdUniversal rangering af bedste mestre
Karrieremuligheder
There are many professional paths you can choose and we’ll be there, right next to you, no matter which one you choose
Du vil få en skræddersyet karriereplan fra vores karriereafdeling og vores iværksætterafdeling med personlige tjenester til akademisk træning og vejledning, der vil mangedoble dine professionelle muligheder og udvide dem til ethvert land i verden.
55% af vores studerende finder jobmuligheder, før de er færdige, og 45% finder dem, når de er færdige
- Director of Digital Marketing
- Director of E-Commerce
- Responsible for SEO
- Head of SEM
- Brand Digital Manager
- Digital Project Manager
- Content Manager
- Digital Communication Manager
- Community Manager
Stipendier og finansiering
Fremtiden tilhører dem, der forbereder sig i dag
Hos EAE ved vi, at vores studerende er en motor for fremskridt for vores samfund, og det er derfor, vi er forpligtet til at fremme kvalitetstræning for alle, der ønsker at forberede sig i dag til at møde morgendagen. Til dette formål har vi indgået et samarbejde med pengeinstitutter, således at vores studerende kan få adgang til studielån med fordelagtige betingelser, for at kunne opnå finansiering i op til 36 måneder* til dækning af de samlede omkostninger ved uddannelsen. Anmod om information, så en af vores rådgivere kan give dig mere information om dette samarbejde og andre finansieringsmuligheder.
*Betingelser og begrænsninger gælder.
- 25% af studerende modtager økonomisk støtte
- 12 egenfinansiering i 12 måneder uden renter
- 4 forskellige typer EAE stipendier
Indlæggelser
Galleri
Læreplan
Grundlæggende om markedsføring og e-handel
Introduktion til det digitale miljø og online markedsføring - 5 ECTS
- Strategic and operational marketing
- Omfang af online markedsføring
- Kriterier for strategidefinition
- Lean opstart
- B2C og B2B miljøer
- Online forbrugere
Introduktion til e-handel og nøgleaspekter - 5 ECTS
- Information til markedsføringsbeslutninger
- Markedsundersøgelsesdesign
- Kvantitativ og kvalitativ analyse
- Online markedsundersøgelse
- Online segmentering
Sociale medier & sociale salgskampagner - 5 ECTS
- DIG i digital markedsføring
- MarTech værktøjer
- Online reklame (visningsformater, native, mobilannoncer...)
- UX og kundecentreret design
- Mobile UX
Digital Marketing Planlægning
Markedsføring på søgemaskiner, annoncer og markedspladser - 5 ECTS
- SEO / SEM
- Social Media Marketing
Performance Marketing og Automation - 5 ECTS
- Indgående MKT og e-mail marketing strategier til fidelization.
- Mobilmarkedsføring og appbutiksoptimering (ASO)
- Mobilt engagement og mobil automatisering
E-handel design og drift
Teknologiske platforme for onlinesalg - 5 ECTS
- Digital produktskabelse
- Customer Journey
- SaaS, PaaS og OpenSource
Kundestyring, logistik og drift - 5 ECTS
- Forskellen mellem CRM og relationel marketing MKT
- Social CRM (SCRM)
- Kundesupport og føderalisering (socialt ansvar og medarbejderuddannelse) Logistik Logistik: lagerstyring, plukning, håndtering, pakning, forsendelse
Digital Analytics - 5 ECTS
- Introduktion til webanalyse
- Online benchmarking
- Analyseværktøjer: Google Analytics og andre
Online forretningsprojekter og indikatorer
Økonomisk påvirkning af strategiske beslutninger - 5 ECTS
- Financial statement analysis
- Cost analysis
- Budget management
- Analyse af investeringsprojekter
- Udfordringer fra den fjerde industrielle revolution
Master's Thesis
15 ECTS
Dette er langt mere end blot et forskningsprojekt, der kræves for at opnå en kandidatuddannelse. Det er det optimale tidspunkt og sted at kombinere al din akademiske erfaring, professionelle ambition, personlige vision og kreativitet. Det er din mulighed for at omsætte al den viden og de færdigheder, du har tilegnet dig, i praksis og arbejde hen imod de mål, du sætter dig.