Master i Marketing
East London University
Nøgleinformation
Campus placering
East London, Sydafrika
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Feb 2025
Introduktion
Dagens kyndige marketing og kommunikation ledere begynder ved endepunkterne: de tanker, adfærd og handlinger køberen. De kender betydningen af differentiering, og hvordan man etablerer en unik og ownable brand position i hovederne på en målgruppe. De forstår at udnytte forbrugerindsigt at levere action-inspirerende budskaber og anvende nye datakilder til at informere prisfastsættelse, emballage og salgsfremmende strategier. Og de gør det hele samtidig bygge højt udfører teams og holde en klar linje af syne på markedsandele, volumen og ROI.
ELU s Marketing Program lærer dig, hvordan du navigerer nutidens udfordringer, mens grundstødning dig i tid-testet teori, så du vil du være parat til at lede fremtidens innovationer.
Vores dual-disciplineret kandidatgrad er blot en af et par stykker i den nation, der integrerer markedsføringen disciplin med kommunikation, udstyre dig at levere det rigtige budskab til den rette person på det rette tidspunkt. Vores innovative pensum positioner dig til at søge en ledende rolle i begge felter, styrke dine spidskompetencer på disse områder: ledelse og forvaltning, marketing strategi, brand management, markedsundersøgelser og analytics, nye medier, og kreativ produktion.
Hos ELU, vil du blive involveret i hands-on opgaver, herunder casestudier, hvor du vil anbefale en omfattende virksomhed og markedsføringsstrategi, komplet med prissætning, break-even og rentabilitet fremskrivninger. Og for at give dig hands-on viden i udviklingen af kommunikationsmateriale, du lærer industri standard design software.
Vores kandidatuddannelsen vil udsætte dig for de nyeste tendenser på centrale områder såsom: udnytte internettet og sociale indsigt til at optimere marketing aktiviteter; kørsel marketing initiativer sociale aktivere brugerdeltagelse, engagement og fastholdelse; og lære, hvordan folk shoppe, hygge, og absorbere information.
Master kompleksiteten i Todays Marketplace:
- Consumer Behavior & Insights: Forankret i en dyb forståelse af forbrugeren, pensum understreger forskningsbaserede indsigter som grundlaget for effektive kampagner.
- Discipliner & Channels: Udsat til det fulde spektrum af kommunikation discipliner er studerende udstyret til at gennemføre en effektiv blanding af traditionelle og digitale mediekanaler.
- Strategi & Kreativitet: Eleverne lærer at udnytte både analytisk tænkning og kreative evner til at designe en engagerende brand oplevelse.
- Anvendt Curriculum: Real-time klient udfordringer og casestudier give de studerende værdifuld hands-on erfaring.
Studieordningen kombinerer state-of-the-art klasser i e-handel, web-design, og database-analyse med en bred forståelse af reklame, marketing forskning, og salgsfremmende færdigheder i at udmærke sig i den internationale markedsføring felt.
MS i Marketing program vil hjælpe dig med at udvikle kritiske evner i brand management, kundeloyalitet, publikum engagement gennem diverse medier og omfattende markedsføring planer.
Du vil være forberedt til professionelle karriere som markedsføring analytikere, brand direktører eller tilknyttede marketing stillinger i den offentlige, private eller offentlige sektor.
I master i marketing program, vil du lære at:
- Analysere og fortolke kvalitative og kvantitative data til at tilpasse marketingplaner til en organisations strategiske mål
- Opret integrerede strategier for at maksimere mulighederne ved brug af marketing teori og praksis
- Destillere information gennem forskellige medier til at informere, forhandle og overbevise interessenter
- Udvikle internationale markedsføringsstrategier, der behandler kommercielle, politiske, juridiske og kulturelle miljøer i en global økonomi
- Certificere markedsføringsskik overholder juridiske miljøer, lovgivningsmæssige standarder og etisk praksis
- Administrer en brand i crossfunctional miljøer for at sikre skabelsen, opsamling og levering af værdi