
Master i elektronisk handel
Online
VARIGHED
3 Semesters
SPROG
Spanish
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 3.307 *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
* tarifa presencial| tarifa virtual: 13720000 COP
Introduktion
Det er den eneste kandidatgrad i elektronisk handel i Colombia og Sydamerika.
Hvorfor studere kandidatgraden i elektronisk handel på Ean ?
Det er den eneste kandidatgrad i elektronisk handel i Colombia og Sydamerika. Kandidater fra denne kandidatgrad vil have særlige færdigheder, der anvendes til e-handel: Soft Skills, Analytical Skills (datafærdigheder) og Management Skills (power skills).
COVID19-pandemien viste, at ingen virksomhed udelukkende kan afhænge af sit fysiske salg, hvorfor det at studere en mastergrad i elektronisk handel er et differentierende aspekt for enhver professionel inden for marketing- eller salgsområdet.
Razones para estudiar el programa en la Universidad EAN
- Master of Electronic Commerce tilbyder en dyb forståelse af digitale forretningsstrategier, strategisk markedsføring og omnichannel business management, afgørende i nutidens globale økonomi.
- Moduler om e-handelsstyring, innovativ tænkning og nye trends træner dig i at lede banebrydende e-handelsprojekter.
- Der lægges vægt på praktiske færdigheder inden for UX Design (User Experience Design), digitale platforme, logistik, betalingsmetoder og cybersikkerhed, som er afgørende for effektiv drift af elektronisk handel.
- Der undervises i forskellige værktøjer til styring af kunderelationer og analyser, som er afgørende for optimering af digitale virksomheder.
Duracion
- Presencial: 1.5 años (3 semestres)
- Virtual: 1.5 años (3 semestres)
Indlæggelser
Læreplan
Presencial-Virtual
Semestre 1
- Bæredygtige digitale forretningsmodeller
- Dirección de Mercadeo Estratégico
- Omnichannel Commercial Management
- Electiva I
- Oportunidades para el Emprendimiento Sostenible
Semestre 2
- Gerencia Sostenible
- Electiva II
- Omfattende ledelse for elektronisk handel
- Innovativ tænkning og tendenser anvendt til elektronisk handel
Semestre 3
- Elektronisk handel muliggører I
- Elektronisk handel muliggører II
- Customer Relationship and Experience Management (CRM og CEM)
- Metrik og analyse i elektronisk handel
- Seminario de Investigación
- Trabajo de Grado
Programresultat
¿Qué hace y en qué se desempeña un graduado de la Maestría en Comercio Electrónico?
Habilidades
- E-handelsprojektledelse: du vil være i stand til at konceptualisere, designe og lede implementeringen af e-handelsprojekter, hvilket garanterer deres bæredygtighed og innovation.
- Kommerciel strategi og ledelse: du vil have evnen til at formulere effektive kommercielle strategier, der driver organisationens mål, og drager fuld fordel af informations- og kommunikationsteknologier (IKT).
- Human Resources Administration: du vil have evnen til at lede og lede arbejdsteams med en teknisk og kommerciel profil, optimere ydeevnen og fremme det produktive og harmoniske arbejdsmiljø, som en digital virksomhed kræver.
- Business Mindset og tilpasningsevne: evne til at se og tilpasse sig usikre og skiftende forretningsmiljøer, opretholde en iværksætterånd og modstandsdygtig tankegang.
- Etik og ansvarligt forbrug: du vil være i stand til at fremme og tilskynde til ansvarlig og etisk forbrugspraksis, garantere rentabilitet og samtidig beskytte forbrugernes og miljøets interesser.
Perfil ocupacional
- Electronic Commerce Director (E-commerce Manager): dirigere og koordinere en virksomheds e-handelsaktiviteter, designe og implementere strategier for at øge onlinesalget.
- Projektleder for elektronisk handel (projektleder for e-handel): lede specifikke projekter inden for elektronisk handel og sikre, at de udføres effektivt og rettidigt.
- User Experience Manager (UX Analyst): UX Design færdigheder til at optimere brugeroplevelsen på virksomhedens e-handelsplatform.
- E-commerce Operations Manager: overvåge den daglige drift af e-handelsplatformen, herunder logistik, betalingsmetoder og cybersikkerhed.
- Customer Relationship Management Specialist (CRM Specialist): Customer Relationship Management Specialist i omnichannel-virksomheder, ved hjælp af CRM-værktøjer til at forbedre kundeoplevelsen og øge kundefastholdelse og -loyalitet.