
VARIGHED
12 Months
SPROG
Engelsk, Spanish
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 19.900 / per year
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Forbrugernes krav stiger for hver dag, der går — de interagerer og søger at knytte bånd med mærker, der deler deres værdier; det er ikke nok at overtale dem.
Med dette i tankerne vil dette alt-i-et-program lære dig, hvordan du styrer en organisation fra et strategisk synspunkt, og hvordan du udfører og træffer beslutninger, der kræver et indgående kendskab til denne nye forbruger/prosumer.
Centrale punkter
1. Effektivitet
Få styr på de vigtigste teknikker og informationskilder, med dybdegående indsigt i at skabe et marketing-, salgs- og konkurrencemæssigt efterretningsinformationssystem.
2. Syn
Opdag de muligheder og risici, der er involveret i den seneste markedsføring, og lær at tilpasse virksomheden til dette nye konkurrenceprægede landskab.
3. Strategi
Analyser markedssituationen, definer de forskellige scenarier og spot muligheder for at udvikle marketingstrategien.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Modul 1 - Ledelse og ledelse i organisationen
Forretnings- og marketingplanlægningsproces i organisationer - 6 ECTS
- Opdagelse af muligheder og styrker
- Makro miljøplanlægning
- Valg af strategisk tilgang
- Vurderinger baseret på virksomhedsstatus
Markedsundersøgelser, informationsstyring og beslutningstagning - 6 ECTS
- Consumer behaviour
- Information til at træffe marketingbeslutninger
- Design af markedsundersøgelser
- Quantitative analysis
Økonomisk påvirkning af strategiske beslutninger - 6 ECTS
- Analysis of financial statements
- Analyse af omkostninger
- Styring af budgetter
- Analyse af investeringsprojekter
Modul 2 - Strategisk Marketing Management
Markedsføring i digitale miljøer - 6 ECTS
- Online trends og strategier
- Forretningsmodeller
- Online forbrugeren
- Introduktion til digital taktik (SEO, SEM, RRSS...)
- Webstruktur og analyse af resultater
Kommunikationsstrategier - 6 ECTS
- Planer for kommunikation
- Communication strategies
- Kommunikation af krise
- CSR
Markedsføring i digitale miljøer - 6 ECTS
- Online trends og strategier
- Forretningsmodeller
- Online forbrugeren
- Introduktion til digital taktik (SEO, SEM, RRSS...)
- Webstruktur og analyse af resultater
Modul 3 - Strategisk markedsplanlægning og Go-to-market
Salgs- og kommercialiseringsstrategier - 6 ECTS
- Strategisk salgsplanlægning
- Salgspolitikker
- Teknikker til salg
- Prognose for salg
Kundecentrerede markedsføringsstrategier - 6 ECTS
- Produktmarkedsføring vs kundemarkedsføring
- Analyse og kundekendskab
- Aktivering af nye kunder
- RFM-modellen for kundesegmentering
- Kunde loyalitet
- Beregning af kundeværdi
- Lav genvinding af kunder
- Kundecentreret organisation og strategi
- Customer Experience Management
- Kategoristyring
- Customer Equity vs Brand Equity
- Nye kundeoplevelsesparadigmer
Master's Thesis
15 ECTS
This is far more than just a research project required to gain a Master's qualification. It is the optimal time and place to combine all your academic experience, professional ambition, personal vision and creativity. It is your opportunity to put all the knowledge and skills you have acquired into practice and work towards the goals you set for yourself.
Karrieremuligheder
Employment
You will get a tailor-made career plan from our Careers department and our Entrepreneur department, with personalised services for academic training and guidance that will multiply your professional opportunities and extend them to any country in the world.
- Marketing Director
- Commercial Director
- Business Director
- Commercial Consultant
- Marketing Technician
- Commercial Technician
- Category Manager
- Key Account Manager
- Head of Trade Marketing
- Head of Marketing
- Head of Sales