PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
ESIC Business & Marketing School Master of Permanent Training in Communication and Advertising Management

ESIC Business & Marketing School

Master of Permanent Training in Communication and Advertising Management

Madrid, Spanien

12 Months

Spanish

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Oct 2025

EUR 15.100

På campus

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Introduktion

Kandidatuddannelsen er for dem, der ved, hvordan man laver kommunikation og annoncering strategisk. Kandidatuddannelsen til at uddanne ledere i kommunikation og annonceledelse.

Uddannelsen i Communication and Advertising Management (MPC) vil give dig en integreret vision for kommunikation, fra virksomhedskommunikation til marketingkommunikation og mere specifikt annoncekommunikation. Det er en mastergrad, der vil hjælpe dig med at planlægge, styre og implementere kommunikations- og reklameprojekter og -programmer, der reagerer på virksomhedens strategi og dens behov for tilslutning og værdiskabelse i en stadig mere digital kontekst og fra et multistakeholder-perspektiv.

Når du er færdig med programmet, vil du være i stand til at opnå titlen Master of Lifelong Training in Communication and Advertising Management udstedt af ESIC University.

Hvorfor studere virksomhedskommunikation og reklame?

Vi lever i en verden, hvor virksomheder ved, at en struktureret proces med at skabe forbindelse til forskellige interessegrupper og etablere gensidigt gunstige relationer er afgørende.

specialisering

Kommunikation er et voksende område af specialisering, utilstrækkeligt udforsket og tilbyder nye og attraktive faglige muligheder. Dette er en agil, polariseret verden med mange risici, men også fuld af muligheder for virksomheder, der forstår at bruge virksomhedskommunikation professionelt til at navigere i disse sammenhænge.

strategi

I dette miljø er kommunikationen med forbrugerne i stigende grad fragmenteret, og reklamer, fuldstændig fornyet af fænomenet digital kommunikation, fortsætter med at være hovedpersonen i virksomheders kommercielle strategier. Virksomheder skaber strategier, der i stigende grad er kundecentrerede og fokuserer på en forbruger, der søger at få en omnichannel-oplevelse, hvor forskellige medier, on- og off-line.

teknologi

Annoncering i disse dage inkorporerer, sammen med traditionelle marketingkommunikationsteknikker, nye teknologier, der giver mulighed for kommunikation, der styrker værdien af brandet på lang sigt og genererer de kundeemner, der er nødvendige for virksomhedens forretning, dens salg. , specifikt.

Ideelle studerende

Indlæggelser

Stipendier og finansiering

Læreplan

Ranglister

Programresultat

Karrieremuligheder

Hvorfor studere på ESIC Business & Marketing School?

Om skolen

Spørgsmål